Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
At Porto lige har bragt sig foran på Old Trafford!
At United har udlignet..!Kenneth K skrev:At Porto lige har bragt sig foran på Old Trafford!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
At Porto udlignede til 2-2JSJ skrev:At United har udlignet..!Kenneth K skrev:At Porto lige har bragt sig foran på Old Trafford!
/Jesper
Vejle!! Hvor er det dejligt at vores reservehold er ved at sikre at FCM ikke stikker af igen..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
JinxKunji skrev:Vejle!! Hvor er det dejligt at vores reservehold er ved at sikre at FCM ikke stikker af igen..
Hvem der bare var irsk
Det må man sgu sige..JLB skrev:JinxKunji skrev:Vejle!! Hvor er det dejligt at vores reservehold er ved at sikre at FCM ikke stikker af igen..
For satan hvor er Vejles forsvar ringe..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Asger
- Landshold

- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
- Kontakt:
At vores chancer for sejr over Vejle om 10 dage lige er blevet forbedret med Martin P skadet og Allan O i karantæne. Ikke mange eks-AaB'ere, de så har tilbage - kun 4...
/Asger
/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!
Men selv de fortjener næsten er "Velkommen hjem"-bannerAsger skrev:At vores chancer for sejr over Vejle om 10 dage lige er blevet forbedret med Martin P skadet og Allan O i karantæne. Ikke mange eks-AaB'ere, de så har tilbage - kun 4...
/Asger
Hvem der bare var irsk
Udemærket hvis i spørg' mig - Men er det lovligt.. Nej - Det kan jeg langt fra forstille mig!Thorshauge skrev:http://brondby.com/article.asp?aid=50693&id=145
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Virker lidt klamt, at BIF som privat institution efterlyser folk offentligt. Sådan noget er politiets arbejde (og så kan Station2 og BIF så hjælpe, hvis de har lyst/får lov).JSJ skrev:Udemærket hvis i spørg' mig - Men er det lovligt.. Nej - Det kan jeg langt fra forstille mig!Thorshauge skrev:http://brondby.com/article.asp?aid=50693&id=145
/Jesper
Jeg er ligeglad med hvad de små pyromaner kommer til at betale/afsone til ACH/BIF/Staten. Den har de selv solgt. Men lad os nu liiiige få myndighederne ind over først. Den slags hedder retssikkerhed.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Vi er fuldstændig enige..! Fair nok at drengene må tage deres straf, men jeg stiller mig også meget kritisk overfor Brøndby's metoder - Netop grundet retssikkerheden..Bøgehøj skrev:Virker lidt klamt, at BIF som privat institution efterlyser folk offentligt. Sådan noget er politiets arbejde (og så kan Station2 og BIF så hjælpe, hvis de har lyst/får lov).JSJ skrev:Udemærket hvis i spørg' mig - Men er det lovligt.. Nej - Det kan jeg langt fra forstille mig!Thorshauge skrev:http://brondby.com/article.asp?aid=50693&id=145
/Jesper
Jeg er ligeglad med hvad de små pyromaner kommer til at betale/afsone til ACH/BIF/Staten. Den har de selv solgt. Men lad os nu liiiige få myndighederne ind over først. Den slags hedder retssikkerhed.
Jeg må dog stadig sige at jeg har liidt svært ved at være 100% forarget - Der skal tages andre metoder i brug, og da jeg var enig med ejeren af Cool Shop i Nørresundby, da han lagde billeder ud af en indbrudstyv, ja så ville det være lidt for dobbeltmoralsk af mig at forarge Brøndby's metode fuldstændig..
Er det den rigtige løsning i forhold til lovgivning nej - Forstår jeg deres bevæggrunde - Ja..
/Jesper
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
-
Thorshauge
Er helt på linje med jer mht. Retsprincipperne, men mener da at retten frikendte cool shop "for nylig" for at have offentliggjort billeder af den indbrudstyv. Mon ikke Brøndby har haft deres advokater inde over og er klar til at tage en principiel retssag med tilhørende PR slaraffenland?
Er forskellen ikke at Cool Shop med meget stor sikkerhed kunne hævde, at personen på videooptagelserne VAR den skyldige (enormt stærke indicier/bevis), mens at BIF har billeder af nogle folk på tribunen - hvoraf den ene ganske vist HOLDER et blus, mao. han bryder lov og regler, men er ikke direkte forbundet til ildpåsættelser etc. (svage indicier, ingen direkte bevis)?
Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
Det er i hvert fald det der lige knap får smilet frem hos mig. Det gør alt, der ikke går Bundbys vej ellers normalt.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
-
Thorshauge
de har givetvis viasat optagelserne af dem "in action"
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg synes det er dejligt at Brøndby gør noget for at løse problemet med de stupide individer der ikke kan opføre sig ordentligt. Fremragende!
Janteloven eksisterer IKKE!