Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 14. apr 2009, 11:12

Forårsforkølelse, der ikke kan drikkes væk i forbindelse med et par fantastiske påskefrokoster med øl og snaps!
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. apr 2009, 13:06

MichaelLarsen skrev:Forårsforkølelse, der ikke kan drikkes væk i forbindelse med et par fantastiske påskefrokoster med øl og snaps!
Du har vel ikke drukket nok snaps...

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 14. apr 2009, 21:20

At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 14. apr 2009, 21:23

Mini-p skrev:At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...
Imorgen er 20-års dagen for Hillsborough..

http://en.wikipedia.org/wiki/Hillsborough_disaster
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 14. apr 2009, 21:29

Kunji skrev:
Mini-p skrev:At Bror og jeg ikke kan finde ud af hvorfor chelsea og liverpool spiller med sørgebind...

Vi takker! :D
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 15. apr 2009, 10:08

Kunji skrev:

Hmm, jeg troede at det var fordi de endelig havde fundet ud af, hvor sørgelige nogle fodboldklubber de egentlig er.

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 15. apr 2009, 11:23

Det pisser mig af når folk ikke har nogen situationsfornemmelse

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 15. apr 2009, 19:58

Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 15. apr 2009, 21:38

Dot Bot skrev:Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!
Enig.

Og så pisser det mig af at Stofas signal ryger endnu engang i en spændende CL kamp.
F...... skodanet :@ :@ :@

Brugeravatar
flummer
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Nr.Sundby
Kontakt:

Indlæg af flummer » 15. apr 2009, 21:45

Elscorpio skrev:
Dot Bot skrev:Brøndby og deres held pisser mig af.. Magen til ufortjent "point" skal man da lede længe efter!
Enig.

Og så pisser det mig af at Stofas signal ryger endnu engang i en spændende CL kamp.
F...... skodanet :@ :@ :@
HØRT, for fanden da, det er 2. gang på 1 uge nu at de fucker op i en god fodboldskamp

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 16. apr 2009, 09:48

Det pisser mig af, at man i Aalborg har 1½ måneds ventetid på at få lavet en tatovering, man går ind fra gaden og får lavet i Kbh! Og så til 1400 i Aalborg mod 600 for det samme derovre... tsk tsk! Godt man var i Kbh i går ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 16. apr 2009, 14:11

Det pisser mig af, når man snakker om fortjent og ufortjent i fodboldkampe i.f.t. spil og chancer. Scorer man flest mål, har man fortjent at vinde. Længere er den ikke.

Lige sådan når man snakker om, at det er heldigt/uheldig hvis en bold rammer stolpen. Nej det er ej! Det er upræcist hvis den ikke går ind. Og præcist hvis den gør.
// gwailo

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. apr 2009, 14:22

Det pisser mig af når man snakker om at et hold spiller over evne. Det er komplet latterligt!

Og så pisser de folk mig af der sidder på Irish House og lignende steder og ser engelsk fodbold og lader somom de er englændere med alt hvad dertil hører af engelske besværgelser osv. TAG JER SAMMEN OG VÆR DANSKERE!!!

Englændere pisser mig forøvrigt også af...
Janteloven eksisterer IKKE!

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 16. apr 2009, 14:38

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når man snakker om at et hold spiller over evne. Det er komplet latterligt!

Og så pisser de folk mig af der sidder på Irish House og lignende steder og ser engelsk fodbold og lader somom de er englændere med alt hvad dertil hører af engelske besværgelser osv. TAG JER SAMMEN OG VÆR DANSKERE!!!

Englændere pisser mig forøvrigt også af...
He he... Lige præcis. Når folk sidder og råber "fåging wanker" med den mest rådne danske accent bare fordi de sidder og ser engelsk fodbold.

Desuden havde kommentatorerne til CL-kampen i går også en god en: "Det er ikke fordi de ikke kan - de får bare ikke lov." Det lader vi lige stå et øjeblik....
// gwailo

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 20. apr 2009, 14:50

Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 20. apr 2009, 16:44

-Larsen skrev:Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!
Jeg skammer mig også gevaldigt meget. Prøvede og prøvede at få hende til at se fodbold, men det interesserede hende ikke. Men straks der kom tissemand ind i billedet, så blev hun interesseret. Ved ikke om hendes kæreste har lokket med den?!
Hvis jeg skulle få en fadøl i hovedet i aften, så tager jeg det som min straf.

Dejligt at se dig negativ igen, forresten. Har det gode vejr haft en dårlig indflydelse. og ligefrem gjort dig i godt humør det sidste stykke tid?
Hvem der bare var irsk

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 20. apr 2009, 22:33

Kampen i aften, arbejde i morgen, lysten til øl der bliver større og større, kontoen der bliver mindre og mindre, det gode vejr mens man render rundt indenfor, at jeg ikke kan komme til Esbjerg, stemningsnyderne, ølmængden i glassene, etc, etc, etc...

FÅRK
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Indlæg af CFN » 20. apr 2009, 22:46

Sorte spilletrøjer. Kom nu videre, det er ikke hipt mere.

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 21. apr 2009, 13:30

JLB skrev:
-Larsen skrev:Det pisser mig af, at JLB, som jeg ellers syntes var en fin fyr, nu skal hades pga. hans elendige opdragelsesevner. Skammeligt, at du ikke har nakket kæresten for at have dårlig indflydelse på din ex-lillesøster og efterfølgende hende, for at ødelægge familiens ry!
Jeg skammer mig også gevaldigt meget. Prøvede og prøvede at få hende til at se fodbold, men det interesserede hende ikke. Men straks der kom tissemand ind i billedet, så blev hun interesseret. Ved ikke om hendes kæreste har lokket med den?!
Hvis jeg skulle få en fadøl i hovedet i aften, så tager jeg det som min straf.

Dejligt at se dig negativ igen, forresten. Har det gode vejr haft en dårlig indflydelse. og ligefrem gjort dig i godt humør det sidste stykke tid?
Jeg har bare drukket en tilpas mængde øl de sidste uger, til ikke at kunne være negativ! Men enig, kampen i går var noget så ynkelig og det pisser mig af!!

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 22. apr 2009, 09:27

Det pisser mig af, at vejret er skidt idag og, at jeg føler mig ualmindeligt uoplagt!

Besvar