Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
-
MichaelLarsen
- Landshold

Nu det er den 9. april kampen spilles skal den rød/hvide hær så ikke besætte Brøndby stadion med en solid opbakning på lægterne. Otto og en kammerat kommer til Kjøbenhavn og det er aftalt, at vi mødes på Utopia i løbet af eftermiddagen og finder ud af transporten til Brøndby.
Skal vi have det religiøse islæt med, så kan nadveren jo indtages i nærheden af Utopia eller bag tribunen på Brøndby stadion, hvor gode grillpølser og fadøl er at finde
Hvem dukker op?
1-2. Junior/Senior
Non scholae, sed vitae discimus
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
vil helt sikkert være at finde plus et par stykker. Vi kommer så tidligt som muligt.
3-4. Otto+mindst 1
otto
-
Lindvang
Når jeg tilbage fra det nordjyske paradis, så er jeg selvfølgelig at finde der også.
-
Steve-Dave
- Landshold

Jeg tager til gengæld til det nordjyske paradis onsdag, så jeg kan desværre ikke deltage i gildet.
-
Mojoman
- ASC Kbh.

- Geografisk sted: 2000
Møder glad op, når nu turen til Århus gik i vasken.
Har formentlig en ekstra billet med, jeg skal hente i aften fra et par forvirrede Brøndbyfans, der havde dobbeltbooket sig selv med påskefrokost og bold. de valgte så frokosten - jeg vælger kampen
Selvom de nok gælder til et inferiørt afsnit af stadion, regner jeg med at blive lukket ind på udebaneafsnittet alligevel. Nogen der har erfaring med det?
6. Hans B.
-
Garderen
- 1. div

- Geografisk sted: lorteøen
Jeg kommer ikke forbi utopia, men er naturligvis at finde på stadion.
-
Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Mojoman skrev:
Selvom de nok gælder til et inferiørt afsnit af stadion, regner jeg med at blive lukket ind på udebaneafsnittet alligevel. Nogen der har erfaring med det?
Det har der aldrig været problemer med. De vil bare gerne ha' alle aberne samlet et sted.
Altid AaB!
-
Poker-One-Kenobi
- Allstar

Nakken skrev:Mojoman skrev:
Det har der aldrig været problemer med. De vil bare gerne ha' alle aberne samlet et sted.
Nemlig, så de står på resten af stadion og vi har et lille hjørne hvor vi kan være i nogenlunde fred for deres bongtåger.
Jeg håber at kunne komme afsted herhjemme fra, inden der går for meget ammehjerne i den.
-
Lindvang
Poker-One-Kenobi skrev:Nakken skrev:Mojoman skrev:
Nemlig, så de står på resten af stadion og vi har et lille hjørne hvor vi kan være i nogenlunde fred for deres bongtåger.
Jeg håber at kunne komme afsted herhjemme fra, inden der går for meget ammehjerne i den.
Du skulle nødigt gå hen og blive som en anden én
I øvrigt når jeg det ikke, da mit fly først lander i CPH 1905... Dammit!
-
SeaSideSupport
- 1. div

- Geografisk sted: 8210
Kan det bekræftes, at Mr.GangBang.Dk og Lindtvang sammen banker en BBQ op og griller pølser til forsamlingen??
Den stiveste pik i saunaen
-
MichaelLarsen
- Landshold

SeaSideSupport skrev:Kan det bekræftes, at Mr.GangBang.Dk og Lindtvang sammen banker en BBQ op og griller pølser til forsamlingen??
Det var sg. ikke særlig pænt det der.... hr. SeaSideSupport fra Aarhus Vest! Men dukker du op, så skal vi nok skaffe en grillpølse til dig, men ikke Bangs hjemmegrillede, da han formentlig stadig er at finde i USA

Og til Lindvang, så fatter jeg ikke, at du på en kampdag som denne kan planlægge en flyrejse hjem midt i så vigtig en kamp! Norwegian flyver kl. 0720 for 300 kr.

-
Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Mig og Nighten dukker sgu da op! Sådan.
Altid AaB!
-
Lindvang
Nakken skrev:Mig og Nighten dukker sgu da op! Sådan.
Det er satme et flot par, der så vil være en pryd for Brøndby Stadion!
-
MichaelLarsen
- Landshold

Alt i rødt og hvidt i dag vil være en pryd for Brøndby Stadion. Vi ses til kamp!