Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
-
Meelsen
- Allstar

- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
- Geografisk sted: Nordens Paris
Indlæg
af Meelsen » 27. nov 2008, 18:09
Gate13 i Milano - sindssygt away antal!

-
MBech
- Miniput

- Indlæg: 9
- Tilmeldt: 24. okt 2008, 15:16
Indlæg
af MBech » 3. dec 2008, 15:47
Bech, få nu lagt alle de billeder ind du har taget

.
Vi vil se flere billeder fra CL- kampene!:b
-
LineP
- Junior

- Indlæg: 72
- Tilmeldt: 14. sep 2008, 22:06
- Geografisk sted: aalborg!
Indlæg
af LineP » 4. dec 2008, 22:58
Vase skrev:
hvilken kamp er det fra?
Flad generalprøve på superligaen, KUN 1-1, men heldigvis spiller AaB idag
Ekstra Bladet d. 1. marts
-
Andreas
- Superliga

- Indlæg: 613
- Tilmeldt: 28. jun 2007, 11:20
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Indlæg
af Andreas » 4. dec 2008, 23:02
LineP skrev:
hvilken kamp er det fra?
AaB - Celtic
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"
- Eric Cantona
-
Bech
- Superliga

- Indlæg: 707
- Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
-
Kontakt:
Indlæg
af Bech » 7. dec 2008, 13:57
Meget forsinket, men nu er der et billede.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
Andreas
- Superliga

- Indlæg: 613
- Tilmeldt: 28. jun 2007, 11:20
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Indlæg
af Andreas » 7. dec 2008, 23:18
Rend'os - AaB
Pehrsson: Hahaha.. det er da den grimmeste fodboldspiller jeg nogensinde har set!
Lynge: Ja.. og de bliver sjovt nok grimmere, jo tættere man kommer på midten af Jylland!
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"
- Eric Cantona
-
Larsen9440
- 2. div

- Indlæg: 130
- Tilmeldt: 30. maj 2008, 23:47
- Geografisk sted: En kælder nord for Limfjorden
Indlæg
af Larsen9440 » 8. dec 2008, 14:09
Byen, klubben & gruppen
-
Lindvang
Indlæg
af Lindvang » 8. dec 2008, 16:19
Andreas skrev:Rend'os - AaB
Pehrsson: Hahaha.. det er da den grimmeste fodboldspiller jeg nogensinde har set!
Lynge: Ja.. og de bliver sjovt nok grimmere, jo tættere man kommer på midten af Jylland!
Baseret på manden foran til højre, ligner det mere en kutter-messe end en fodboldkamp!
-
Gerrard
- Allstar

- Indlæg: 2568
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
- Geografisk sted: Nørrebronx!
-
Kontakt:
Indlæg
af Gerrard » 8. dec 2008, 16:23
Lindvang skrev:Baseret på manden foran til højre, ligner det mere en kutter-messe end en fodboldkamp!
Hahahaha! Fuck, så sandt! Total skipperkrans!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
Lindvang
Indlæg
af Lindvang » 8. dec 2008, 16:26
Gerrard skrev:Lindvang skrev:Baseret på manden foran til højre, ligner det mere en kutter-messe end en fodboldkamp!
Hahahaha! Fuck, så sandt! Total skipperkrans!
Nemlig. Og ham bagerst til venstre kunne sgu også godt ligne en købmand fra en fiskeauktion, der har taget sin søn med til oplæring.
-
Meelsen
- Allstar

- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
- Geografisk sted: Nordens Paris
Indlæg
af Meelsen » 8. dec 2008, 23:29
STIV PIK ALERT!
Lech Poznan

-
Bøgehøj
- Superliga

- Indlæg: 551
- Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32
Indlæg
af Bøgehøj » 9. dec 2008, 10:14
Meelsen skrev:STIV PIK ALERT!
Lech Poznan
Schwing!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
-
Bech
- Superliga

- Indlæg: 707
- Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
- Favoritspiller: Mogens Komforbi
- Geografisk sted: Vejgaard
-
Kontakt:
Indlæg
af Bech » 9. dec 2008, 11:19
Old school italo
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘
-
Califfen
- Allstar

- Indlæg: 2064
- Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Indlæg
af Califfen » 9. dec 2008, 15:18
Er der ikke nogen, der ligger inde med fællesbilledet fra i søndags i Rendos uden for Svends Bar??
Glimrende sted i øvrigt. 10 kroner for en pils, også uden for happy hour

-
Bjarno
- 1. div

- Indlæg: 405
- Tilmeldt: 11. nov 2005, 15:59
- Geografisk sted: Skoven
Indlæg
af Bjarno » 9. dec 2008, 18:39
En anelse rystet, men det er i hvert fald det du leder efter

-
Simon-RS
- Allstar

- Indlæg: 1318
- Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Indlæg
af Simon-RS » 9. dec 2008, 22:48
Califfen skrev:Er der ikke nogen, der ligger inde med fællesbilledet fra i søndags i Rendos uden for Svends Bar??
Glimrende sted i øvrigt. 10 kroner for en pils, også uden for happy hour

Det var sgu et godt sted, han var sgu glad "Svend" ..
Der er også en grineren video derfra, hvor der bliver danset med svupperen

You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
John Deacon
- Allstar

- Indlæg: 2172
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Indlæg
af John Deacon » 9. dec 2008, 23:46
Larsen9440 skrev:
Nå... så kom jeg også på debatside.dk

Find "Holger"

Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
-
Simon-RS
- Allstar

- Indlæg: 1318
- Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Indlæg
af Simon-RS » 14. dec 2008, 15:57
Billeder fra Manchester?
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
JacobT
- Superliga

- Indlæg: 746
- Tilmeldt: 30. okt 2005, 21:54
- Geografisk sted: Droninglund
Indlæg
af JacobT » 14. dec 2008, 17:43
»Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere«
Lynge Jakobsen
-
Meelsen
- Allstar

- Indlæg: 2145
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
- Geografisk sted: Nordens Paris
Indlæg
af Meelsen » 14. dec 2008, 18:11
HEELT MANISK!