Det pisser mig af tråden
- Dåse Allan@
- Superliga

- Geografisk sted: 9541
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
Det pisser mig af, at der 20 min. før tid i gårsdagens kamp ikke var flere pølser tilbage...
SVEND GOLLE SUPPORT
Pisser mig af, at jeg først har fri om halvanden time suk. Hvis bare man stod på Brannigans igen!!
Det pisser mig af at jeg ikke har hørt fra dig endnu mht aftenens kamp-Larsen skrev:Pisser mig af, at jeg først har fri om halvanden time suk. Hvis bare man stod på Brannigans igen!!
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
Rico? skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har hørt fra dig endnu mht aftenens kamp-Larsen skrev:Pisser mig af, at jeg først har fri om halvanden time suk. Hvis bare man stod på Brannigans igen!!
Du kan tage din tlf., når jeg ringer!!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Arbejde i weekenden.. den burde fandme være hellig!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
VOLDTÆVER ENIGKNAPPEN!
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Ja, fandme! Ingen dørmænd, bartendere, McD-medarbejdere, taxichaufføre, politimænd etc. skulle arbejde i weekenden, alle burde fadnme passe sig selv i deres egne små hjem! Argh, hvor pisser weekendarbejde mig af!Flower skrev:Arbejde i weekenden.. den burde fandme være hellig!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Specielt de topfesne og idiotiske taxachauffører!!
- Gentleman Finn
- Allstar

syfilis....Gentleman Finn skrev:! når man vågner op til beskeden "jeg har plads under dynen i aften etc..." og har ud af den blå luft fået omgangssyge!
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Syfilis er noget opreklameret pis... Det pisser mig af, at nogen tror det eksisterer... Hvornår hører du nogensinde nogen sige "hej chef, jeg kan ikke komme på arbejde idag, jeg har syfilis"... Nej, vel...buckster skrev:syfilis....Gentleman Finn skrev:! når man vågner op til beskeden "jeg har plads under dynen i aften etc..." og har ud af den blå luft fået omgangssyge!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Det pisser mig af, at jeg rent faktisk bildte mig selv ind, at vi er gode.... Vi har jo intet tempo i spillet, ingen vilje og ingen opfindsomhed.
At folk i den grad er mere medløbere end jeg troede.............føj for fanden
At nogen kan finde på at bade, i noget der hedder "Black Jungle Swamp"
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Det pisser mig af, at jeg ikke fik skrevet dette inden Vejeren!Vejern skrev:At folk i den grad er mere medløbere end jeg troede.............føj for fanden
Bienvenu Bassogog!
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Størstedelen af SjE-AaB-kamptråden pisser også mig noget så grusomt af! Ligesom resultatet af gårsdagens kamp i øvrigt...astonvilla skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke fik skrevet dette inden Vejeren!Vejern skrev:At folk i den grad er mere medløbere end jeg troede.............føj for fanden
Lindmark / Vendelbokartellet
Det der pisser mig af ved kampen i går er, at indstillingen efter pausen er for arrogant og ugidelig. DER ER FANDEME TO HALVEGE og vi burde, selv med et halvt forsvar ude, være SE overlegne. Men er overhovedet ikke utilfreds med holdet generelt eller Pehrsson.
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Enig-Larsen skrev:Det der pisser mig af ved kampen i går er, at indstillingen efter pausen er for arrogant og ugidelig. DER ER FANDEME TO HALVEGE og vi burde, selv med et halvt forsvar ude, være SE overlegne. Men er overhovedet ikke utilfreds med holdet generelt eller Pehrsson.
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Lindvang
At møde op i Kastrup i dag til et fly til Aalborg 17.05, sætte sig til rette i sædet, taxi til startbanen med dertilhørende fortælling om flyvetur og vejr på destinationen, hvorefter der stoppes op og der efter en rum tid berettes, at man er nødt til at køre tilbage til gaten, fordi der er "tekniske fejl".
Herefter pisser det mig af, at jeg venter i lufthavnen indtil lidt i otte, og der stadig ikke er tegn på bedring for flyet, hvorfor jeg ikke tør trække den længere og i ondskabsfuld bitterhed tager toget hjem til min hybel igen.
Summa summarum: Cimber Air pisser mig ekstremt af lige nu!
Herefter pisser det mig af, at jeg venter i lufthavnen indtil lidt i otte, og der stadig ikke er tegn på bedring for flyet, hvorfor jeg ikke tør trække den længere og i ondskabsfuld bitterhed tager toget hjem til min hybel igen.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det er sateme også rendyrket ondskab det der. Tænk hvis vi havde vundet straffesparkskonkurrencen. Så havde det da slet ikke været til at overleve at gå glip af kampen pga Cimber! Du ved godt hvem du skal flyve med næste gang hvis du vil sikkert frem.....Lindvang skrev:At møde op i Kastrup i dag til et fly til Aalborg 17.05, sætte sig til rette i sædet, taxi til startbanen med dertilhørende fortælling om flyvetur og vejr på destinationen, hvorefter der stoppes op og der efter en rum tid berettes, at man er nødt til at køre tilbage til gaten, fordi der er "tekniske fejl".
Janteloven eksisterer IKKE!