Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 3. dec 2008, 14:17

Det pisser mig af, at det nu kun er dr1, dr2 og tv2 der virker?!?! KOM NU IGANG AN-TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Folk der siger glædelig jul, folk der allerede HAR pyntet op til jul og folk der allerede har købt deres julegaver pisser mig af! Alt dette skal tidligst foregå d. 23!!!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 3. dec 2008, 14:25

-Larsen skrev:Det pisser mig af, at det nu kun er dr1, dr2 og tv2 der virker?!?! KOM NU IGANG AN-TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Folk der siger glædelig jul, folk der allerede HAR pyntet op til jul og folk der allerede har købt deres julegaver pisser mig af! Alt dette skal tidligst foregå d. 23!!!
DR2 er jo nok til at tilfredsstille et menneskes behov for godt TV!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 3. dec 2008, 14:40

Lindvang skrev:
-Larsen skrev:Det pisser mig af, at det nu kun er dr1, dr2 og tv2 der virker?!?! KOM NU IGANG AN-TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DR2 er jo nok til at tilfredsstille et menneskes behov for godt TV!
Og så er det ikke engang løgn. Det skulle da lige være hvis de også viste fodbold en gang imellem.

Sande
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: Vajgååård

Indlæg af Sande » 3. dec 2008, 15:05

Post Danmark pisser mig af!!!
Er det for meget at forlange, at postbude skal kunne læse og tyde adresser?! Jeg får fandme aldrig alt mit post!! Hvor svært kan det være, at ansætte postbude, som bare kan læse en lille smule?!? Har lige fået 3 rykkere pga deres inkompetentet postbude :@

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 3. dec 2008, 15:07

Sande skrev:Post Danmark pisser mig af!!!
Er det for meget at forlange, at postbude skal kunne læse og tyde adresser?! Jeg får fandme aldrig alt mit post!! Hvor svært kan det være, at ansætte postbude, som bare kan læse en lille smule?!? Har lige fået 3 rykkere pga deres inkompetentet postbude :@
Uh uh uh, så kan jeg gøre opmærksom på en gruppe jeg oprettede for lidt tid siden: http://www.facebook.com/home.php?#/grou ... 561&ref=ts

Sande
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: Vajgååård

Indlæg af Sande » 3. dec 2008, 15:12

-Larsen skrev:
Sande skrev:Post Danmark pisser mig af!!!
Uh uh uh, så kan jeg gøre opmærksom på en gruppe jeg oprettede for lidt tid siden: http://www.facebook.com/home.php?#/grou ... 561&ref=ts
Gruppen har hermed fået endnu et medlem!!

Brugeravatar
[NIN]
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Sjælland

Indlæg af [NIN] » 3. dec 2008, 20:35

At der er folk der helt seriøst betragter kvindehåndold som ikke blot en spændende, men måske verdens vigtigste sportsgren.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 3. dec 2008, 20:37

Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
[NIN]
Superliga
Superliga

Indlæg af [NIN] » 3. dec 2008, 20:44

TV2 Vejret som ikke bare STINKER, men hvor det er nødvendigt med 7 forskellige "metrologer" på en uge, som skal fortælle os om hvordan vejret har været i dag. Afvikle idiotiske konkurrencer, efterlyse folk der kan opfylde en livs lang ambition om at være end del af TV2's grankogle eller vand temp. patrulje. Snedyben i Dubai. Fem dages prognoser der holder en halv dag. Snebarometer, selv om vi har hvid jul én gang hver 3000 år..........og nå ja, 11 sekunder på hvordan vejret bliver i morgen.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 3. dec 2008, 20:48

Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
Ja for helvede - Den har jeg godt nok og funderet en del over, rigtig rigtig mange gange!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
[NIN]
Superliga
Superliga

Indlæg af [NIN] » 3. dec 2008, 20:49

JSJ skrev:
Metal'n Roll skrev:Voksne mennesker, sikkert med mange skoleår på bagen, der stadig mener de kan få en hotdogs... eller en drinks....
Ja for helvede - Den har jeg godt nok og funderet en del over, rigtig rigtig mange gange!!

/Jesper
Undre mig mere over, så mange Nordjydere der kender til fabeldyret en rot

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 4. dec 2008, 01:18

[NIN] skrev:
JSJ skrev:

/Jesper
Undre mig mere over, så mange Nordjydere der kender til fabeldyret en rot
Sådan en så jeg i formiddags... den sad ovre i buskern'
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 4. dec 2008, 01:29

Det pisser mig af at man ikke kan trykke på en knap og spole frem til næste års sommer.

EVIGT mørke, kulde og pisvejr i lille DK :@

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 4. dec 2008, 06:55

værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Ska' vi hak'?

hlha
Drenge
Drenge

Indlæg af hlha » 4. dec 2008, 07:38

MrBangDK skrev:
værre er det næsten med de folk fra Aalborg som har "lagt og sovet" (udtales "souæææ") - det er så efter de har tørret sig med et hångklæde! og så var det lige før han tog hans tøj og gik hans vej - hvis vej??? :@
Så er der også dem der skal ud og se fodbold [fobold]
Og min gamle far der siger "der er sgu opsite (offsite)"

Må man i den sammenhæng gøre opmærksom på farligfredags sprogredaktion, selv efter 14 år holder det vand :-)
http://farligfredag.dk/1994/Sprogredakt ... (1994).mp3
http://farligfredag.dk/1994/Sprogredakt ... (1994).mp3
http://farligfredag.dk/1995/Sprogredaktion_(1995).mp3

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 4. dec 2008, 08:19

MrBangDK skrev:
Og hvis tøj kan man så spørge....
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 4. dec 2008, 10:23

Niklas Luhmann pisser mig af.

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 4. dec 2008, 10:37

At midtbyen og især Gammel Torv tilsyneladende skal transformeres til Dalgaards Tivoli hver december. Lortejul!

Fuldstændig umuligt at nyde en smøg udenfor det frustrerende røgfrie hippiekollektiv, hvor jeg ynder at bidrage med frivilligt arbejde, uden at få smådepressive tendenser af julemuzakken, de blinkende lamper og horderne af snottede unger og deres familier.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 4. dec 2008, 11:41

Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Er der ikke et EU-direktiv, der forbyder enhver behandling af autopoiesis og sytemverdener i december måned?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 4. dec 2008, 11:44

limey skrev:
Kenneth K skrev:Niklas Luhmann pisser mig af.
Er der ikke et EU-direktiv, der forbyder enhver behandling af autopoiesis og sytemverdener i december måned?
Der burde i hvert fald være (minimum) et!

Besvar