Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Samme her: Sterling(!), som måske gør at jeg ikke kommer til Manchester nu.
Islændinge i almindelighed og Sterling i særdeleshed 
-
emilaabfan
- Junior

- Geografisk sted: Aalborg!!!!!
Det pisser mig af: Fanregister imod fodboldfans! 
Aalborg er byen!
AaB er klubben!
Nordjylland er landet!!!!!
AaB er klubben!
Nordjylland er landet!!!!!
- Dr. Pop_me_up
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
- Steve-Dave
- Landshold

Mine naboer pisser mig af. De er et par - muligvis fra Viborg. Uden at kende dem vil jeg vurdere dem som velmenende, søde og hjælpsomme. Måske er de studerende. Sandsynligvis humaniora for hendes vedkommende og noget mere nørdet for ham. De har sikkert været sammen i mange år. Forlod måske det trygge Viborg for at drage ud i den store verden, tilegne sig ny viden og opleve fjerne egne, faste i troen på at så længe de har hinanden, skal det nok gå.
De har et klistermærke på deres dør, hvorpå der står "stress" med et rødt kryds over. Jeg tror, de motionerer jævnligt.
De drikker sig aldrig fra sans og samling og bliver væmmelige og kaster op over det hele.
Jeg hader dem.
De har et klistermærke på deres dør, hvorpå der står "stress" med et rødt kryds over. Jeg tror, de motionerer jævnligt.
De drikker sig aldrig fra sans og samling og bliver væmmelige og kaster op over det hele.
Jeg hader dem.
Fåååååårk, det lyder som mine gamle underboer. De levede samme intetsigende liv, hvor spænding bestod af at klage over mine fester.Steve-Dave skrev:Mine naboer pisser mig af. De er et par - muligvis fra Viborg. Uden at kende dem vil jeg vurdere dem som velmenende, søde og hjælpsomme. Måske er de studerende. Sandsynligvis humaniora for hendes vedkommende og noget mere nørdet for ham. De har sikkert været sammen i mange år. Forlod måske det trygge Viborg for at drage ud i den store verden, tilegne sig ny viden og opleve fjerne egne, faste i troen på at så længe de har hinanden, skal det nok gå.
Jeg hader dem.
Det pisser mig af, at:
- Randers's tåbelige betalingssystem i boderne
- Randers udebanetribune
- At 80% af AaB-fansene brugte ualmindelig meget tid på at kigge op på storskærmen bagved
- Frostvejr. Hvorfor ligger isen på mine bilruder mens ham ved siden af kun har halvt så meget is?
- At skulle skifte til vinterdæk
- Overarbejde
- Kunder der brokker sig
- Pensionister der ikke har noget liv, og derfor vil snakke i flere timer, og dermed er grund til mit overarbejde
- At jeg ikke kan komme til Odense idag
- Randers's tåbelige betalingssystem i boderne
- Randers udebanetribune
- At 80% af AaB-fansene brugte ualmindelig meget tid på at kigge op på storskærmen bagved
- Frostvejr. Hvorfor ligger isen på mine bilruder mens ham ved siden af kun har halvt så meget is?
- At skulle skifte til vinterdæk
- Overarbejde
- Kunder der brokker sig
- Pensionister der ikke har noget liv, og derfor vil snakke i flere timer, og dermed er grund til mit overarbejde
- At jeg ikke kan komme til Odense idag
Hvem der bare var irsk
Opvask pisser mig af!!!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Skal hilse og sige at din gamle underbo er flyttet-Larsen skrev:Fåååååårk, det lyder som mine gamle underboer. De levede samme intetsigende liv, hvor spænding bestod af at klage over mine fester.Steve-Dave skrev:Mine naboer pisser mig af. De er et par - muligvis fra Viborg. Uden at kende dem vil jeg vurdere dem som velmenende, søde og hjælpsomme. Måske er de studerende. Sandsynligvis humaniora for hendes vedkommende og noget mere nørdet for ham. De har sikkert været sammen i mange år. Forlod måske det trygge Viborg for at drage ud i den store verden, tilegne sig ny viden og opleve fjerne egne, faste i troen på at så længe de har hinanden, skal det nok gå.
Jeg hader dem.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
At der kun er 18 grader på kontoret, og chefen regner med at gulvarmen kan klare det! efter 5 timer er temp. steget med 1 grad!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
negative mennesker, der brokker sig!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
FM pisser mig i den grad af!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Sikke dog en dejlig tråd denne her - et sted hvor man kan 'komme af med det'!!!
Men....fårk, det passer mig af, at kasseekspedienten altid...ALTID...spørger : "Vil du ha' bonnen med?"
Det er ikke kun nogle gange - det er fandme altid. Og HVORFOR spørger de?!?!?
JA, gu' fanden vil jeg ha' min bon med. FAT DET!!!
Aaaaaarrrr - det var dejligt...
Men....fårk, det passer mig af, at kasseekspedienten altid...ALTID...spørger : "Vil du ha' bonnen med?"
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Det samme pisser faktisk mig af... dog fordi jeg IKKE vil ha' den fucking kassebon! FAT DET DOG!brian32 skrev:Sikke dog en dejlig tråd denne her - et sted hvor man kan 'komme af med det'!!!![]()
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
brian32 skrev:Sikke dog en dejlig tråd denne her - et sted hvor man kan 'komme af med det'!!!![]()
Fordi vi er trætte af de idioter som kommer fem minutter efter og påstår de ikke fik deres bon, selvom man har lagt den på den mønt ting. Det væreste af det hele er så at de forventer at jeg gennemroder skraldespanden for at finde deres bon.
Haha, så må du nok lade være med at kigge i denne tråd.BoT skrev:negative mennesker, der brokker sig!
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser mig af, at dette indlæg er skrevet kl. 20.07, men tiden i debat.dk skriver 21.07. Man sidder sg. med en fornemmelse af, at man lever i fremtiden, hvilket jeg selvfølgelig også håber lidt på - men få dog stillet de havemøbler ind - dette tidskaos pisser mig af 
Non scholae, sed vitae discimus
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Det pisser mig af at du ikke har fundet ud af at ændre tiden på din profil...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
Det pisser mig af, at du ik' er klar over, at du selv kan indstille tiden som du vil, under 'Brugerkontrolpanel' som du finder oppe i højre hjørneMichaelLarsen skrev:Det pisser mig af, at dette indlæg er skrevet kl. 20.07, men tiden i debat.dk skriver 21.07. Man sidder sg. med en fornemmelse af, at man lever i fremtiden, hvilket jeg selvfølgelig også håber lidt på - men få dog stillet de havemøbler ind - dette tidskaos pisser mig af
No one can guarantee succes in war but only deserve it
- MichaelLarsen
- Landshold

Det pisser sg. også mig af, troede jeg var røget ind i The Matrix
Jeg kan se, at min tid er indstillet til [UTC+1] Centraleuropa & Vestafrika (Danmark mm...) og lige umiddelbart vil jeg mene, at det er her(i Danmark) at jeg befinder mig
, men jeg ændrer den så til England 
Non scholae, sed vitae discimus