Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Det er os der er kopisterne der. Den sang har kørt i FCK nærmest hele deres korte levetid. Undrer mig meget over du ikke har hørt den fra deres side før..
Meelsen skrev:At blive kaldt møgdyr, mens man står bag kassen. Forpulede nar.
De forpulede møgdyr der står bag kassen alverdens steder pisser mig i den grad af...
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
Det undre også mig..!Meelsen skrev:Det er os der er kopisterne der. Den sang har kørt i FCK nærmest hele deres korte levetid. Undrer mig meget over du ikke har hørt den fra deres side før..
Hvorfor fanden har vi tyv stjålet den sang så.. Hmmm...
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Elscorpio skrev:Det pisser mig også af at danske bilister generelt set heller ikke er meget for at holde tilbage for fodgængere i fodgængerfeltet.gwailo skrev:Dansk trafik-kultur pisser mig af!
Der kunne de lære noget af svenske bilister.
Lige præcis! Jeg er begyndt, at trampe ud, så må bilisterne op og stå på bremsen.
Måske farligt at være regelrytter, men so be it...
// gwailo
- Køllen I Møllen
- Allstar

Man skal holde på sine principper. Al ære og respekt for det! Jeg sender blomster til begravelsen hvis det går galt en dag....gwailo skrev:Elscorpio skrev:Det pisser mig også af at danske bilister generelt set heller ikke er meget for at holde tilbage for fodgængere i fodgængerfeltet.gwailo skrev:Dansk trafik-kultur pisser mig af!
Lige præcis! Jeg er begyndt, at trampe ud, så må bilisterne op og stå på bremsen.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Ja, det er jo fedt at kunne gispe "det var min ret" lige inden man dør, pga. en bil ikke bremsede.gwailo skrev:Elscorpio skrev:Det pisser mig også af at danske bilister generelt set heller ikke er meget for at holde tilbage for fodgængere i fodgængerfeltet.gwailo skrev:Dansk trafik-kultur pisser mig af!
Det pisser mig at der tilsyneladne kun er 27 ASC'er der finder det umagen værd at bruge skærtorsdag i DK's røvhul. Håber dælme der dukker tre mere op, så vi kan få en bus afsted....
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at United Scum lige er kommet foran 2-1 mod Porto på hjemmebane 
ENIG !!!Lindvang skrev:Chelsea
Men må nok indrømme at det var en fortjent sejr... Men hvor har det dog været nogle fede kampe i denne uge, med masser af gang i den... Idag var det så også bare på et kogende stadion, modsat igår.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Køllen I Møllen
- Allstar

- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Nu vi er i gang:Køllen I Møllen skrev:Liverpool.Lindvang skrev:Chelsea
Marseille
Arsenal
Barcelona
Bayern M
Juventus
Inter
Vålerenga
Hammarby
Malmö FF
Glasgow Rangers
Porto
Olympiakos
etc. etc. etc. men jeg gider ikke, jeg bliver bare i et arrigt humør
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Musik uden geddar, århusianere, midejyder, sommersby, søndagsbilister, regeringen (og mangel på samme), påskeæg og folk, der ikke kan drikke sin kaffe sort, men skal have en ultrasoyamælkskummetkanellattemedchokostang pisser mig af i øjeblikket.
Så vidt huskes fik den dispensation (under en del protest) i sin tid, fordi vi "fik" den af Hammarby, da de kiggede ned engang.JSJ skrev:Hvorfor fanden har vi tyv stjålet den sang så.. Hmmm...
/Jesper
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
OB og deres "indianer/afrikaner regndans" pisser mig af!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
At jeg kun har sne på 3+ her en time før kamp start mod Brøndby
Og det er det samme nu her en halv time før... GRRRRRRR!!!Alando skrev:At jeg kun har sne på 3+ her en time før kamp start mod Brøndby
Alando skrev:At jeg kun har sne på 3+ her en time før kamp start mod Brøndby
Pisser os mig af i en sådan grad.. Nogen der ved om man kan se den på nettet, hvis nu lortet ikke kommer igen inden halv 7??
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
-
Nyggi
Det pisser mig af vi for en sjælden gangs skyld er bagud mod Brøndby. Men okay det genopliver hadet til den lorte klub. I øvrigt er deres "ugh ugh ugh" chant dødirriterende.
Fuldstændig enig - tænkte det samme.I øvrigt er deres "ugh ugh ugh" chant dødirriterende.
NU hvor vi snakker BIF, hader jeg egentlig også den ½ fugl og ½ menneske, klædt i Brøndby farver, og tager bolddrengen med ud igen.
ARGH!
Det er satme også en mystisk tekst..Nyggi skrev:I øvrigt er deres "ugh ugh ugh" chant dødirriterende.
Brøndby IF
Fra Vestegnen
Hader alle de andre - Dumme jydefans
Vi skærer halsen over
På alle de andre - Dumme jydefans
Den er jo især fremragende når de er i Jylland, og 60% af deres afsnit består af jyder..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.