Det pisser mig af tråden
- Dr. Pop_me_up
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det pisser mig af tråden
Bruce Disaster Rioch...arrgh! Her næsten et døgn efter den skandaløse optræden, kan jeg stadig ikke sidde stille af bare raseri.
MÅWE SKOTTE!!!
MÅWE SKOTTE!!!
MARK IT ZERO
Idag pisser ALT mig af. PÅNÆR, at der er øl og mad på arbejde, når dagen er omme!
Udebanetribunen i Villareal pisser mig i den grad af!!!!!!

/Gitte
There can be only one.........og det er AaB!
http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/
There can be only one.........og det er AaB!
http://www.aalborg-cykel-support.dk/
http://aabcyksup.forumup.dk/
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At den Château Haut Dupuy, 2001, som jeg netop har knappet op, er dårlig... PIK OG PATTER!!!! 
Ska' vi hak'?
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
At folk i vestbyen parkere deres biler som de nu engang gør. For fanden hvor er der meget spilplads, hvis alle parkerede som de skulle var der plads til 2 biler mere i mange tilfælde !!1
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Lindvang
At man på en fodboldside snakker om rødvin!MrBangDK skrev:At den Château Haut Dupuy, 2001, som jeg netop har knappet op, er dårlig... PIK OG PATTER!!!!
-
Lindvang
Haha... Nej! Helt ærligt, Bang, du disker op med årgangsvin og sushi på et fodboldforum! Hvad regner du med...MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er i drillehumør!!!
- MrBangDK
- Allstar

Ja, er det ikke dejligt at se, at der er nogen der har lidt mere indhold i livet en bajere og bold??Lindvang skrev:Haha... Nej! Helt ærligt, Bang, du disker op med årgangsvin og sushi på et fodboldforum! Hvad regner du med...MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er i drillehumør!!!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Hvis det er indhold i livet og bajere og bold er mangle på samme, så snupper jeg sgu det mangelfulde liv...MrBangDK skrev:Ja, er det ikke dejligt at se, at der er nogen der har lidt mere indhold i livet en bajere og bold??Lindvang skrev:Haha... Nej! Helt ærligt, Bang, du disker op med årgangsvin og sushi på et fodboldforum! Hvad regner du med...MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er i drillehumør!!!
- MrBangDK
- Allstar

Godt for dig... Så i øvrigt på et gammelt "Stolpen" billede, at du har gået i klasse med en masse af mine kammerater!!!Lindvang skrev:
Hvis det er indhold i livet og bajere og bold er mangle på samme, så snupper jeg sgu det mangelfulde liv...
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Fantastisk sted! I øvrigt pisser det mig af, at jeg ikke går på Stolpen mere...MrBangDK skrev:Godt for dig... Så i øvrigt på et gammelt "Stolpen" billede, at du har gået i klasse med en masse af mine kammerater!!!Lindvang skrev:
Hvis det er indhold i livet og bajere og bold er mangle på samme, så snupper jeg sgu det mangelfulde liv...
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
MrBangDK skrev:Ja, er det ikke dejligt at se, at der er nogen der har lidt mere indhold i livet en bajere og bold??Lindvang skrev:Haha... Nej! Helt ærligt, Bang, du disker op med årgangsvin og sushi på et fodboldforum! Hvad regner du med...MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lindvang er i drillehumør!!!
Og med mere mener du Brokeback, ballet og bøssebarer?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

Sushi og bøssebarer... Hvis du nu pudsede brillerne og læste tråden, så ville du med selvsyn kunne konstatere det!!Konsulenten skrev:
Og med mere mener du Brokeback, ballet og bøssebarer?
Ska' vi hak'?
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det pisser mig i dén grad af, at folk kan brokke sig over drikkelse med alkoholprocenter i!!!!!MrBangDK skrev:At den Château Haut Dupuy, 2001, som jeg netop har knappet op, er dårlig... PIK OG PATTER!!!!
Ellers er der kun at sige.... stakkels nordmænd og svenskere med det øl de får serveret...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Flower
- Allstar

Det begynder at pisse mig af, at Prica bliver nævnt i alle tråde på debatside efterhånden.
Ironisk nok er han nu også nævnt her!
Ironisk nok er han nu også nævnt her!
Det pisser mig af, at du ikke mener at han er værd at nævne hele tiden. Hold nu kæft, hvor jeg savner ham!!!
- Flower
- Allstar

Du bliver simpelthen nødt til at komme videre i livet Larsen.. Han kommer ikke tilbage.-Larsen skrev:Det pisser mig af, at du ikke mener at han er værd at nævne hele tiden. Hold nu kæft, hvor jeg savner ham!!!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
At Sterling bare sådan går konkurs og min tur til Manchester nu ikke er fuldstændig planlagt og at mine penge er tabt. Lorte firma