Hjælp.
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Min computer pisser mig af! Når jeg vil ind på www.bold.dk bliver jeg af én eller anden grund konsekvent sendt hen på Stofa Signon-siden.
Hjælp.
Hjælp.
-
Elegia
Det pisser mig (lidt) af, at der findes voksne, som synes The Simpsons er sjovt. Nuvel, der er måske en til to sekvenser pr. afsnit, som er OK, men det er slet ikke at sammenligne med American Dad eller – endnu bedre – Family Guy.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at man ikke kan få Simpsons sæson-dvd`er længere end til sæson nr 10. De kører jo for helvede på sæson 19 nu!!!!!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Du må have glemt at skrive med pink. Ellers så pisser du mig rent faktisk af med den kommentarElegia skrev:Det pisser mig (lidt) af, at der findes voksne, som synes The Simpsons er sjovt. Nuvel, der er måske en til to sekvenser pr. afsnit, som er OK, men det er slet ikke at sammenligne med American Dad eller – endnu bedre – Family Guy.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at man ikke kan få Simpsons sæson-dvd`er længere end til sæson nr 10. De kører jo for helvede på sæson 19 nu!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Futurama, der desværre stoppede alt for tidligt. Det pisser mig af, at Matt Groening stoppede Futurama, fordi han ikke mente han kunne føre det længere ud. Come on. En alkoholisk robot, med rust som skæg, en cyklop, og resten af det syge var da det perfekte koncept.Elegia skrev:Det pisser mig (lidt) af, at der findes voksne, som synes The Simpsons er sjovt. Nuvel, der er måske en til to sekvenser pr. afsnit, som er OK, men det er slet ikke at sammenligne med American Dad eller – endnu bedre – Family Guy.Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at man ikke kan få Simpsons sæson-dvd`er længere end til sæson nr 10. De kører jo for helvede på sæson 19 nu!!!!!
Hvem der bare var irsk
At der er fejl i min Stephen King roman pisser mig af!
Hvordan kan et forlag trykke en bog, således at der er 30 sider midt i det hele, som skal læses bagfra?
Hvordan kan et forlag trykke en bog, således at der er 30 sider midt i det hele, som skal læses bagfra?
No one can guarantee succes in war but only deserve it
-
Peter Larsen
- Ynglinge

- Geografisk sted: Frederiksberg
Helt enig. Jeg fandt da også Simpsons morsomt, da jeg var 16-17 år. Nu kan det fungere som underholdning, hvis alternativet er at stirre ind i en væg i Herning.Elegia skrev:Det pisser mig (lidt) af, at der findes voksne, som synes The Simpsons er sjovt. Nuvel, der er måske en til to sekvenser pr. afsnit, som er OK, men det er slet ikke at sammenligne med American Dad eller – endnu bedre – Family Guy.
Family Guy (der naturligvis skylder Simpsons og Homer-figuren en del) er lysår sjovere.
-
Elegia
Nej-nej, det er ingenlunde ironisk. The Simpsons er i mine øjne børne- eller teenagehumor, som da har underholdt mig under indtagelse af mangen en portion aftensmad, men som nu i bedste fald fremstår lidt kedeligt og ensformigt.John Deacon skrev:Du må have glemt at skrive med pink. Ellers så pisser du mig rent faktisk af med den kommentar![]()
Som ’Peter Larsen’ skriver det, skylder Family Guy naturligvis The Simpsons meget som koncept. Men Seth MacFarlanes serie er alligevel hundrede gange sjovere, mere spiddende, sarkastisk og kritisk.
Her er intet helligt (islam, katolicisme, pædofili, osv. får alt sammen en tur, ligesom Family Guy går langt længere når det gælder hån af de kendte og svinere mod den måde, vi lever på i den vestlige verden) og det gør, at tonen bare er langt mere besk. Og mindre putte-nutte og ”lad os komme med en moralprædiken til sidst”-agtig.
Det er da meget sjovt, at Homer er vild med donuts (som til min store frustration altid blev oversat med ”munkeringe”) og at han klør sig i røven. Men det når ikke Peter Griffin, Brian og ikke mindst Stewie fra Family Guy til sokkeholderne.
-
Lindvang
Jeg er rørende enig. Simpsons var sjovt nok for 15 år siden, men Family Guy vil forblive sjovt. Den serie befinder sig på et helt andet niveau...Elegia skrev:Nej-nej, det er ingenlunde ironisk. The Simpsons er i mine øjne børne- eller teenagehumor, som da har underholdt mig under indtagelse af mangen en portion aftensmad, men som nu i bedste fald fremstår lidt kedeligt og ensformigt.John Deacon skrev:Du må have glemt at skrive med pink. Ellers så pisser du mig rent faktisk af med den kommentar![]()
Som ’Peter Larsen’ skriver det, skylder Family Guy naturligvis The Simpsons meget som koncept. Men Seth MacFarlanes serie er alligevel hundrede gange sjovere, mere spiddende, sarkastisk og kritisk.
Her er intet helligt (islam, katolicisme, pædofili, osv. får alt sammen en tur, ligesom Family Guy går langt længere når det gælder hån af de kendte og svinere mod den måde, vi lever på i den vestlige verden) og det gør, at tonen bare er langt mere besk. Og mindre putte-nutte og ”lad os komme med en moralprædiken til sidst”-agtig.
Det er da meget sjovt, at Homer er vild med donuts (som til min store frustration altid blev oversat med ”munkeringe”) og at han klør sig i røven. Men det når ikke Peter Griffin, Brian og ikke mindst Stewie fra Family Guy til sokkeholderne.
Enig omkring både Family Guy og American Dad, er pjattet med begge serier. Men synes nu ikke Simpsons er en børneserie, forstået på den måde, at der bliver lavet grin med samfundsrelevante situationer, som børn ikke har en chance for at opsnappe.Lindvang skrev:Jeg er rørende enig. Simpsons var sjovt nok for 15 år siden, men Family Guy vil forblive sjovt. Den serie befinder sig på et helt andet niveau...Elegia skrev:Nej-nej, det er ingenlunde ironisk. The Simpsons er i mine øjne børne- eller teenagehumor, som da har underholdt mig under indtagelse af mangen en portion aftensmad, men som nu i bedste fald fremstår lidt kedeligt og ensformigt.John Deacon skrev:Du må have glemt at skrive med pink. Ellers så pisser du mig rent faktisk af med den kommentar![]()
Dog er American Dad efterhånden min klart fortrukne serie.
Damn, denne nyhed fra drs tekst-tv pissede mig af!:
" DANIEL JENSEN ER VENDT SKADET HJEM
VM-kvalifikationskampene i weekenden
blev en dyr affære for tyske Werder
Bremen, der har fået flere af sine
spillere tilbage med skader.
Således er både danske Daniel Jensen og
norske Markus Rosenberg er stærkt tvivl-
somme til Bremens hjemmekamp på lørdag
mod Borussia Dortmund.
-Jeg har stadig problemer med min akillessene i min højre fod, siger Daniel Jensen, der spillede de første 82
minutter i 3-0-sejren over Malta.
Rosenberg fik en fiberskade i Norges
0-0-kamp mod Skotland, men håber
behandlinger kan nå at gøre ham klar."
Til dem der ikke forstår den, så glem det der står om Daniel Jensen og læs det om Rosenberg igen.
EDIT: Artiklen var på side 204, men er selvfølgelig slettet igen.
mod Borussia Dortmund.
-Jeg har stadig problemer med min akillessene i min højre fod, siger Daniel Jensen, der spillede de første 82
Til dem der ikke forstår den, så glem det der står om Daniel Jensen og læs det om Rosenberg igen.
Vedrørende Simpsons-diskussionen er det for det første utroligt svært at diskutere humor, da det er så utroligt subjektivt.
Jeg vil dog indvende, at en series "sjov-hed" vel ikke afhænger af skarpheden i satiren - som flere af jer argumenterer for - men af mange andre elementer. Nu skal det siges, at jeg aldrig har set Family Guy, og derfor ikke kan lave nogen sammenligninger, men det, der gør, at jeg stadig synes Simpsons holder, er de fantastiske bi-personer, som klart er dem, jeg morer mig mest over. Ligesom en god roman ofte skal dømmes på bipersonernes dybde, skal en god tv-serie rumme en stort galleri af personer, der kan give serien flere lag og dermed gøre den gangbar i mange år.
Det synes jeg bestemt Simpsons gør, men kan ikke vurdere, om jeres gammelmands-serier gør det samme.
Jeg vil dog indvende, at en series "sjov-hed" vel ikke afhænger af skarpheden i satiren - som flere af jer argumenterer for - men af mange andre elementer. Nu skal det siges, at jeg aldrig har set Family Guy, og derfor ikke kan lave nogen sammenligninger, men det, der gør, at jeg stadig synes Simpsons holder, er de fantastiske bi-personer, som klart er dem, jeg morer mig mest over. Ligesom en god roman ofte skal dømmes på bipersonernes dybde, skal en god tv-serie rumme en stort galleri af personer, der kan give serien flere lag og dermed gøre den gangbar i mange år.
Det synes jeg bestemt Simpsons gør, men kan ikke vurdere, om jeres gammelmands-serier gør det samme.
Haha. næsten lige så god som den her:-Larsen skrev:Damn, denne nyhed fra drs tekst-tv pissede mig af!:
mod Borussia Dortmund.
eftersom billedet ikk gider, så smider jeg linket istedet..
http://www.badongo.com/pic/4599686
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Bare lidt som norske Erik Hamrén vel...-Larsen skrev:Damn, denne nyhed fra drs tekst-tv pissede mig af!:
mod Borussia Dortmund.
Hvem der bare var irsk
Præcis. Man burde blive journalist, det er der fandeme ikke meget arbejde i! Men at han liefrem påstår, at han blev skadet i Norges kamp mod Skotland, så har man enten været meget træt mens man skrev artiklen, eller også er niveauet bare ikke højere.JLB skrev:Bare lidt som norske Erik Hamrén vel...-Larsen skrev:Damn, denne nyhed fra drs tekst-tv pissede mig af!:
mod Borussia Dortmund.
Journalister! Kilden til al ondskab i verden.
-
Onkel Franz
- Superliga

At folk ikke magter den simple opgave at bruge "citer-knappen" herinde..
Af en eller anden grund er det enormt svært at lade være med at pille ved den citerede tekst, og bare give sig til at skrive nedenunder.
Af en eller anden grund er det enormt svært at lade være med at pille ved den citerede tekst, og bare give sig til at skrive nedenunder.
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
Verden pisser mig af i dag. Lorte vejr og alt hvad sådan en dag har at byde på!!!!
[quote="Onkel Franz"]At folk ikke magter den simple opgave at bruge "citer-knappen" herinde..
Af en eller anden grund er det enormt svært at lade være med at pille ved den citerede tekst, og bare give sig til at skrive nedenunder.[quote]
Enig. Folk, der ikke kan finde ud af at citere pisser mig sindssygt af!!!!.....
Af en eller anden grund er det enormt svært at lade være med at pille ved den citerede tekst, og bare give sig til at skrive nedenunder.[quote]
Enig. Folk, der ikke kan finde ud af at citere pisser mig sindssygt af!!!!.....
At skulle have Arbejdsmiljø i en hel uge, pisser mig af. Så intetsigende, ligegyldigt fyld er til at brække sig over. De kunne koge det ned på 1,5 dag, men hvad nytter det, når læreren mener man skal snakke 2 lektioner om hver case, der reelt kan overståes på 15minutter maks.
Hvem der bare var irsk
På viasat er der et program om en kvinde der vejer 285kg, men spiser og spiser, fordi hun vil op og veje 450kg. Hun tror hun er født til at være så stor,og hendes kæreste hjælper hende. Han tænder for hårdt på det.
Så dumme individer pisser mig af, og deres latterlige lorte gener skal bare stoppes i at føres videre. Sterilisation, afstraffelse, henrettelse, det er vejen frem, for at stoppe sådan noget vanvid...
Argh... Det er lang tid siden noget har pisset mig så meget at... ARGHHHHH... Hvordan kan folk være sådan...
Så dumme individer pisser mig af, og deres latterlige lorte gener skal bare stoppes i at føres videre. Sterilisation, afstraffelse, henrettelse, det er vejen frem, for at stoppe sådan noget vanvid...
Argh... Det er lang tid siden noget har pisset mig så meget at... ARGHHHHH... Hvordan kan folk være sådan...
Hvem der bare var irsk