Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 22. jan 2009, 23:05

Lindvang skrev:
At vip' eller tip' = ved målspark, hvor en spiller (helst sweeperen) skubber bolden op i hænderne på keeperen.
Og så var det så kedeligt at vente på at sweeperen skulle trisse ned til målmanden, for at lave det åndssvage vip. Hvis man havde lagt tid til en miniputkamp for alle de vip, ville tillægstid nå op på de 10 minutter.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 23. jan 2009, 00:00

Niklas Luhmann pisser egentlig stadig mig af. Det her bliver det sidste semester, hvor jeg gider mosle med ham. Hvis jeg kunne vælge én tysker, som ikke burde have levet, så løber Luhmann med æren. Store, forpulede idiot.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 23. jan 2009, 16:28

Konsulenten skrev:Det pisser mig uhyrligt af, at Peter Larsen ikke har et TV. Mage til Liste Ø-agtig, pædagogisk, politisk korrekt og jeg-legede-med-træ-legetøj-og-spiste-sundt-slik-som-barn opførsel skal man lede længe efter.
Gik du også på Rudolf Steiner-skole? :o
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 23. jan 2009, 16:38

Metal'n Roll skrev:
Kenneth K skrev:Du glemte "triller" og "fissefod"!
My bad, det er rettet!... Vil i øvrigt gerne modtage flere glemte fra folk

glem ikke tå-fis'ern, som er en svagere udgave af tå-hyleren.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 23. jan 2009, 17:53

Vejern skrev:
Metal'n Roll skrev:
Kenneth K skrev:Du glemte "triller" og "fissefod"!
My bad, det er rettet!... Vil i øvrigt gerne modtage flere glemte fra folk

glem ikke tå-fis'ern, som er en svagere udgave af tå-hyleren.
Så må vi jo også hellere få tå-flækkeren med... den må så være en lidt stærkere udgave af førnævnte.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 23. jan 2009, 19:08

John Deacon skrev:
Lindvang skrev:Ja, vi er faktisk nogle, som ynder at sætte os i gyngestolen med en plaid over benene og katten på skødet, mens vi nyder en stille pibe tobak efter endt arbejdsdag!
Jaja... "PIBETOBAK"... det pisser mig af, Lindvang er blevet fast kunde på Christiania uden at dele med os andre! ;)
Nej, nej, der kommer jeg ikke! Det er ikke lige mig, selvom der er en herlig natur i yderkanten ;)

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 24. jan 2009, 16:33

Worminator skrev:
Vejern skrev: glem ikke tå-fis'ern, som er en svagere udgave af tå-hyleren.
Så må vi jo også hellere få tå-flækkeren med... den må så være en lidt stærkere udgave af førnævnte.
Eller en 'højder'... Er der ikke også et smart udtryk for de sindsyge skruere man kunne lave når man havde fået de vildeste 'Predator'-støvler, der var Roberto Carlos værdig...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2009, 16:53

Metal'n Roll skrev:
Worminator skrev:
Vejern skrev: glem ikke tå-fis'ern, som er en svagere udgave af tå-hyleren.
Eller en 'højder'... Er der ikke også et smart udtryk for de sindsyge skruere man kunne lave når man havde fået de vildeste 'Predator'-støvler, der var Roberto Carlos værdig...
Hedder det ikke bare en "skruer"?

Vubbi
2. div
2. div
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Vubbi » 25. jan 2009, 17:33

Hedder det ikke bare et bananskud?

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 27. jan 2009, 19:57

Den lange vinter pause pisser mig af. Ikke nok med man må undvære bold, hvor man føler noget for holdet, så er en af de mest aktive tråde her på siden om gamle fodbold udtryk, jamen for fanden, jeg logger ikke på for at læse om en tå-fiser eller sol og nalle. Al ære og respekt for dem der går op i det, men ARGHHHH jeg vil have fodbold og og jeg vil have det nu.

Derudover pisser det mig af at denne tråd kan ligge stille siden søndag, vi er nordjyder for fanden, to døgn uden brok (ofte ligegyldig brok, for igen, vi er jo nordjyder) det er simpelthen ikke i orden.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. jan 2009, 08:50

Det pisser mig af at voldtægt samt mord på en 85-årig kvinde på Kastetvej giver 8 års fængsel. Det samme giver bortførelse af en dreng fra hans børnehave..... Den sidste er ikke hård nok, den første er til at kaste op over. Endnu engang må man håbe at der er familiemedlemmer der griber til selvtægt og "ordner" den møgunge der stod for ugerningen.
Janteloven eksisterer IKKE!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 28. jan 2009, 10:01

FC Midjtnydl PISSER MIG AF! Igen og igen og igen atter igen!! Det kan ikke siges nok!! AARGH

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. jan 2009, 13:42

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at voldtægt samt mord på en 85-årig kvinde på Kastetvej giver 8 års fængsel. Det samme giver bortførelse af en dreng fra hans børnehave..... Den sidste er ikke hård nok, den første er til at kaste op over. Endnu engang må man håbe at der er familiemedlemmer der griber til selvtægt og "ordner" den møgunge der stod for ugerningen.
I Danmark er maksimalstraffen for drab 8 år, hvis du er under 18. Ergo har knægten fået maksimal straf!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 28. jan 2009, 13:48

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at voldtægt samt mord på en 85-årig kvinde på Kastetvej giver 8 års fængsel. Det samme giver bortførelse af en dreng fra hans børnehave..... Den sidste er ikke hård nok, den første er til at kaste op over. Endnu engang må man håbe at der er familiemedlemmer der griber til selvtægt og "ordner" den møgunge der stod for ugerningen.
nationen! på debatside.dk. Fedt.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. jan 2009, 13:52

Konsulenten skrev:
Haha, så skal vi lige have nogle harske ord til indvandrere og flygtninge, så er det akkurat! Nationen længe leve :)

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 28. jan 2009, 14:43

Fjolser på natonen!, der skal reklamere med, hvilken klub de holder med, når alle og enhver kan se, de klaphatte! Det pisser mig af!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 28. jan 2009, 14:48

le Cid skrev:Og så pisser det mig i øvrigt også af, at jeg selv har billetter til Coldplay i samme "kulturby"... FFS!!!
Sælg dem og tag på Roskilde, hvor Coldplay er blevet annonceret i dag. :)

Så er du fri for at støtte Hernings store, belortede kulturprojekt.

*kunne godt bruge et billede af Nuke Herning-topindsflaget nu*

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 28. jan 2009, 15:43

Konsulenten skrev:
"Din mening og din viden batter noget. Derfor har Ekstra Bladet etableret nationen! – stedet for engagerede danskere"
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Elegia

Indlæg af Elegia » 28. jan 2009, 15:52

At Coldplay annonceres som det første navn på Roskilde Festival 2009 pisser i høj grad mig af!

Nu vil jeg vente spændt på, hvilken overbetalt rappers diamanthalskæde mit bidrag til den sindssygt dyre billetstigning i år skal medfinansiere.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 28. jan 2009, 15:55

Elegia skrev:At Coldplay annonceres som det første navn på Roskilde Festival 2009 pisser i høj grad mig af!

Nu vil jeg vente spændt på, hvilken overbetalt rappers diamanthalskæde mit bidrag til den sindssygt dyre billetstigning i år skal medfinansiere.
Jeg ser gerne Kanye - men tror ikke de har råd. Men Coldplay er satme et ringe bud på et hovednavn.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar