Jojo, HERINDE er alle velkomne!Bøgehøj skrev:Jeg ved godt, at jeg slet ikke må være herinde i kjøwenhawnerland (selv om jeg har parkeret lillebror i Sydhavnen). Men du kan altså ikke stave til "buksen" ...Lindvang skrev:Kom nu ud af busken, røvhuller!
Indendørsbold
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Indendørsbold
-
Lindvang
Kom nu ind i kampen og sig i det mindste til, om I er med på mad? Det begynder at tynde ud i stolene, så jeg skal gerne vide noget, hellere i dag end i morgen!
Det er ikke så svært!
Indtil videre er vi 7 til bold og 8 til mad. Der er andre, der har tilkendegivet interesse, men jeg har endnu ikke hørt yderligere. Vi skal være en god flok, så vi kan få gang i en ordentlig fodboldturnering.
Det er ikke så svært!
Indtil videre er vi 7 til bold og 8 til mad. Der er andre, der har tilkendegivet interesse, men jeg har endnu ikke hørt yderligere. Vi skal være en god flok, så vi kan få gang i en ordentlig fodboldturnering.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Kommer ikke til noget af det.. Vil hellere til LegoWorld i Parken og spise sushi med vennerne bagefter! 
Ska' vi hak'?
Jeg er med på det hele
/night
/night
-
Lindvang
Opdatering:
12 tilmeldte, heraf
12 tilmeldte, heraf
- 10 til bold
10 til flæsk
Jeg melder mig hermed til flæsk
Desværre er der lidt usikkerhed om Flemming, da han muligvis skal hente sin bil i jylland den weekend.
Hvis den bliver færdig før eller efter, er han klar, så han trækker tilmelding lidt endnu.
/Hans B.
Desværre er der lidt usikkerhed om Flemming, da han muligvis skal hente sin bil i jylland den weekend.
Hvis den bliver færdig før eller efter, er han klar, så han trækker tilmelding lidt endnu.
/Hans B.
-
Lindvang
Nu er vi oppe på en 12-14 stykker til bold, hvorfor jeg skal høre, hvornår folk synes vi skal begynde? Vi har bord til spisning kl. 17.00.
Desuden vil jeg høre, om hvor store I synes holdene skal være. Hallen er ca. 15x30. Seks hold ville være det fedeste, men det kræver nogle flere med på vognen.
Jeg håber vi kan få nogle af de andre Utopia'ere med på vognen, så kender I nogen, der af og til kommer der, men ikke færdes herinde, må I endelig invitere dem også.
Se eventuelt begivenheden, som jeg har oprettet på ansigtsbogen.
Desuden vil jeg høre, om hvor store I synes holdene skal være. Hallen er ca. 15x30. Seks hold ville være det fedeste, men det kræver nogle flere med på vognen.
Jeg håber vi kan få nogle af de andre Utopia'ere med på vognen, så kender I nogen, der af og til kommer der, men ikke færdes herinde, må I endelig invitere dem også.
Se eventuelt begivenheden, som jeg har oprettet på ansigtsbogen.
-
AlexanderBak
- Junior

- Geografisk sted: 2670 Greve, eller bare Tjøvenhavn
jeg tror da nok lige at jeg melder mig på begge dele 
Altid for AaB ! Altid for Aalborg !
- MichaelLarsen
- Landshold

Det lyder sg. godt Alexander, men nu er der jo 3 ting på programmet og jeg ved ikke.......om jeg kan skaffe dig ind på Utopia, når du drak så voldsomt i ManchesterAlexanderBak skrev:jeg tror da nok lige at jeg melder mig på begge dele
men gå blot i gang med træningen, for der er et flot trofæ og medaljer til det vindende hold!
Skulle der være nogen, der har glemt at melde sig til, så har Lindvang vist stadig plads i turneringsplanen

Non scholae, sed vitae discimus
Fantastisk, Ingen tvivl om, at de, der kommer til at være på hold med mig, kommer til at kæmpe indtil deres knæ bløder. By the way - hvordan inddeler vi holdene? Ingen har vel nogen reel anelse om, hvor gode folk er... 1. vælger?
-
Lindvang
Det gør jeg 100% suveræntBoT skrev:Fantastisk, Ingen tvivl om, at de, der kommer til at være på hold med mig, kommer til at kæmpe indtil deres knæ bløder. By the way - hvordan inddeler vi holdene? Ingen har vel nogen reel anelse om, hvor gode folk er... 1. vælger?
Stort, stort arbejde af Senior med pokalen og medaljerne til mit hold!
Sten saks papir - Det er en genial måde at indele folk på.. Sværre er det faktisk ikke! ;-DBoT skrev:Fantastisk, Ingen tvivl om, at de, der kommer til at være på hold med mig, kommer til at kæmpe indtil deres knæ bløder. By the way - hvordan inddeler vi holdene? Ingen har vel nogen reel anelse om, hvor gode folk er... 1. vælger?
Eller også kan man (alt efter hvor mange hold det kan blive til) gøre set sådan, at man deler folk op i grupper (5 grupper hvis der skal være 5 hold), og så beder man simpelthen folk om at sige et tal mellem 1 og 5 - Alle 1erne er på samme hold - Alle 2erne er på samme hold, og så videre.. Så kan der ihvertfald ikke gå taktik i den - Med mindre at der er nogen der er så lusket at de aftaler på forhånd, at uanset hvad, så skal de vælge fx 2.. Men så er man sgu bare for tøk hvis man gør det..
Men held og lykke med stævnet og en "
/Jesper
*som sagt er jeg lige hjemvendt fra den der berømte gade i Aalborg - Og nej - Det er ikke Bispensgade.. Det er hvis den de kalder " Jomfru Ane Gsde...
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
-
Lindvang
Pædagogen har taltJSJ skrev:Sten saks papir - Det er en genial måde at indele folk på.. Sværre er det faktisk ikke! ;-DBoT skrev:Fantastisk, Ingen tvivl om, at de, der kommer til at være på hold med mig, kommer til at kæmpe indtil deres knæ bløder. By the way - hvordan inddeler vi holdene? Ingen har vel nogen reel anelse om, hvor gode folk er... 1. vælger?
Eller også kan man (alt efter hvor mange hold det kan blive til) gøre set sådan, at man deler folk op i grupper (5 grupper hvis der skal være 5 hold), og så beder man simpelthen folk om at sige et tal mellem 1 og 5 - Alle 1erne er på samme hold - Alle 2erne er på samme hold, og så videre.. Så kan der ihvertfald ikke gå taktik i den - Med mindre at der er nogen der er så lusket at de aftaler på forhånd, at uanset hvad, så skal de vælge fx 2.. Men så er man sgu bare for tøk hvis man gør det..
-
Lindvang
Deltagerliste pr. 2/2:
1. Lindvang
2. Senior (- bold)
3. Junior
4. Steve-Dave
5. Søndergaard
6. Bak
7. Peter Larsen
8. BoT (- flæsk)
9. Birgitte Jørgensen (- bold)
10. Ask
11. Night
12. Linky (- flæsk)
13. Brian Thuesen
14. Alexander Bak
15. Mørum
16. Hansen
17. Kjøge
18. Morten Jørgensen
19. Michael Witek
20. Ask
21. Martin
22. Musse
23. Hans (- bold)
24. Lille Lindvang
Ergo er vi 21 (indtil videre), der spiller bold, samt 22, der skal spise svin.
Det begynder at ligne noget, men er DU ikke kommet på listen endnu, så skriv her eller på bogen.
1. Lindvang
2. Senior (- bold)
3. Junior
4. Steve-Dave
5. Søndergaard
6. Bak
7. Peter Larsen
8. BoT (- flæsk)
9. Birgitte Jørgensen (- bold)
10. Ask
11. Night
12. Linky (- flæsk)
13. Brian Thuesen
14. Alexander Bak
15. Mørum
16. Hansen
17. Kjøge
18. Morten Jørgensen
19. Michael Witek
20. Ask
21. Martin
22. Musse
23. Hans (- bold)
24. Lille Lindvang
Ergo er vi 21 (indtil videre), der spiller bold, samt 22, der skal spise svin.
Det begynder at ligne noget, men er DU ikke kommet på listen endnu, så skriv her eller på bogen.
En stærk forsamling. Især er der store forventninger til Vendia-drengene, der vel skal ud og revanchere nedrykningen til DAIs B-række...
- MichaelLarsen
- Landshold

Imponerende flot tilmelding
Mon der er enkelte, der er meldt til, fordi begivenheden er anført som "Erotisk Fest" på Facebook? Vil det være fælles badning og afsæbning efter kampen eller kommer der mere
Ask står iøvrigt på listen 2 gange, medmindre der er 2 forskellige?
Non scholae, sed vitae discimus
-
Lindvang
Årsagen er, at jeg har en klar fornemmelse af, at det godt kunne gå hen og blive en erotisk fest, når jeg er gået kold kl. 22.00.MichaelLarsen skrev:Imponerende flot tilmeldingMon der er enkelte, der er meldt til, fordi begivenheden er anført som "Erotisk Fest" på Facebook? Vil det være fælles badning og afsæbning efter kampen eller kommer der mere
Ja, kan se det. Jeg regner ham fra nu af kun med én gang! I øvrigt har Mørum meldt fra. En besk pille at sluge!
- Agge
- 2. div

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Udlandet
Jeg tar det som et udtryk for at jeg er uhyre vigtigMichaelLarsen skrev:Imponerende flot tilmeldingMon der er enkelte, der er meldt til, fordi begivenheden er anført som "Erotisk Fest" på Facebook? Vil det være fælles badning og afsæbning efter kampen eller kommer der mere
-
Lindvang
Peter Larsen og jeg laver holdene i morgen eller onsdag, og så bliver de banket op her og på book'en.
Det vil være firemands-hold, eller evt. tremands, grundet hallens størrelse.
Det er ulovligt at tyre. I hvert fald, når BoT står på mål!
- Steve-Dave
- Landshold

Er det med Ultimate Surrender regler?Lindvang skrev:Peter Larsen og jeg laver holdene i morgen eller onsdag, og så bliver de banket op her og på book'en.