Indendørsbold
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Indendørsbold
Indendørsbold er ikke lige mig - smadrede mit knæ ved det for nogle år siden...
Stegt flæsk siger mig endnu mindre end indendørsbold...
Øl på Utopia?? Jo, det vil jeg ikke afvise
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Hvordan kan stegt flæsk IKKE sige en noget, med mindre der er religiøse eller kulturelle hensyn at tage???MrBangDK skrev:Indendørsbold er ikke lige mig - smadrede mit knæ ved det for nogle år siden...
Man kan ikke få sushi på Rio Bravo, men mange andre sager.
- MrBangDK
- Allstar

Fordi jeg ikke kan lide det!!Lindvang skrev:Hvordan kan stegt flæsk IKKE sige en noget, med mindre der er religiøse eller kulturelle hensyn at tage???MrBangDK skrev:Indendørsbold er ikke lige mig - smadrede mit knæ ved det for nogle år siden...
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Hvem fanden i helvede kan ikke lide stegt flæsk. Det var da en fuldstændig horribel udmelding.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

mig!!Konsulenten skrev:Hvem fanden i helvede kan ikke lide stegt flæsk. Det var da en fuldstændig horribel udmelding.
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Du er en meget mærkelig mandsperson, Bang!MrBangDK skrev:Fordi jeg ikke kan lide det!!Lindvang skrev:Hvordan kan stegt flæsk IKKE sige en noget, med mindre der er religiøse eller kulturelle hensyn at tage???MrBangDK skrev:Indendørsbold er ikke lige mig - smadrede mit knæ ved det for nogle år siden...
- MrBangDK
- Allstar

Ja, straks bliver man stemplet som mærkelig, blot fordi man har nogle lidt mere sofistikerede smagsløg end dine!!!Lindvang skrev:
Du er en meget mærkelig mandsperson, Bang!
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Og jeg stempler dig også lige som ALT for alvorlig!MrBangDK skrev:Ja, straks bliver man stemplet som mærkelig, blot fordi man har nogle lidt mere sofistikerede smagsløg end dine!!!Lindvang skrev:
Du er en meget mærkelig mandsperson, Bang!
Sofistikerede smagsløg... Nok et definitionsspørgsmål!
Men der er også andet på menuen og Utopia-saft er jo herligt! Knock yourself out:
Herlig kost
Jeg er også med på alle datoer der er nævnt, så alt er muligt fra min side 
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
- MichaelLarsen
- Landshold

I krostuen på Rio Bravo(kun der kan du få den stegte flæsk) serverer de også en fortrinlig mørbradgryde. Du kan vel spise brun sovs??
Mærkelig??.....ikke pga. smagsløgene
Non scholae, sed vitae discimus
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
*fnis*MrBangDK skrev:Fordi jeg ikke kan lide det!!Lindvang skrev:Hvordan kan stegt flæsk IKKE sige en noget, med mindre der er religiøse eller kulturelle hensyn at tage???MrBangDK skrev: Stegt flæsk siger mig endnu mindre end indendørsbold...
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Lindvang
Og, hvornår er det I ryger østpå, du og fru Senior?MichaelLarsen skrev:I krostuen på Rio Bravo(kun der kan du få den stegte flæsk) serverer de også en fortrinlig mørbradgryde. Du kan vel spise brun sovs??
- MichaelLarsen
- Landshold

MichaelLarsen skrev:Senior kan alle dage frem til den 18., hvorefter han kigger på noget helt andet flæsk i Thailand
- MrBangDK
- Allstar

Mørbradgryde lyder noget mere sofistikeret... Det kunne jeg sgu godt lokkes til!! Jeg afventer en dato, og ser hvorledes det passer med fruens og bettemands planer.MichaelLarsen skrev:I krostuen på Rio Bravo(kun der kan du få den stegte flæsk) serverer de også en fortrinlig mørbradgryde. Du kan vel spise brun sovs??
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Jeg foreslår, at vi enten arbejder hurtigt og laver noget d. 31. eller lidt langsommere og laver det d. 14.
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Så foreslår jeg, at du arbejder hurtigere end MrBang kan sige "Et styk sofistikeret balletmenu, tak".Lindvang skrev:Jeg foreslår, at vi enten arbejder hurtigt og laver noget d. 31. eller lidt langsommere og laver det d. 14.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MichaelLarsen
- Landshold

Hvordan hænger det lige sammen med, at du er folkeskolelærerLindvang skrev:Jeg foreslår, at vi enten arbejder hurtigt og laver noget d. 31. eller lidt langsommere og laver det d. 14.
-
Lindvang
Jeg tror ikke vi skal begynde at sammenligne din og min branche. Så ender det bare med et ydmygende nederlag for jerMichaelLarsen skrev:Hvordan hænger det lige sammen med, at du er folkeskolelærerLindvang skrev:Jeg foreslår, at vi enten arbejder hurtigt og laver noget d. 31. eller lidt langsommere og laver det d. 14.
- MrBangDK
- Allstar

Der tager du grueligt fejl af mig - ballet er ikke min kop te - mænd i meget stramme spandex giver mig ikke ligefrem good vibrations - nu ved jeg ikke hvad du taler om, når du skriver balletmenuer, men sammenligningen skræmmer..Konsulenten skrev:
Så foreslår jeg, at du arbejder hurtigere end MrBang kan sige "Et styk sofistikeret balletmenu, tak".
Troede RioBravo var flæsk og ikke andet.. Men for satan, de har jo meget mad der lyder indbydende - også for en gourmet som mig!!!!
Ska' vi hak'?