Mere brænde til bålet. De fattige studerende bruger deres sparsomme SU-penge til at køre i taxi! Stop galskaben!!!John Deacon skrev:Præsenteeeeeeer, BRANDERT!!!!!!JFL skrev:I stedet sidder man samlet et sted inden og drikker de billige fakta øl og tager så ind i Gaden eller et andet sted rimeligt sent på natten..
Damn, hvor har jeg ofte tænkt, de folk der skal køres i Gaden (fx kl 03 eller senere), burde køres hjem i stedet... Worminator giver mig nok ret....
Det pisser mig af tråden
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Det pisser mig af tråden
Janteloven eksisterer IKKE!
- Worminator
- Landshold

- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Personligt har jeg ofte tænkt at de folk der skal køres i Gaden på det tidspunkt burde køres NED i stedet.John Deacon skrev:Præsenteeeeeeer, BRANDERT!!!!!!JFL skrev:I stedet sidder man samlet et sted inden og drikker de billige fakta øl og tager så ind i Gaden eller et andet sted rimeligt sent på natten..
Damn, hvor har jeg ofte tænkt, de folk der skal køres i Gaden (fx kl 03 eller senere), burde køres hjem i stedet... Worminator giver mig nok ret....
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
Det pisser mig af, at nogle mener at vores svenske ven, Magnus Pehrsson skal fyres!
Ååååhhh - Åh Nutella!Meelsen skrev:Folk der stiller Nutella i køleskabet..
Mer' Nutellaaa
Vi synger åååhhh
Rummænd det blæser mens jeg passer på mit coke
Jeg sælger meget narko mens jeg passer på mit coke
Ååååhhh - Åh Nutella!...
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Det er fandeme perverst! Hvem gør sådan noget?" BLASFEMI!!Meelsen skrev:Folk der stiller Nutella i køleskabet..
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Stenilds attitude i et interview med sækken Mascha Vang efter FCK-kampen!!!!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Link?Kasper skrev:Stenilds attitude i et interview med sækken Mascha Vang efter FCK-kampen!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Det var i Huteliut for en times tid siden.John Deacon skrev:Link?Kasper skrev:Stenilds attitude i et interview med sækken Mascha Vang efter FCK-kampen!!!!!
De havde lavet et indslag om hende:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 35178.html
Efter kampen interviewer hun Stenild, hvor hun foreslår at hun kan tage med til Aalborg i gaden og drikke gravøl med dem, hvor han står ligeså lykkelig (JAAAA jeg har mødt en kendt) og siger at det var det de skulle og hun kunne komme med.
Det er simpelthen strækkeligt at se en AaB-spiller stå så lykkelig efter en dårlig indsats og virke fuldstændigt ligeglad!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nøj hvor jeg brækker mig over den dumme kost! Kan da nok ikke benæte at hun ser godt ud, men kan simpelthen bare ikke snuppe den slimsæk alligevel! Og det program der var dråben!
EDIT:
Iøvrigt pisser alt der har med paradise hotel mig voldsomt af. Selvom mange nok vil mene jeg er i målgruppen (20).
EDIT:
Iøvrigt pisser alt der har med paradise hotel mig voldsomt af. Selvom mange nok vil mene jeg er i målgruppen (20).
Ser godt ud?!?!?!?!?Valsted skrev:Nøj hvor jeg brækker mig over den dumme kost! Kan da nok ikke benæte at hun ser godt ud, men kan simpelthen bare ikke snuppe den slimsæk alligevel! Og det program der var dråben!
EDIT:
Hendes ansigt er da noget af det mest deforme jeg længe har set. Kan overhovedet ikke se noget pænt ved hende.
Hvem der bare var irsk
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Og folk der putter smørkniven i Nutellaen!!!Meelsen skrev:Folk der stiller Nutella i køleskabet..
- Sille
-
Thorshauge
Folk der siger de har Nutella, men så finder en ukurant polsk version af det smørbare nøddepålæg frem 
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af når man kommer på sin cykel og en dum passager i en bil lige pludselig åbner bildøren 
Cyklister der tror de har forkørselsret over alt, og kører ligesom det passer dem, fordi de er åh så fornuftige at cykle at de må alt, de pisser mig i den grad af
Hvem der bare var irsk
det kan vel ikke komme som nogen overraskelse. I må nærmest ha ventet på det. Ja faktisk talt burde der kommer et pop-up vindue med en advarsel når ordet bliver nævnt.....men
Cyklister generelt pisser mig af....der skal trækkes....og så skal jeg nok klappe i omkring cykel fænomenet
Cyklister generelt pisser mig af....der skal trækkes....og så skal jeg nok klappe i omkring cykel fænomenet
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Vejern skrev:det kan vel ikke komme som nogen overraskelse. I må nærmest ha ventet på det. Ja faktisk talt burde der kommer et pop-up vindue med en advarsel når ordet bliver nævnt.....men
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Det pisser mig grænseløst af nu, at jeg ikke kan komme på PKR, fordi sitet mener der er bøvl med forbindelsen... Det er der jo for helvede ikk!!!!!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Det pisser mig at jeg skal trække min cykel nu fordi dækket igen er punkteret
Hedder det så cykeltrækkerdreng
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
Det kaldes bare god stilElscorpio skrev:Det pisser mig at jeg skal trække min cykel nu fordi dækket igen er punkteret