Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 6. maj 2009, 22:48

Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 6. maj 2009, 23:39

Det pisser mig af at spillere på så højt niveau kan synke så lavt ! Drogba og Anelka whiner da godt nok for hårdt.. Kæft jeg hader dem!! Også filmer de sgu mere en C. Ronaldo!
..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 7. maj 2009, 07:33

Holm-o1 skrev:Det pisser mig af at spillere på så højt niveau kan synke så lavt ! Drogba og Anelka whiner da godt nok for hårdt.. Kæft jeg hader dem!! Også filmer de sgu mere en C. Ronaldo!
Og det ramte selv Drogba, han burde være balletdanser eller skuespiller - for det er han god til ;)

Der var kun en situation hvor der var klokkeklart straffe til FC Plastik Fantastic - der hvor der var hånd på bolden inde i feltet.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 7. maj 2009, 09:17

Billede Billede
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2009, 15:06

Forpulede skod-autonome, som mener de har ret til at lave hærværk, fordi de synes bybilledet er blevet for "kapitaliseret"...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 9. maj 2009, 18:07

MrBangDK skrev:Forpulede skod-autonome, som mener de har ret til at lave hærværk, fordi de synes bybilledet er blevet for "kapitaliseret"...

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :@

De hører jo ikke hjemme i et materialistisk samfund.
Send dem ud på en øde ø uden elektricitet,, altså tilbage til stenalderen med dem.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 9. maj 2009, 18:40

Især fedt at politiet kan sende hundredevis af betjente og være super-offensive til fodboldkampe mens så voldsomt hærværk og plyndring ikke bliver stoppet selvom politiet er på stedet.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2009, 22:16

Yankee skrev:Især fedt at politiet kan sende hundredevis af betjente og være super-offensive til fodboldkampe mens så voldsomt hærværk og plyndring ikke bliver stoppet selvom politiet er på stedet.
Politiets manglende indsats pisser mig også af - omend jeg har forståelse for deres beslutning.. Manglende mandskab mod 400 hærgende autonome - jeg ved godt hvad jeg selv havde valgt... Samfundets prioriteringer har spillet fallit!! Satme skidt at se politiet stå og se på en mand stå en stige og male grafitti i 2. sals højde uden at de gør noget..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Favoritspiller: Poul Hübertz

Indlæg af Poul Hat » 9. maj 2009, 22:31

MrBangDK skrev:
Yankee skrev:Især fedt at politiet kan sende hundredevis af betjente og være super-offensive til fodboldkampe mens så voldsomt hærværk og plyndring ikke bliver stoppet selvom politiet er på stedet.
Politiets manglende indsats pisser mig også af - omend jeg har forståelse for deres beslutning.. Manglende mandskab mod 400 hærgende autonome - jeg ved godt hvad jeg selv havde valgt... Samfundets prioriteringer har spillet fallit!! Satme skidt at se politiet stå og se på en mand stå en stige og male grafitti i 2. sals højde uden at de gør noget..
Ja, det er sgu for dårligt. Det er en katastrofe med den politireform - Serviceniveauet er jo helt til rotterne.
De kunne fandme godt have tilbudt at holde stigen. Jeg var sgu lige ved at skvatte ned!
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 10. maj 2009, 00:13

MrBangDK skrev:
Der render ufattelig mange soldater rundt herhjemme, der alle er uddannede til at ordne det. Når politiet har deres kampuniform på, så har militæret den der er en tak over, såkaldt grøn kæde. Den fungerer ganske udmærket i Kosovo og til uroligheder andre steder, samt politiet i udlandet bruger den. Hvorfor ikke bruge de resourcer herhjemme?
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 10. maj 2009, 01:39

Uautoriseret graffiti, kollegaer, der får job på Middelhavets svar på Robinsonekspeditionen, socialdemokrater, venstrefolk, cirkusartister, dværgponyer, svenskere, afholdsfolk, frederikshavnere uden selvironi, polske bygningsarbejdere, københavnske taxichauffører, skolelærere, bønder, Danske Bank, Jyske Bank, Dansk Spermarked og samtlige deres ansatte, vejarbejde, nibenitter, kaniner, broccolihadere, dyre hashhandlere, gratis råd, Vågn Op-manden, doven øl, sur mælk, pickels i burgere, katolikker, armenere, Susanne Georgi, narrefisse, underleverandører, fanatiske gadesælgere, usbekiske, blå ponyer, svenska köttbullar, Boulevard Caféen, Rudolf Steiner-skolernes mangel på eksamen (jeg ved ikke HVOR klog jeg faktisk er), Olsenbanden på norsk, Hvalpsundvej, grill i regnvejr, Coop Danmark, Lederhosen, hornmuzak, Århus generelt, Århus's forstæder, odenseanere, 7-Elevens kaffe, Dirch Passers dårlige humor, Køllen i Møllen, Sundhedsvæsnet, tysk grammatik, FC Vaduz, folk, der ikke titulerer mig Abdul Wahid Laursen, selviscenesættende fjolser som Sindney Hansen, franskmænd, ost i/på mad (føj), naboer, andre folks hunde, hunde generelt, katteelskere, dårlig fisse, opvask, tabte pokalfinaler, Manchester U, Kaare Sagan(owski), undskyldende jehovaer (ja, gu' fanden afbrød i mig!), folk, der synes sorte sokker i sandaler er dårlig stil (det passer FINT til lange bukser!!), Apollon, SsangYong med 2 S'er, dårlig coke, god coke, remoulade, sønderjyske egnsretter, Bayern Ms evindelige held, Umanak, grimme mennesker (mig selv inkl.), lettiske kvinder over 35, Canada vs Russia i hockeyfinalen - kom nu med Suomi vs Söta Bror, sydkoreanske bilmærker, mangel på eldrevne lokaltog i Danmark, 180% afgift på biler - det er alt for lidt, min farfars politiske karriere, biblotekarer, for få lyserøde bukser i gadebilledet, røde bøffer - gennemsteg nu lortet!, dressing med dildsmag, dild i det hele taget, Lindvangs københavnske eventyr - du kan ikke redde verden ved at forsøge at lære
dem noget, Casper Christensen - både komikeren og dommeren, antiroyalister, fascister, nazister, elgkød, kvædete, VM for barristaer - fuck det lort og kom med sort kaffe, græsk tomatpuré, pokergrupper på Facebook, mediedækningen af mit sexliv, underlige kommentare på www.debatside.dk, Anna Pihls svenske kæreste, i det hele taget Sverige og resten af verden, grønlændere i Aalborg, NordtyskEs invasion i alle sportsgrene, Ole Nielsen, Petter Bart, Vålerenga, Randers FCs badebillet til vandland UEFA, Rungsted, dårlig ånde, Nyhavns priser, angolesiske angolanere, Utzon Centerets udseende, samtlige religioner, afgudsdyrkelse (der ER kun mig), dæmonuddrivelse, Gallups ansatte, lange indlæg på debatsider, side 9 piger med tøj på, FC Barcelona, Ækvatorial Guinea - hva' fa'n det for et navn?, peber til 30-års fødselsdage (hvem vil med på ferie i november *host*), gærhamstring, dyre ludere, rumænsk tavleproduktion i 18-hundredetallet, Nykredit, 'kloge' gymnasiaster, manglen på pegasusser i
det aalborgensiske gadebillede, ølpriser i Norge, rygeloven, Per Clausen (han bliver nemt for fuld...), Karim Zazas dialekt, for få kvinder i mit soveværelse, granatæbler, fisketure som barn, fantaster, krumme streger, eurytmi, langelandsk geografi, kasse'damer' i Løvvanscenteret, Hals, dårlige koncerter, orange gamager, overvægtige bulimikere, Aggersundvej, danskevand med citrus - hvem kan smage om det er der eller ej?, yoga, Eiffeltårnet, flaskepant, gedebukkebensoverundergeneralkrigskommandersergenter, Lars Løkke, min mangel på en repræsentationskonto, mails med lottogevinster under 50,-, Billund Lufthavn, Brønderslev, Hjørring, grammatiske fejl, bremsespor, fødedygtige kvinder med mit sæd i skeden, Kasper Møller, ''sjove'' størrelser, pædagoger, Thisted Bryghus (brænd lortet ned til grunden, hellere i går end i dag), Lars Ulrich, Peter Lundins 'kærester', homoseksuelle får, Thyco Brahe, solcreme, mangel på månecreme, Bröndby, gravide giraffer, maddíker, asiatiske badutspringere, Finn Frogne, John Vanggaard, neanderthalere, homo erectus, miljøsvin som B. Lomborg, DF til 1. maj-møder, Grundlovsdag - vi vil have demokratisk diktatur, Helle Thornings tøjstil - smid nu kludende og kom på side 9, pakistanske atomvåben, Barsebäck i Sverige (flyt det til Kbhs Rådhusplads), medierne i august måned, politiet mangel på viden angående §80b i færdselsloven, for få afsnit af Halløj på Badehotellet, Matadormix - poserne er for små, leguaner, T Hansen-påsatte pynteundstødninger uden funktion, franske biler, peruvianske tyrefægtere - de spanske er meget bedre..., Lene Espersens tøjstil - smid nu kludende og kom på side 9, 'erotisk buttede' kvinder (fat dog I er fede), skolepigefornærmede attituder, MC Clemens (flot frisure dog), mangel på brug af ordet 'sligt', madforgiftning, og til sidst: Etcetera, etcetera, etc...
Nu håber jeg inderligt, jeg har pisset så mange som muligt af. Det var i hvert fald hensigten med dette formålsløse indlæg i en formålsløs debat.
Hvis ikke du blev pisset af, så undskylder jeg, jeg har glemt at fornærme dig.
PS.: Jeg elsker også jer.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 10. maj 2009, 03:24

på pikken...

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 10. maj 2009, 11:36

Folk, der hopper over, hvor gærdet er lavest og laver ét pisser-mig-af-indlæg én gang for alle pisser mig af. Spred din vrede ud for verden at se!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 10. maj 2009, 12:22

John Deacon skrev:Uautoriseret graffiti, kollegaer, der får job på Middelhavets svar på Robinsonekspeditionen, socialdemokrater, venstrefolk, cirkusartister, dværgponyer, svenskere, afholdsfolk, frederikshavnere uden selvironi, polske bygningsarbejdere, københavnske taxichauffører, skolelærere, bønder, Danske Bank, Jyske Bank, Dansk Spermarked og samtlige deres ansatte, vejarbejde, nibenitter, kaniner, broccolihadere, dyre hashhandlere, gratis råd, Vågn Op-manden, doven øl, sur mælk, pickels i burgere, katolikker, armenere, Susanne Georgi, narrefisse, underleverandører, fanatiske gadesælgere, usbekiske, blå ponyer, svenska köttbullar, Boulevard Caféen, Rudolf Steiner-skolernes mangel på eksamen (jeg ved ikke HVOR klog jeg faktisk er), Olsenbanden på norsk, Hvalpsundvej, grill i regnvejr, Coop Danmark, Lederhosen, hornmuzak, Århus generelt, Århus's forstæder, odenseanere, 7-Elevens kaffe, Dirch Passers dårlige humor, Køllen i Møllen, Sundhedsvæsnet, tysk grammatik, FC Vaduz, folk, der ikke titulerer mig Abdul Wahid Laursen, selviscenesættende fjolser som Sindney Hansen, franskmænd, ost i/på mad (føj), naboer, andre folks hunde, hunde generelt, katteelskere, dårlig fisse, opvask, tabte pokalfinaler, Manchester U, Kaare Sagan(owski), undskyldende jehovaer (ja, gu' fanden afbrød i mig!), folk, der synes sorte sokker i sandaler er dårlig stil (det passer FINT til lange bukser!!), Apollon, SsangYong med 2 S'er, dårlig coke, god coke, remoulade, sønderjyske egnsretter, Bayern Ms evindelige held, Umanak, grimme mennesker (mig selv inkl.), lettiske kvinder over 35, Canada vs Russia i hockeyfinalen - kom nu med Suomi vs Söta Bror, sydkoreanske bilmærker, mangel på eldrevne lokaltog i Danmark, 180% afgift på biler - det er alt for lidt, min farfars politiske karriere, biblotekarer, for få lyserøde bukser i gadebilledet, røde bøffer - gennemsteg nu lortet!, dressing med dildsmag, dild i det hele taget, Lindvangs københavnske eventyr - du kan ikke redde verden ved at forsøge at lære
dem noget, Casper Christensen - både komikeren og dommeren, antiroyalister, fascister, nazister, elgkød, kvædete, VM for barristaer - fuck det lort og kom med sort kaffe, græsk tomatpuré, pokergrupper på Facebook, mediedækningen af mit sexliv, underlige kommentare på http://www.debatside.dk, Anna Pihls svenske kæreste, i det hele taget Sverige og resten af verden, grønlændere i Aalborg, NordtyskEs invasion i alle sportsgrene, Ole Nielsen, Petter Bart, Vålerenga, Randers FCs badebillet til vandland UEFA, Rungsted, dårlig ånde, Nyhavns priser, angolesiske angolanere, Utzon Centerets udseende, samtlige religioner, afgudsdyrkelse (der ER kun mig), dæmonuddrivelse, Gallups ansatte, lange indlæg på debatsider, side 9 piger med tøj på, FC Barcelona, Ækvatorial Guinea - hva' fa'n det for et navn?, peber til 30-års fødselsdage (hvem vil med på ferie i november *host*), gærhamstring, dyre ludere, rumænsk tavleproduktion i 18-hundredetallet, Nykredit, 'kloge' gymnasiaster, manglen på pegasusser i
det aalborgensiske gadebillede, ølpriser i Norge, rygeloven, Per Clausen (han bliver nemt for fuld...), Karim Zazas dialekt, for få kvinder i mit soveværelse, granatæbler, fisketure som barn, fantaster, krumme streger, eurytmi, langelandsk geografi, kasse'damer' i Løvvanscenteret, Hals, dårlige koncerter, orange gamager, overvægtige bulimikere, Aggersundvej, danskevand med citrus - hvem kan smage om det er der eller ej?, yoga, Eiffeltårnet, flaskepant, gedebukkebensoverundergeneralkrigskommandersergenter, Lars Løkke, min mangel på en repræsentationskonto, mails med lottogevinster under 50,-, Billund Lufthavn, Brønderslev, Hjørring, grammatiske fejl, bremsespor, fødedygtige kvinder med mit sæd i skeden, Kasper Møller, ''sjove'' størrelser, pædagoger, Thisted Bryghus (brænd lortet ned til grunden, hellere i går end i dag), Lars Ulrich, Peter Lundins 'kærester', homoseksuelle får, Thyco Brahe, solcreme, mangel på månecreme, Bröndby, gravide giraffer, maddíker, asiatiske badutspringere, Finn Frogne, John Vanggaard, neanderthalere, homo erectus, miljøsvin som B. Lomborg, DF til 1. maj-møder, Grundlovsdag - vi vil have demokratisk diktatur, Helle Thornings tøjstil - smid nu kludende og kom på side 9, pakistanske atomvåben, Barsebäck i Sverige (flyt det til Kbhs Rådhusplads), medierne i august måned, politiet mangel på viden angående §80b i færdselsloven, for få afsnit af Halløj på Badehotellet, Matadormix - poserne er for små, leguaner, T Hansen-påsatte pynteundstødninger uden funktion, franske biler, peruvianske tyrefægtere - de spanske er meget bedre..., Lene Espersens tøjstil - smid nu kludende og kom på side 9, 'erotisk buttede' kvinder (fat dog I er fede), skolepigefornærmede attituder, MC Clemens (flot frisure dog), mangel på brug af ordet 'sligt', madforgiftning, og til sidst: Etcetera, etcetera, etc...
Nu håber jeg inderligt, jeg har pisset så mange som muligt af. Det var i hvert fald hensigten med dette formålsløse indlæg i en formålsløs debat.
Hvis ikke du blev pisset af, så undskylder jeg, jeg har glemt at fornærme dig.
PS.: Jeg elsker også jer.
Dit indlæg pisser mig af, for nu er det din skyld jeg har ondt i hovedet af at læse alt det lort. Og ikke mine tømmermænds!! De har da for fanden været dyre at oprette og så ødelægger du dem bare..

FØJ!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 10. maj 2009, 14:51

Det pisser mig af når folk copy/paster en eller anden "det pisse mig af mail" eller lign., tilføje lidt ting selv hist og her, og claimer de selv har skrevet det hele :S

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 10. maj 2009, 16:25

En søndag uden bold på stadion pisser mig af. Jeg har lyst til øl og pølser
Hvem der bare var irsk

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 10. maj 2009, 17:20

JLB skrev:En søndag uden bold på stadion pisser mig af. Jeg har lyst til øl og pølser
Og i forlængelse heraf: MANDAGSKAMPE!

JLB
Allstar
Allstar

Indlæg af JLB » 10. maj 2009, 17:23

-Larsen skrev:
JLB skrev:En søndag uden bold på stadion pisser mig af. Jeg har lyst til øl og pølser
Og i forlængelse heraf: MANDAGSKAMPE!
Hvis jeg finder øllene frem i køleskabet, så medbringer du pølser, så laver vi vores egen kamp i haven idag. Vi kan gennemgå den her tråd fra start til slut, og erklærere os enige i det hele. Det ville fandme også være en konstruktiv og fornuftig søndag
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Dworek
Allstar
Allstar

Indlæg af Dworek » 10. maj 2009, 18:25

http://www.bt.dk/article/20090510/krimi/90510029/

Det her! Det er for f*nden det mest vanvittige længe.. Hvad går der igennem folks hoveder?!
¿Dondé está Él Madrigal?!

JJensen
Miniput
Miniput

Indlæg af JJensen » 10. maj 2009, 18:30

fuldstændig grotesk!

Besvar