Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 30. mar 2009, 17:26

Det pisser mig af, at der er en "Michael Jakobsen Debut"-tråd i diverse....
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 30. mar 2009, 18:10

John Deacon skrev:Det eneste gode ved Den Lille Havfrue er, at den er lokal og så deres stjerneskud og til dels dagens ret - dog ikke hver dag.

@Vejern: Palmegrillen????? Fuck et nederen sted. Har du nogensidne fået en hotdogS der?

det pisser mig af at du ikke kunne gennemskue ironien....Hvorfor i alverden skulle jeg ellers have anbefalet kahytten....!?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 30. mar 2009, 18:36

Vejern skrev:det pisser mig af at du ikke kunne gennemskue ironien....Hvorfor i alverden skulle jeg ellers have anbefalet kahytten....!?
Så vidt jeg husker, er priserne ganske rimelige på Kahytten. Og så må man tage sin hund med ind. Det er egentligt også noget af det eneste, jeg kan huske fra den Øst/Vejgaard pubcrawl.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 30. mar 2009, 18:43

Steve-Dave skrev:
Vejern skrev:det pisser mig af at du ikke kunne gennemskue ironien....Hvorfor i alverden skulle jeg ellers have anbefalet kahytten....!?
Så vidt jeg husker, er priserne ganske rimelige på Kahytten. Og så må man tage sin hund med ind. Det er egentligt også noget af det eneste, jeg kan huske fra den Øst/Vejgaard pubcrawl.
Den dag dig og din vovse gjorde Østbyen usikker? ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. mar 2009, 20:01

Vejern skrev:
John Deacon skrev:Det eneste gode ved Den Lille Havfrue er, at den er lokal og så deres stjerneskud og til dels dagens ret - dog ikke hver dag.

@Vejern: Palmegrillen????? Fuck et nederen sted. Har du nogensidne fået en hotdogS der?

det pisser mig af at du ikke kunne gennemskue ironien....Hvorfor i alverden skulle jeg ellers have anbefalet kahytten....!?
Skulle der nu være noget i vejen med Kahytten?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 30. mar 2009, 20:56

Køllen I Møllen skrev:
Vejern skrev:

Skulle der nu være noget i vejen med Kahytten?
man må ikke længere tage sin hund med ind :o iøvrigt er det ganske rigtigt fine priser....men skulle man forvilde sig til det skønne vejgård er stedet at gå hen nu engang frederiksberg...klientellet på Kahytten er lige en tand for autentisk til mig

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 31. mar 2009, 16:40

Vejern skrev: man må ikke længere tage sin hund med ind :o iøvrigt er det ganske rigtigt fine priser....men skulle man forvilde sig til det skønne vejgård er stedet at gå hen nu engang frederiksberg...klientellet på Kahytten er lige en tand for autentisk til mig
Det pisser mig af, jeg har 1 km til Jydepotten, når nu den er at foretrække i Vejgaard, når jeg kun har 150 m til Frede...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 31. mar 2009, 16:42

Steve-Dave skrev:Det pisser mig af at få tidskrævende molboarbejde kl 15.00 på en fredag. "Jaaa, det skal jo sendes ud mandag..."
Nåh, jamen klart. Jeg stryger da bare fyraftensøllen og sætter mig til at fedte med dit LORT! Og jeg skal da også nok tage ansvaret, når det viser sig ikke at hænge sammen overhovedet. Sådan gør vi da det.
Billede

"It is happening again."

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 1. apr 2009, 09:40

1. april jokes...

HEHAEHAHEAHEHAEH PISSE SJOVE........... :S
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 1. apr 2009, 17:16

Flower skrev:1. april jokes...

Hørt! Jeg hader det lortekoncept og alt hvad det står for. Det har taget fuldstændig overhånd.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2009, 17:51

CFN skrev:
Flower skrev:1. april jokes...

Hørt! Jeg hader det lortekoncept og alt hvad det står for. Det har taget fuldstændig overhånd.
Jeg er enig, men finder det aligevel usigeligt morsomt at det idag lykkedes mig at overbevise min kære svigermor om at vores børns dagplejer har fået et halvtidsjob med at skovle lort ud hos elefanterne og at vores børn derfor skal hentes i elefanthuset fremover. Det meldte hus sig så til at gøre :)

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. apr 2009, 22:51

Min ti-årige - og yderst fornuftige - datter præsterede at ringe og sige, at hun i dag var røget i slagsmål på sin nye skole, og dermed var blevet bortvist i to dage (æblet falder ikke...). Jeg skulle lige til at være den meget alvorlige og belærende fader, da jeg fik "1/4" smækket lige i fjæset.

Latterligt koncept, men denne var sgu god!

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 2. apr 2009, 08:36

Lige købt GuitarHero, når at trykke den af én gang, og så står den grønne knap af!!! For helvede!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 2. apr 2009, 08:59

Mini-p skrev:Lige købt GuitarHero, når at trykke den af én gang, og så står den grønne knap af!!! For helvede!!
Du er ikke den første med det problem - Især Guitar-Hero til PS3 har jeg haft problemer med, når jeg har været på arbejde i Service Centret ude i "Den Blå KiosK"..Bilka.. Har fået en del retur..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 2. apr 2009, 09:24

JSJ skrev:
Mini-p skrev:Lige købt GuitarHero, når at trykke den af én gang, og så står den grønne knap af!!! For helvede!!
Du er ikke den første med det problem - Især Guitar-Hero til PS3 har jeg haft problemer med, når jeg har været på arbejde i Service Centret ude i "Den Blå KiosK"..Bilka.. Har fået en del retur..

/Jesper
Det sku nedtur, var ude og bytte den med det samme... så nu håber jeg sku den nye holder!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 2. apr 2009, 11:49

Det pisser mig af at Danmark ikke vandt størrere igår imod Albanien.
Desuden pisser det mig af at Rommedahl stadig er med :@ :@ :@

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. apr 2009, 19:10

Følgende sætning fra Musik-tråden pisser mig af i voldsomt grad. Så meget at den ellers så fremragende debattør Hanga er kommet i Køllens sorte bog
Under alle omstændigheder synes jeg det er dejligt, at der endelig er kommet gang i den elektroniske scene herhjemme i lille Danmark. Det er specielt house der vinder frem, men trancen begynder også at vise sig lidt.
Den slags latterlige "musik" skulle forbydes ASAP!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. apr 2009, 19:41

Køllen I Møllen skrev:Følgende sætning fra Musik-tråden pisser mig af i voldsomt grad. Så meget at den ellers så fremragende debattør Hanga er kommet i Køllens sorte bog
Under alle omstændigheder synes jeg det er dejligt, at der endelig er kommet gang i den elektroniske scene herhjemme i lille Danmark. Det er specielt house der vinder frem, men trancen begynder også at vise sig lidt.
Som sagt hver mand sin smag, hvilket den ellers så fantastiske Køllen vel også burde være klog nok til at indse.

I din verden er alt der hedder noget med elektronisk vel lig med 4 snottede teenagere i en bil med vinduerne nede og bassen hamrende derudad. De pisser også mig af. Hvad Køllen ikke ved er, at elektronisk musik kan være kunst ligesom et godt rocknummer kan være det.

Så ja Køllen, din snæversynethed og manglende respekt for forskellige meninger pisser mig i den grad af.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. apr 2009, 19:48

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Følgende sætning fra Musik-tråden pisser mig af i voldsomt grad. Så meget at den ellers så fremragende debattør Hanga er kommet i Køllens sorte bog
Som sagt hver mand sin smag, hvilket den ellers så fantastiske Køllen vel også burde være klog nok til at indse.

I din verden er alt der hedder noget med elektronisk vel lig med 4 snottede teenagere i en bil med vinduerne nede og bassen hamrende derudad. De pisser også mig af. Hvad Køllen ikke ved er, at elektronisk musik kan være kunst ligesom et godt rocknummer kan være det.

Så ja Køllen, din snæversynethed og manglende respekt for forskellige meninger pisser mig i den grad af.
Hver sin smag, ja. Bortset fra din musiksmag. Den er for ussel :)

Men vi har vist haft diskussionen før. Og jeg håber du stadig kan læse mellem linierne og se at det ikke er 100% alvor, blot 98%..... :)

Og nej, elektronisk "musik" kan ikke være kunst.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. apr 2009, 19:52

Køllen I Møllen skrev:Hver sin smag, ja. Bortset fra din musiksmag. Den er for ussel :)

Men vi har vist haft diskussionen før. Og jeg håber du stadig kan læse mellem linierne og se at det ikke er 100% alvor, blot 98%..... :)

Og nej, elektronisk "musik" kan ikke være kunst.
Du er håbløs ;)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar