Califfen skrev:JSJ skrev:Hvad fanden sker der.." Du kan sgu da ikke tælle de neg*** med - Og som Lynge siger, så skal det være på niveau med det som AaB gør - Det er jo netop IKKE på niveau med AaB, at tælle rn 6-7 sorte spillere med som man har hentet i Afrika.. For satan da!
/Jesper
Helt enig. Deres afrikanere bør ikke tælle med.
Men lige for at gøre sammenligningen fair. Hvem kan liste AaB's spillere af egen avl? 11 stk. Synes det lyder af meget, hvis det handler om spillere i truppen til dags dato.
Augu
Risgård
Martin P (Lynge udtalte sig vel før salget)
Enevoldsen
Patrick K
Stenild
Det er vel kun de 6 spillere, der har slået igennem på førsteholdet indtil videre. De næste i rækken må være:
Ronni Schwartz
Lasse Nielsen
Stadig kun oppe på 8

. Men ok, det er efter min mening mere end hvad FCM kan prale af.
Eller er det mig, der har misforstået det, og er der bare tale om spillere i bruttotruppen. Så kan man yderligere tilføje:
JKS
Haucke
DC
Total: 11.
Hehe det var nok det Lynge mente.
Men så er du jo gal på den, Mr Larsen. Det handler ikke om spillernes niveau.
Til gengæld er FCM også gal på den. Negrene tæller squ ikke med.
Konklusion: Nej Lynge, du skylder ikke de sypiger en skid!
Udover, at jeg (blindt) holder med Lynge i hans battle vs FCM, og at jeg derudover elsker AaB og til tider også godt kan blive fristet af denne hadetråd, må jeg indrømme at JEG BRÆKKER MIG! over denne "debat"! Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan man kan være så arrogant og barnlig, til tider vel nærmest indet mindre end rascistisk i sine udtalelser omkring farvede spillere!
Jeg som troede, det hørte til på gfs debatforum, tog (desværre) fejl - IGEN!

Jeg er godt rasende og efterhånden fuld af foragt for de debattører, der i dette, vores elskede klubs debatforum, anvender vendinger og nedsættende ord som neger osv!
Dette er sku da en joke og burde efter min personlige mening medføre, hvis ikke en decideret annullering af deres brugerkonto, så som minimum en seriøs påtale for misbrug af AaB-fans navn og omdømme! Det er utroligt, hvad man kan slippe afsted med i denne anonyme (hvilket måske er problemet i dette tilfælde) cyber-verden!
Jeg ved godt, at vi har ytringsfrihed bla bla, men hvis denne skamferende opførsel ikke bliver taget mere seriøst fremover, vil jeg anmode om, at disse "hadetråde" må som minimum nedlægges- og gerne makuleres sammen med de førnævnte debattørers brugerkonti! Dette er generelt en pinlig tråd, men ophøre må som minimum disse verbalt diskriminerende klamhuggeres frihed til fortsat at ødelægge min og mange andre anstændige fans' stolthed over at være "born to support AaB"!
Regner med 99,9 procents opbakning herindefra! Alt andet vil ødelægge min selvopfattelse....