Mastodon fuckin' ruuules! Hvornår kommer den på gaden for os dødelige?Coma skrev:Nu var jeg så heldig at få en anmelder kopi af den nye mastodon - crack the skye.. og hold da op hvor er det sindsygt fedt.. 100% stiv diller!! når numrene først åbner sig, er de fanme catchy, ganske vist ikke så brutalt som deres gamle, men for fanden det holder.. alle numrene på cdén rykker for vildt.. det lort skal bare forudbestilles!!
http://www.myspace.com/mastodon et par nr
http://www.mastodonrocks.com/news video til den fede Divinations
musik
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Re: musik
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
23 mener jeg.. den er forudbestilt hos play.com herMetal'n Roll skrev:Mastodon fuckin' ruuules! Hvornår kommer den på gaden for os dødelige?Coma skrev:Nu var jeg så heldig at få en anmelder kopi af den nye mastodon - crack the skye.. og hold da op hvor er det sindsygt fedt.. 100% stiv diller!! når numrene først åbner sig, er de fanme catchy, ganske vist ikke så brutalt som deres gamle, men for fanden det holder.. alle numrene på cdén rykker for vildt.. det lort skal bare forudbestilles!!
http://www.myspace.com/mastodon et par nr
http://www.mastodonrocks.com/news video til den fede Divinations
http://www.youtube.com/watch?v=a4bCvv-fB1k
Mere Mastodon.. fuck... det nr.. man bliver jo helt våd!!! det omkvæd smadre jo alt!!
Mere Mastodon.. fuck... det nr.. man bliver jo helt våd!!! det omkvæd smadre jo alt!!
- Metal'n Roll
- Allstar

Coma, har du hørt den nye Lamb Of God?? 
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Metal'n Roll skrev:Coma, har du hørt den nye Lamb Of God??
Den nye LoG sparker din mor i skridtet!!
we'll always go down fighting....
Så fik du dit Volbeat i dag...Elscorpio skrev:Jeg er klar til at give Roskilde en chance hvis Volbeat kommer igen....
Er ikke kun til dansk musik, men nogle lidt mere kendte navne ville helt klart give større publikum til hestepladsen udenfor Roskilde.
næææ har kun hørt dem sådan lidt her og der, de har aldrig rigtig sagt mig noget. Har du hørt den nye napalm death? den er vold fed!Metal'n Roll skrev:Coma, har du hørt den nye Lamb Of God??

Röyksopp har lavet en ny plade med masser af lækkerhedsværdi, hvor de også har skruet lidt op for poppen. Der kunne måske godt vente et lidt større kommercielt gennembrud med den her plade...
Det skal nok blive godt at se på Roskilde.
Lykke Li og Robyn er blandt de gæstende sangere/sangerinder på den her plade forresten...
- Metal'n Roll
- Allstar

Jeg har lige mistet al respekt for dig.. Troede du var så'n en sej én...Coma skrev:næææ har kun hørt dem sådan lidt her og der, de har aldrig rigtig sagt mig noget. Har du hørt den nye napalm death? den er vold fed!Metal'n Roll skrev:Coma, har du hørt den nye Lamb Of God??
Ja, den nye Napalm er fe'.. De når ca Lamb Of God til sokkeholderne, hvilket er temmeligt godt gået...
haha.. jeg er indbegrebet af ordene "truuee fucking awesome"Metal'n Roll skrev:Jeg har lige mistet al respekt for dig.. Troede du var så'n en sej én...Coma skrev:næææ har kun hørt dem sådan lidt her og der, de har aldrig rigtig sagt mig noget. Har du hørt den nye napalm death? den er vold fed!Metal'n Roll skrev:Coma, har du hørt den nye Lamb Of God??
Ja, den nye Napalm er fe'.. De når ca Lamb Of God til sokkeholderne, hvilket er temmeligt godt gået...
de har aldrig sagt mig det store, men har heller ikke tjekket det så meget ud, da jeg hurtigt fandt det kedligt.. stik mig heller Marduk Rom 5:12 så!
min samling:
http://www.pop.nu/en/show_collection.as ... showtype=2
skal vi battle?
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Uha, det er altid farligt, at smide sådan en på bordet som dedikeret metalmand....Kan se der lige har sneget sig en Antiloop med i samlingen. He he.
Altid AaB!
Nakken skrev:Uha, det er altid farligt, at smide sådan en på bordet som dedikeret metalmand....Kan se der lige har sneget sig en Antiloop med i samlingen. He he.Åhh, de 90'ere.
der er også en aqua singel
skal dog lige siges at disse cdér stammer fra da jeg arbejder i merlin, de syntes det var sjovt at give mig dem i gave.. Natalie cdén har jeg dog selv købt
- Metal'n Roll
- Allstar

1349.. hahaha.... Jeg har svært ved at tage sådan nogen seriøst... En af mine venner spillede på Metal Festivallen samme år som dem, og fortalte at han nede i kælderen forvirrede sig ind i et mørklagt rum, hvor han tænder lyset. Og der ligger frontmanden (ja, jeg ved sgu ikk hvad han hedder) på ryggen med armene over kors i corpsepaint, og på fesent Norsk (ja, Norsk lyder fesent, hør bare på Ståle, når han skal prøve at lyde vred! Det lyder jo som en håndboldkamp) siger han noget i retning af, om han ikke lige kan slukke lyset igen og gå ud, for hav var ved at prøve at gøre sig ond... Hahahaha!!!Coma skrev:haha.. jeg er indbegrebet af ordene "truuee fucking awesome"Metal'n Roll skrev:Jeg har lige mistet al respekt for dig.. Troede du var så'n en sej én...Coma skrev:
næææ har kun hørt dem sådan lidt her og der, de har aldrig rigtig sagt mig noget. Har du hørt den nye napalm death? den er vold fed!
de har aldrig sagt mig det store, men har heller ikke tjekket det så meget ud, da jeg hurtigt fandt det kedligt.. stik mig heller Marduk Rom 5:12 så!
min samling:
http://www.pop.nu/en/show_collection.as ... showtype=2
skal vi battle?
Hvad gør corpspaintere, når de skal til kaffe hos Bedste eller til jobsamtale???
1394 er fucking COOL.... gå ud og hør noget Linking park! Popper!Metal'n Roll skrev: 1349.. hahaha.... Jeg har svært ved at tage sådan nogen seriøst... En af mine venner spillede på Metal Festivallen samme år som dem, og fortalte at han nede i kælderen forvirrede sig ind i et mørklagt rum, hvor han tænder lyset. Og der ligger frontmanden (ja, jeg ved sgu ikk hvad han hedder) på ryggen med armene over kors i corpsepaint, og på fesent Norsk (ja, Norsk lyder fesent, hør bare på Ståle, når han skal prøve at lyde vred! Det lyder jo som en håndboldkamp) siger han noget i retning af, om han ikke lige kan slukke lyset igen og gå ud, for hav var ved at prøve at gøre sig ond... Hahahaha!!!
Hvad gør corpspaintere, når de skal til kaffe hos Bedste eller til jobsamtale???
og ja frost er syyyyyg.. men derfor kan musikken da godt være feee Lamb of God = MTV metal...
Desuden er black metal jo lidt det samme som heavy metal, MAN skal have visse fordomme med sig ind, corpspaint, osv.. lidt lige som hvis du går til en iron maiden koncert, eller destruction koncert, så skal man fanme også ha en vest på!
lad nu være med at udstille dig uvidenhed mere.. jeg er en person med mange facetter, og alle sammen overgår dig!
seriøst dog, kan godt li black metal, kan RIGTIG godt li bands som Mayhem, Marduk, Ondskapt, 1349 osv... lige såvel som jeg elsker visse døds metal bands, så som Behemoth, Cannibal Corps, konkhra, osv... du er velkommen til at komme forbi, så kan vi drikke øl og høre 1349, og se på mit akvarie!
- Metal'n Roll
- Allstar

Hey, hvad har du for nogle fisk? Mine guldbarber og maller har lige fået masse af unger, selvom jeg ingen avlsakvarie har, alle mine racer er bare pisse go'e venner i det akvarie... Og de spiser Linkin Park og 1349 til morgenmad... Og hvor vover du at kalde Lamb Of God MTV-metal... Det vil du for helvede ikke have jeg skal tage seriøst... Husk at vask dit pudebetræk, når du har haft corpsepaint på om natten..Coma skrev:1394 er fucking COOL.... gå ud og hør noget Linking park! Popper!Metal'n Roll skrev: 1349.. hahaha.... Jeg har svært ved at tage sådan nogen seriøst... En af mine venner spillede på Metal Festivallen samme år som dem, og fortalte at han nede i kælderen forvirrede sig ind i et mørklagt rum, hvor han tænder lyset. Og der ligger frontmanden (ja, jeg ved sgu ikk hvad han hedder) på ryggen med armene over kors i corpsepaint, og på fesent Norsk (ja, Norsk lyder fesent, hør bare på Ståle, når han skal prøve at lyde vred! Det lyder jo som en håndboldkamp) siger han noget i retning af, om han ikke lige kan slukke lyset igen og gå ud, for hav var ved at prøve at gøre sig ond... Hahahaha!!!
og ja frost er syyyyyg.. men derfor kan musikken da godt være feee Lamb of God = MTV metal...
Desuden er black metal jo lidt det samme som heavy metal, MAN skal have visse fordomme med sig ind, corpspaint, osv.. lidt lige som hvis du går til en iron maiden koncert, eller destruction koncert, så skal man fanme også ha en vest på!
lad nu være med at udstille dig uvidenhed mere.. jeg er en person med mange facetter, og alle sammen overgår dig!![]()
seriøst dog, kan godt li black metal, kan RIGTIG godt li bands som Mayhem, Marduk, Ondskapt, 1349 osv... lige såvel som jeg elsker visse døds metal bands, så som Behemoth, Cannibal Corps, konkhra, osv... du er velkommen til at komme forbi, så kan vi drikke øl og høre 1349, og se på mit akvarie!
- Metal'n Roll
- Allstar

Siger ham der har 36 Crazyfists i sin samling (og så har jeg kun kigget på første side!!) Hahahaha...Coma skrev: Lamb of God = MTV metal...
Til andre brugere, kunne jeg egentligt godt tænke mig at høre deres vudering af, hvilken af disse 2 bands hører mest hjemme på Mtv??
36 Crazyfists : http://www.youtube.com/watch?v=Ho6bI73u ... PL&index=7
Lamb Of God :http://www.youtube.com/watch?v=njGppxBB ... re=related
Hey det er bare en af mine fede facetter, desuden har du ret i at de har lidt tilfælles med mtv metal, men faktum er de selv på halv kraft gør det 100 bedre end alle de der crappy bands.. tjek f.eks 36 Crazyfists - Cure Eclipse ud!Metal'n Roll skrev:Siger ham der har 36 Crazyfists i sin samling (og så har jeg kun kigget på første side!!) Hahahaha...Coma skrev: Lamb of God = MTV metal...
Til andre brugere, kunne jeg egentligt godt tænke mig at høre deres vudering af, hvilken af disse 2 bands hører mest hjemme på Mtv??
36 Crazyfists : http://www.youtube.com/watch?v=Ho6bI73u ... PL&index=7
Lamb Of God :http://www.youtube.com/watch?v=njGppxBB ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PvHlzbN8MKA
tjek lige The final absolution ud, det er fanme FEEEEE!!
der ud over burde du tjekke dødheimsgaard ud med vendetta assasin. satme cool!
Det er saltvands akvarie, du ved koraller osv! ala dette:Metal'n Roll skrev:Hey, hvad har du for nogle fisk? Mine guldbarber og maller har lige fået masse af unger, selvom jeg ingen avlsakvarie har, alle mine racer er bare pisse go'e venner i det akvarie... Og de spiser Linkin Park og 1349 til morgenmad... Og hvor vover du at kalde Lamb Of God MTV-metal... Det vil du for helvede ikke have jeg skal tage seriøst... Husk at vask dit pudebetræk, når du har haft corpsepaint på om natten..Coma skrev:1394 er fucking COOL.... gå ud og hør noget Linking park! Popper!Metal'n Roll skrev: 1349.. hahaha.... Jeg har svært ved at tage sådan nogen seriøst... En af mine venner spillede på Metal Festivallen samme år som dem, og fortalte at han nede i kælderen forvirrede sig ind i et mørklagt rum, hvor han tænder lyset. Og der ligger frontmanden (ja, jeg ved sgu ikk hvad han hedder) på ryggen med armene over kors i corpsepaint, og på fesent Norsk (ja, Norsk lyder fesent, hør bare på Ståle, når han skal prøve at lyde vred! Det lyder jo som en håndboldkamp) siger han noget i retning af, om han ikke lige kan slukke lyset igen og gå ud, for hav var ved at prøve at gøre sig ond... Hahahaha!!!
lad nu være med at udstille dig uvidenhed mere.. jeg er en person med mange facetter, og alle sammen overgår dig!![]()
http://www.hausriff.ch/4534/156972.html
nu må du forstå at mine facetter ikke tillader corp paint.. der imod har jeg det med at grave mit tøj ned i en skov, i et par uger, for så at grave det op, og tage det på.. det er fanme lækkert!