Deportivo La Coruna - AaB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Deportivo La Coruna - AaB

Indlæg af Garderen » 22. dec 2008, 12:49

Er der nogen der regner med at tage fra København for at se kampen i det nordvestlige spanien. Jeg har kigget lidt på flypriser og det billigste jeg kan finde er 2210 med iberia med en mellemlanding i Madrid. Er der nogen der har fundet noget billigere, eller en alternativ måde at komme derned på?
Giv også gerne besked hvis nogle er interesserede i at tage derned i fællesskab.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Re: Deportivo La Coruna - AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. dec 2008, 13:36

Hej, man kan godt flyve til f.eks. Porto billigere fra london, ryanair retur koster ca 500 kr. Men så skal man jo til london først, det bliver minimum 500 mere, og så skal man betale billeje og benzin frem og tilbage (der er ca 300 km fra Porto til La Coruna.) Det er sikkert lidt billigere, men jeg tror ikke det er besværet værd. Jeg vil skide gerne afsted, men de var sgu en lidt rådden lodtrækningen med hensyn til en awaytur.

Brugeravatar
Agge
2. div
2. div
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Udlandet

Re: Deportivo La Coruna - AaB

Indlæg af Agge » 23. dec 2008, 22:10

Hvis turen kan gøres for 1500-1700 kroner er jeg også frisk!

Jeg vil godt være med til at arrangere det.. Jeg er bare ikke i DK igen før den sidste uge i januar...

Besvar