Per og Gitte er det par og i øvrigt dejlige mennesker, der ofte kommer og får en øl på Utopia og de vil gerne deltage og støtte op om AaB
Smørrebrød, pint og slag til Ikast mandag
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: Smørrebrød, pint og slag til Ikast mandag
Lindvang..du skal som lokalpolitiker og opstillingsberettiget for SF til at moderere dit sprog, for ellers bliver du måske revset på Rådhuset af Bondam, og det kan blive grimt
Per og Gitte er det par og i øvrigt dejlige mennesker, der ofte kommer og får en øl på Utopia og de vil gerne deltage og støtte op om AaB
og nej... danskpop-parret hedder Lis og Per! Thomas og Kristian kommer også ofte på Utopia og hvis din gamle tilrøget hjerne ikke kan sætte billede på, så gik forbi fjæsbogen og vores egen gruppe AaB fans på Utopia - Nicolai er jeg ikke helt sikker på, om jeg har hilst på.....din gamle nar 
Non scholae, sed vitae discimus
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Jeg glæder mig sataneme.. Lang tid siden jeg har været i hullet til en "almindelig kamp"..
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Haha, jeg skal ikke sidde på noget rådhus.MichaelLarsen skrev:Lindvang..du skal som lokalpolitiker og opstillingsberettiget for SF til at moderere dit sprog, for ellers bliver du måske revset på Rådhuset af Bondam, og det kan blive grimt.
Per og Gitte er det par og i øvrigt dejlige mennesker, der ofte kommer og får en øl på Utopia og de vil gerne deltage og støtte op om AaB. Og nej... danskpop-parret hedder Lis og Per! Thomas og Kristian kommer også ofte på Utopia og hvis din gamle tilrøget hjerne ikke kan sætte billede på, så gik forbi fjæsbogen og vores egen gruppe AaB fans på Utopia - Nicolai er jeg ikke helt sikker på, om jeg har hilst på.....din gamle nar
Jamen, jeg spurgte jo bare, for jeg kunne ikke lure, hvem disse folk var. Der var ingen ladning i spørgsmålet, gamle hat
-
Lindvang
Hvordan kan det være, at du har indsamlet lige præcis disse citater?MrBangDK skrev:Jeg glæder mig sataneme.. Lang tid siden jeg har været i hullet til en "almindelig kamp"..
- MrBangDK
- Allstar

huh??? hvad mener du???Lindvang skrev:Hvordan kan det være, at du har indsamlet lige præcis disse citater?MrBangDK skrev:Jeg glæder mig sataneme.. Lang tid siden jeg har været i hullet til en "almindelig kamp"..
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Ja, dem i din signatur? Hvorfor har du egentlig dem?MrBangDK skrev:huh??? hvad mener du???Lindvang skrev:Hvordan kan det være, at du har indsamlet lige præcis disse citater?MrBangDK skrev:Jeg glæder mig sataneme.. Lang tid siden jeg har været i hullet til en "almindelig kamp"..
- MrBangDK
- Allstar

Fordi jeg synes de er for latterlige... og fordi det er morsomt at se, at der kommer sådan nogle citater, når Lynge "handler" - eller rettere, når folk mener han gør det modsatte...Lindvang skrev:
Ja, dem i din signatur? Hvorfor har du egentlig dem?
Ska' vi hak'?
Nu var nedrykning jo et tema på den pågældende dato, så "latterlig" er måske ikke den mest korrekte beskrivelse her. Man kan have nok så mange forhåbninger til sit hold, men er dette hold at finde i bunden af tabellen, så er nedrykning et tema. Det kan ikke være anderledes.MrBangDK skrev:Fordi jeg synes de er for latterlige... og fordi det er morsomt at se, at der kommer sådan nogle citater, når Lynge "handler" - eller rettere, når folk mener han gør det modsatte...Lindvang skrev:
Ja, dem i din signatur? Hvorfor har du egentlig dem?
- MrBangDK
- Allstar

I en negativ optik, måske ja... Men ikke i min.. Vi manglede på daværende tidspunkt 20-25 runder i suppen. Jeg argumenterede for, at folk lige skulle klappe hesten, men nej, nedrykning VAR et tema.. Så ja, jeg synes stadig det var latterligt sagt, og jeg synes til stadighed det er en korrekt beskrivelse...Hr Tudse skrev:
Nu var nedrykning jo et tema på den pågældende dato, så "latterlig" er måske ikke den mest korrekte beskrivelse her. Man kan have nok så mange forhåbninger til sit hold, men er dette hold at finde i bunden af tabellen, så er nedrykning et tema. Det kan ikke være anderledes.
Ska' vi hak'?
Vil da lige fortælle at jeg før har været med i haverne og få flæsk og humle hvilket var en fantastisk dag bort set fra det efterfølgende resultat (1-2 nederlag til FCM hjemme). Med al respekt kræver det jo sit at møwe sig ind i kernen på Utopia men mon ikke det kommer stille og roligt i takt med at man kommer og følger holdet
-
Lindvang
Men, hvis Shelton ikke er en lottokupon, hvad er han så?MrBangDK skrev:I en negativ optik, måske ja... Men ikke i min.. Vi manglede på daværende tidspunkt 20-25 runder i suppen. Jeg argumenterede for, at folk lige skulle klappe hesten, men nej, nedrykning VAR et tema.. Så ja, jeg synes stadig det var latterligt sagt, og jeg synes til stadighed det er en korrekt beskrivelse...Hr Tudse skrev:
Nu var nedrykning jo et tema på den pågældende dato, så "latterlig" er måske ikke den mest korrekte beskrivelse her. Man kan have nok så mange forhåbninger til sit hold, men er dette hold at finde i bunden af tabellen, så er nedrykning et tema. Det kan ikke være anderledes.
- MichaelLarsen
- Landshold

For lige at komme retur til denne tråds emne, så talte jeg med Musse i Aalborg og han er klar til mandagens arrangement, så deltagerlisten er nu som følger:
1-2. Junior/Senior
3. Lindvang
4. Bang
5. Steve-Dave
6. Bot
7. Mikkel
8. Ask
9-10. Per og Gitte
11. Nicolai
12. Thomas Ramsgaard
13. Kristian Madsen
14. Peter Larsen
15. Søndergaard
16. Martin
17. Musse
18. Michael P. Witek
HUSK VENLIGST sidste tilmelding i dag kl. 18 af hensyn til madbestillingen! Vi ses til bold, øl og mad.
1-2. Junior/Senior
3. Lindvang
4. Bang
5. Steve-Dave
6. Bot
7. Mikkel
8. Ask
9-10. Per og Gitte
11. Nicolai
12. Thomas Ramsgaard
13. Kristian Madsen
14. Peter Larsen
15. Søndergaard
16. Martin
17. Musse
18. Michael P. Witek
HUSK VENLIGST sidste tilmelding i dag kl. 18 af hensyn til madbestillingen! Vi ses til bold, øl og mad.
Selv klubben nævnte vel at nedrykning var et tema? Og en trænerfyring er vel tegn på samme?
I øvrigt - jeg håber at se drengene live på mandag, da jeg drager til norden i morgen.
I øvrigt - jeg håber at se drengene live på mandag, da jeg drager til norden i morgen.
Allan Kuhn er Liverpool fan!
- MrBangDK
- Allstar

Jeg stoler lidt mere på de dispositioner som Pehrsson foretog i forhold til dig. Kald mig bare naiv, men jeg er ret sikker på, at Shelton ikke bare er et wild card de har hentet ind fra gaden - derfor mener jeg ikke han er en lottokupon!!!Lindvang skrev:MrBangDK skrev:
Men, hvis Shelton ikke er en lottokupon, hvad er han så?
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Ok... Hvad så med Lars Nilsson og Saganowski?MrBangDK skrev:Jeg stoler lidt mere på de dispositioner som Pehrsson foretog i forhold til dig. Kald mig bare naiv, men jeg er ret sikker på, at Shelton ikke bare er et wild card de har hentet ind fra gaden - derfor mener jeg ikke han er en lottokupon!!!Lindvang skrev:MrBangDK skrev:
Men, hvis Shelton ikke er en lottokupon, hvad er han så?
Og som Hansen skriver, så var nedrykning da et tema på dét tidspunkt, var det ikke?
Ja, der kan man bare se. Man er i få dage "tvunget" til at koncentrere sig om sit arbejde og så misser man tilmeldingen til et arrangement
Nå, men jeg møder ihvertfald også op. Familien er afsat til X-faktorshow på Rådhuspladsen *gys*
Så spiser jeg mig bare mæt i fadbamser
Satser på en kamp a la den vi spillede hjemme mod FCK i efteråret. Ståle aner stadig ikke hvad ramte dem!
3-1 på to mål af Shelton efter oplæg fra Nomvethe og Johansson, samt en overtidsscoring af sent indskiftede Tracy, der svæver 1 meter højere end Califf og pander den ind via overlæggeren efter hjørne
Nå, men jeg møder ihvertfald også op. Familien er afsat til X-faktorshow på Rådhuspladsen *gys*
Så spiser jeg mig bare mæt i fadbamser
Satser på en kamp a la den vi spillede hjemme mod FCK i efteråret. Ståle aner stadig ikke hvad ramte dem!
3-1 på to mål af Shelton efter oplæg fra Nomvethe og Johansson, samt en overtidsscoring af sent indskiftede Tracy, der svæver 1 meter højere end Califf og pander den ind via overlæggeren efter hjørne
- MichaelLarsen
- Landshold

Aldrig giv op! Vi har selvfølgelig taget højde for den slags og bestilt til en ekstra
1-2. Junior/Senior
3. Lindvang
4. Bang
5. Steve-Dave
6. Bot
7. Mikkel
8. Ask
9-10. Per og Gitte
11. Nicolai
12. Thomas Ramsgaard
13. Kristian Madsen
14. Peter Larsen
15. Søndergaard
16. Martin
17. Musse
18. Michael P. Witek
19. Mojoman
1-2. Junior/Senior
3. Lindvang
4. Bang
5. Steve-Dave
6. Bot
7. Mikkel
8. Ask
9-10. Per og Gitte
11. Nicolai
12. Thomas Ramsgaard
13. Kristian Madsen
14. Peter Larsen
15. Søndergaard
16. Martin
17. Musse
18. Michael P. Witek
19. Mojoman
Jeg er rørt over den udviste omsorg - Den gamle skibsredder Mærsk har ikke forgæves ytret sit gode motto:
"Rettidig omhu"
- takker mange gange, da jeg nu ikke selv kunne leve op til det
"Rettidig omhu"
- takker mange gange, da jeg nu ikke selv kunne leve op til det
- MrBangDK
- Allstar

Saga satte ikke kasser ind som forventet - pludselig er en ny ukendt spiller derfor en lottokuponLindvang skrev:
Ok... Hvad så med Lars Nilsson og Saganowski?
Og som Hansen skriver, så var nedrykning da et tema på dét tidspunkt, var det ikke?
Nej, i mine øjne var nedrykning ikke et tema..
Og nu gider jeg egentligt ikke kommentere mere på det
Ska' vi hak'?
-
Lindvang
Men du gider godt at være bedrevidende i bagklogsskabens lys?MrBangDK skrev:Saga satte ikke kasser ind som forventet - pludselig er en ny ukendt spiller derfor en lottokuponLindvang skrev:
Ok... Hvad så med Lars Nilsson og Saganowski?
Nej, i mine øjne var nedrykning ikke et tema..
Og nu gider jeg egentligt ikke kommentere mere på det
Ses i morgen til uendelige mængder tobaksrøg!