Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 30. dec 2008, 00:10

Metal'n Roll skrev:
Lindvang skrev:Israel pisser mig i dén grad af!
Hamas er nu heller ikke de skarpeste knallerter i klassen.......
Jeg er enig. Men det er såmænd også mere Israels fremfærd og generelle opførsel, der pisser mig af. Men uha, vi må jo ikke diskutere politik her på siden!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 30. dec 2008, 14:33

Det pisser mig usigeligt meget af, at Gerrard måske kan se frem til en omgang tremme fællesbad i spjældet fremfor på stadion!

For satan, jeg håber han slipper billigt! Skulle lige passe, nu hvor Pølen endelig ser ud til at kunne være med om skabet!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
FÆ'tter
1. div
1. div
Geografisk sted: 9230/8000
Kontakt:

Indlæg af FÆ'tter » 31. dec 2008, 13:54

At TV2 Sport for det første har lavet en halv times udsendelse om 'Brøndbys nye boss' (et portræt af Kent Nielsen), OG for det andet, at de IHVERTFALD har genudsendt den minimum 10 gange indenfor de seneste 14 dage, og fortsætter med at genudsende... :@

/FÆ'tter
- In dentibis acticis frustrum magnum spinaciae habes

http://www.fcbb.dk

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 31. dec 2008, 13:59

FÆ'tter skrev:At TV2 Sport for det første har lavet en halv times udsendelse om 'Brøndbys nye boss' (et portræt af Kent Nielsen), OG for det andet, at de IHVERTFALD har genudsendt den minimum 10 gange indenfor de seneste 14 dage, og fortsætter med at genudsende... :@

/FÆ'tter
Det pisser mig af at hele TV2 sporten (ikke bare sportskanalen) altid har været Brøndby fans (lige siden Morten Stig startede som TV2 sportschef).

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. jan 2009, 09:04

Elscorpio skrev:
FÆ'tter skrev:At TV2 Sport for det første har lavet en halv times udsendelse om 'Brøndbys nye boss' (et portræt af Kent Nielsen), OG for det andet, at de IHVERTFALD har genudsendt den minimum 10 gange indenfor de seneste 14 dage, og fortsætter med at genudsende... :@

/FÆ'tter
Det pisser mig af at hele TV2 sporten (ikke bare sportskanalen) altid har været Brøndby fans (lige siden Morten Stig startede som TV2 sportschef).
Nu kan det ikke vare længe før Elegia kommer og snakker om konspirationsteorier :)

Fyrværkeri pisser mig forøvrigt stadig af!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 1. jan 2009, 19:59

At TV2 Nord er så pisse amatøragtig at et ellers fantastisk program om AaB bliver afbrudt midt i det hele. Skide amatører

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 1. jan 2009, 20:01

Alando skrev:At TV2 Nord er så pisse amatøragtig at et ellers fantastisk program om AaB bliver afbrudt midt i det hele. Skide amatører
Enig i, at man simpelthen ikke kan afbryde sådan en udsendelse.. Tror dog at TV2 har en lige så stor andel af misæren!!!
Ska' vi hak'?

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 3. jan 2009, 15:19

Ved godt det er latterligt, men ham her pisser mig af http://www.youtube.com/user/Seydel55

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 4. jan 2009, 17:09

AN-TV pisser mig af!

Så sidder man her, en dejlig søndag eftermiddag, og venter spændt på Real Madrid - Villarreal, en super lækker topkamp fra Spanien. Men nej, nej. Udsendelsen når lige at gå i gang da der lige pludselig kommer et andet signal ind over... Og så er der kraftedme søndagsbingo i stedet for på "6eren". Grrrrrrr!!!!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div

Indlæg af Sip » 4. jan 2009, 17:17

Kenneth K skrev:AN-TV pisser mig af!

Så sidder man her, en dejlig søndag eftermiddag, og venter spændt på Real Madrid - Villarreal, en super lækker topkamp fra Spanien. Men nej, nej. Udsendelsen når lige at gå i gang da der lige pludselig kommer et andet signal ind over... Og så er der kraftedme søndagsbingo i stedet for på "6eren". Grrrrrrr!!!!
Ja, suk!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Gablin
1. div
1. div

Indlæg af Gablin » 4. jan 2009, 17:20

Sip skrev:

Ja, suk!
Ja hvad sker der for det ?? Sad også og ventede på den kamp, og haps, så er det bingo i stedet :thumbsdown:

Er der nogen der ved om 6'eren bliver fast inventar hos stofa? Kan ikke finde noget info om det..

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 4. jan 2009, 17:26

Join the club..

Samme problem med Yousee-tv - Kæft hvor latterligt! Sidder nu og følger med i United kampen, men ville da være rart, hvis man lige kunne zappe lidt rundt..!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 4. jan 2009, 17:36

Jeg skulle også have set kampen,, men det er da ikk bingo den sender,, det var da noget og nogle lorte sangere,, og nu sender de noget om noget eventyr og nu noget om holbæk komune
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 4. jan 2009, 17:43

Det kan satme ikke være rigtigt, at de skal sende Bingo på 3(!!) forskellige kanaler - Hvad fanden sker der med det..?

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 4. jan 2009, 17:50

JSJ skrev:Det kan satme ikke være rigtigt, at de skal sende Bingo på 3(!!) forskellige kanaler - Hvad fanden sker der med det..?

/Jesper
Nordjyderne må jo kunne lide det. Ligesom jeg tror, at en Lars Lilholt kanal ville klare sig glimrende i det nordjyske.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 4. jan 2009, 18:03

ja tak,, så kom der endelig fodbold
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 4. jan 2009, 20:08

Konsulenten skrev:Nordjyderne må jo kunne lide det. Ligesom jeg tror, at en Lars Lilholt kanal ville klare sig glimrende i det nordjyske.
Hvis Lilholt kanalen bliver krydret med lidt indslag fra Runrig og Big Fat Snake, skulle det nok kunne blive en succes. Hvad skal vi kalde kanalen? TV Lilholt Nord?
Så kører det, mand.
Mvh. Steve-Dave - mediemogul.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 5. jan 2009, 08:26

Det pisser mig enormt meget af at jeg skal få et hold i ryggen, 5 dage før jeg skal på skiferie :@ :@ :@

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 5. jan 2009, 17:15

Elscorpio skrev:Det pisser mig enormt meget af at jeg skal få et hold i ryggen, 5 dage før jeg skal på skiferie :@ :@ :@
Jeg skal sgu nok overtage den plads så...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 6. jan 2009, 19:50

Højmoser!!!!!

og ikke mindst at lodtrækningsuheld har gjort af ACS helt egen Judas slipper med bentøjet i behold da hans hold
er kommet i en anden pulje til ASC indebold på lørdag! :P

Besvar