Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 15. jan 2009, 14:12

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev: Vi burde indgå i registreret partnerskab!
Her mangler jeg sådan en smiley der vender ryggen til og fløjter og lader som ingenting....
Og jeg savner personligt den, der kaster op samtidig med, den forsøger at tage livet af sig selv med en forhammer.

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Indlæg af Alfons Aalborg » 15. jan 2009, 16:21

Det pisser mig af, jeg ikke kan finde ud af, hvad der pisser jer af uden at skulle bladre sider tilbage....! (Ahuhu-smiley)
Billede

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 15. jan 2009, 17:40

Det pisser mig af at tv2 vælger at skrive om Marcus Tracys kontrakt med AaB på side 224 under "sporten kort" mens de bruger en hel side på at fortælle at Per Nielsen evt. måske muligvis er ved at skifte til en 1. div. klub samt at FCM har solgt Petter Fureseth......

Qurt
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: 8270

Indlæg af Qurt » 15. jan 2009, 17:57

JLB skrev:Stein Bagger pisser mig af.
Pga. ham er der kommet alt for meget fokus på Finn Nørbygaard, og fandme om han ikke laver et show til efteråret nu, fordi han mangler penge...
Det pisser mig af, at Finn vil tale om Stein Bagger i sit nye show - come-on vær nu bare lidt original

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 15. jan 2009, 19:51

jydenfranord skrev:Godmorgen Danmak pisser mig af.

Den kvindelige vært har en mand inde i studiet der fortæller om den indstats han gør i Sierra Leon for at skabe fred og forståelse mellem indbygerne efter borgerkrigen. Han har lavet et projekt hvor forskellige landsbyer spiller fodbold mod hinanden, holder en fest osv.

I studiet taler de frem og tilbage, på et tidspunkt fortæller han at han faktisk havde overvejet en direkte turnering, men det ville blive for indviklet, studie værten siger "det er måske for indviklet for afrikanerne?"
Kom frisk med flere fordomme tv2, først Line Baun med "er det en abe" og nu at afrikanere er dummere end gennemsnittet, men hvad lad os da endeligt gøre et helt kontinent dummere end vådt bølgepap
Det er da netop sådan nogle små overraskende kommentarer, der gør Go Morgen Danmark værd at se...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. jan 2009, 21:55

Katte!!!! De skulle forbydes, holdes i snor, brændes, skydes osv....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 15. jan 2009, 22:08

Køllen I Møllen skrev:Katte!!!! De skulle forbydes, holdes i snor, brændes, skydes osv....
Som hunde og gøglere altså.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Elegia

Indlæg af Elegia » 15. jan 2009, 22:20

Konsulenten skrev:
Køllen I Møllen skrev:Katte!!!! De skulle forbydes, holdes i snor, brændes, skydes osv....
Nej, de fleste hunde er sgu okay. Men katte derimod...

Jeg hader fanme også gamle damer, som helt bevidst snyder foran i diverse køer. Nu er jeg typen, der aldrig selv skal nå noget og derfor ikke har travlt, men princippet i, at disse skinddøde sataner tror, de kan snyde sig foran ved at puffe og råbe højt, pisser mig satme af.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 15. jan 2009, 22:26

Elegia skrev:
Konsulenten skrev:

Jeg hader fanme også gamle damer, som helt bevidst snyder foran i diverse køer. Nu er jeg typen, der aldrig selv skal nå noget og derfor ikke har travlt, men princippet i, at disse skinddøde sataner tror, de kan snyde sig foran ved at puffe og råbe højt, pisser mig satme af.
Du må gerne låne mit jagtgevær, når jeg er færdig med at pløkke menneskets kampstinkenede, allestedsskidende og røde huse i Vodskov like debile bedste ven.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 17. jan 2009, 00:32

Det pisser mig af at klikke ind på ekstrabladet.dk og uden nogen form for advarsel blive mødt af et 30 år gammelt billede af en splitterravende nøgen og ikke mindst ubarberet Madonna.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 17. jan 2009, 00:37

Worminator skrev:Det pisser mig af at klikke ind på ekstrabladet.dk og uden nogen form for advarsel blive mødt af et 30 år gammelt billede af en splitterravende nøgen og ikke mindst ubarberet Madonna.
Fy for satan..!!

Det er satme også noget der pisser mig af..! Til skræk og advarsel for alle - Det er ikke værd at tjekke ud! hold jer væk de næste 12 timer! Fy for helvede!!

/Jesper
* Lige et par !!! mere..!! *
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 17. jan 2009, 00:45

Elegia skrev:
Konsulenten skrev:

Cut them some slack, Elegia!

De har jo travlt, de gamle. For dem er The Grim Reaper jo en konstant trussel, som, Gud forbyde det, kan nå at svinge leen, inden de har nået at forny kuponen med de 7 rigtige og købt en pakke Caminante on the side.

Dét kombineret med det faktum, at de derudover er udstyret med notorisk svage og ustabile blærer, betyder jo, at man ikke kan have andet end en vis forståelse for deres opførsel i kiosk - og supermarkedskøerne.
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 17. jan 2009, 08:17

JSJ skrev:
Worminator skrev:Det pisser mig af at klikke ind på ekstrabladet.dk og uden nogen form for advarsel blive mødt af et 30 år gammelt billede af en splitterravende nøgen og ikke mindst ubarberet Madonna.
Fy for satan..!!

Det er satme også noget der pisser mig af..! Til skræk og advarsel for alle - Det er ikke værd at tjekke ud! hold jer væk de næste 12 timer! Fy for helvede!!

/Jesper
Men man skal vel læse artiklen for at se billedet? Så er I jo selv ude om, at I har fået pigelus. Det får man, når man er en lummer stodder, som surfer nøgne kvindfolk på nettet.
Men hun er jo lækker nok, altså.
Bortset fra alt det hår.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 17. jan 2009, 15:41

Steve-Dave skrev:
JSJ skrev:
Fy for satan..!!

/Jesper
Men man skal vel læse artiklen for at se billedet? Så er I jo selv ude om, at I har fået pigelus. Det får man, når man er en lummer stodder, som surfer nøgne kvindfolk på nettet.
Men hun er jo lækker nok, altså.
Bortset fra alt det hår.
Da jeg skrev indlægget (med stærke smerter i mine stakkels øjne) var hun direkte på forsiden... der var ingen kære mor.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 17. jan 2009, 17:35

Kæmpe billede direkte på forsiden..! Det var frygteligt! Kunne ikke sove før klokken 04.30..! ;-)
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Elegia

Indlæg af Elegia » 18. jan 2009, 19:12

Dübelius skrev:Cut them some slack, Elegia!

De har jo travlt, de gamle. For dem er The Grim Reaper jo en konstant trussel, som, Gud forbyde det, kan nå at svinge leen, inden de har nået at forny kuponen med de 7 rigtige og købt en pakke Caminante on the side.

Dét kombineret med det faktum, at de derudover er udstyret med notorisk svage og ustabile blærer, betyder jo, at man ikke kan have andet end en vis forståelse for deres opførsel i kiosk - og supermarkedskøerne.
Ingen kan - som du - give mig en ætsende fornemmelse i hele kroppen af at være et ondt og destruktivt menneske!

Jeg tror, det var Caminanterne on the side, der især åbnede mine øjne.

Til gengæld pisser de deltagere i demonstrationer for Palæstina, som ikke ved en skid om konflikten med bare er der for at heile og lave ballade, mig satme i høj grad af.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 18. jan 2009, 19:30

Det pisser mig af at kvindelige skiløbere skal lave dybe store sving uden at se bagud først!!!
Jeg væltede ind i en nede i St. Anton.

Kvinder kan ikke køre bil, nu er det også bevist at de ikke kan stå på ski :@

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 18. jan 2009, 22:53

Det pisser mig af, at jeg mister signalet til 3+ lige midt i NFL :@

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Indie » 18. jan 2009, 22:56

AaB1978 skrev:Det pisser mig af, at jeg mister signalet til 3+ lige midt i NFL :@
Os her... Og der sker fucking en skid!!!!!!!!!!!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sip » 18. jan 2009, 23:06

Indie skrev:
AaB1978 skrev:Det pisser mig af, at jeg mister signalet til 3+ lige midt i NFL :@
Os her... Og der sker fucking en skid!!!!!!!!!!!
Det pisser sateme også mig af!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Besvar