Tråden om tråden om tråden.......

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
carits
Drenge
Drenge
Geografisk sted: Aalborg

Tråden om tråden om tråden.......

Indlæg af carits » 19. nov 2008, 15:34

Er jeg den eneste som er blevet godt træt af altid at skulle lede den ene tråd efter den anden igennem, for at finde lidt nyt omkring træner situationen, nye spillere, rygter, hooliganballade o.s.v?

Jeg er helt med på at forummet skal struktureres en smule, men har det ikke taget lidt overhånd?

Man kan næsten ikke skrive et indlæg uden der dukker en eller anden dum-smart bemærkning op om at "det er der allerede lavet en tråd om" eller "brug nu den eksisterende tråd" og hvad har vi.

Nu kan det være at jeg lever lidt i fortiden, men førhen gik man ind på AaB supportklub for at finde det nyeste af det nyeste...nu ved man ikke hvor man skal begynde at lede...måske det bare er mig.

Kunne vi ikke finde en gylden middelvej......og hvor skulle den ligge?

Lad mig høre om det er mig som er en gammel nar eller har du/I samme opfattelse?

Mvh.
Christian.

Og nej, kom nu ikke og sig at der allerede findes en tråd om dette :-)

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Tråden om tråden om tråden.......

Indlæg af limey » 19. nov 2008, 16:00

Jeg må erklære mig uenig. Der findes en fast tråd om transferemner som bliver opdateret hver dag. Heri bliver alle emner diskuteret, og hvis man trykker på piletasten ud for emnet kommer man præcis til sidst læste indlæg. Derfor vil man hurtigt kunne følge med i transferdiskussionen, selvom man måske "kun" er herinde en gang imellem, og det er slet ikke så uoverskueligt endda. Det synes jeg til gengæld det er, hvis det vrimler med tråde som eksempelvis hedder: "Søren Larsen", "Leon Andreasen" eller "Wayne Rooney". Men det er naturligvis en smagssag.

Meget apropos burde denne tråd vel reelt placeres i feedbackforummet. Og det er ikke en næsvis kommentar. ;)

Spurs
2. div
2. div

Indlæg af Spurs » 19. nov 2008, 16:04

limey skrev:Heri bliver alle emner diskuteret, og hvis man trykker på piletasten ud for emnet kommer man præcis til sidst læste indlæg.
Fed feature, det anede jeg ikke at man kunne :thumbsup:

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 19. nov 2008, 16:17

carits skrev:Er jeg den eneste som er blevet godt træt af altid at skulle lede den ene tråd efter den anden igennem, for at finde lidt nyt omkring træner situationen, nye spillere, rygter, hooliganballade o.s.v?

Jeg er helt med på at forummet skal struktureres en smule, men har det ikke taget lidt overhånd?

Man kan næsten ikke skrive et indlæg uden der dukker en eller anden dum-smart bemærkning op om at "det er der allerede lavet en tråd om" eller "brug nu den eksisterende tråd" og hvad har vi.

Nu kan det være at jeg lever lidt i fortiden, men førhen gik man ind på AaB supportklub for at finde det nyeste af det nyeste...nu ved man ikke hvor man skal begynde at lede...måske det bare er mig.

Kunne vi ikke finde en gylden middelvej......og hvor skulle den ligge?

Lad mig høre om det er mig som er en gammel nar eller har du/I samme opfattelse?

Mvh.
Christian.

Og nej, kom nu ikke og sig at der allerede findes en tråd om dette :-)
Jeg er bare træt af, at nogle brugere kalder andre brugeres vejledning for "dum-smarte bemærkninger" - Især når der hverken er tilsvining eller latterliggørelse involveret i vejledningen...

Så ja - Det er nok bare dig der er en "gammel nar".. ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 19. nov 2008, 16:48

Spændende debat du her sætter gang i carits. Som administratorteam har vi ikke nogen endegyldig holdning om, hvordan trådene skal struktureres. Du kan dog regne med, at hvis der f.eks. kommer tre tråde med "Andreas Johansson til AaB", "AaB signer Andreas Johansson" og "Ny spiller Andreas Johansson" vil de blive samlet i en tråd. Vi ønsker ikke forummet bliver oversvømmet med identiske tråde ligesom konkrete spilleremner skal postes i transfertråden og ikke i selvstændige tråde, hvor de ikke hører hjemme. Vi har valgt denne strategi fordi det dels er lettere at administrere en tråd i stedet for tre. Derudover vil vi gerne sikre os, at vores brugere finder det de leder efter første gang og inden de poster ser om der allerede findes tråde om det de vil skrive. Vi prøver på at finde den gyldne medllemvej og vi anerkender også, at der kan være tråde som er tæt beslægtede. Dog mener vi ikke umiddelbart der er basis for at lave noget om medmindre mange brugere foreslår en ændring.

/Debatjuntaen

Elegia

Indlæg af Elegia » 20. nov 2008, 08:43

Jeg synes, strukturen er fin nok nu, men det er klart, at skræmme-eksemplet er FC Københavns "Sidelinien", som engang var blandt landets bedste forums, da debattørerne som oftest var både saglige, morsomme og bidende (selv)ironiske.

Det har en overdrevet censur nu sat en stopper for, så ALT skal holdes i uendeligt lange tråde og ethvert nyt pip slettes uden varsel.

Og helt derover er Debatside slet, slet ikke nået endnu. Så min konklusion er, at det nuværende niveau af "regelrytteri" er passende.

Besvar