Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 15. maj 2009, 20:29

-Larsen skrev:Det pisser mig pænt meget af, at jeg ser mig nødsaget til at håbe på BØF-sejr over fuckerne!
Der er da vist nogen du har misforstået enormt meget?......
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 16. maj 2009, 05:13

Det pisser mig af, der er nogen, der kan finde på at oprette en hyldesttråd. TIL SIDNEY LEE OG SUSAN K.!!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 16. maj 2009, 08:32

@Metal og Gentleman

Jeg ved godt, at det lyder fuldstændig vanvittigt, men hvis Brøndby vinder, så kan det da være at vi endelig ser noget tænding, viljr og fight på holdet, da de så nærmest er tvunget til at vinde pokalen, for at komme i Europa. Og jeg kunne fandeme godt tænke mig den pokal! Så det er udelukkende en tanke der bygger på, at spillerne ikke skal regne med FCK gør arbejdet for dem, men at de FANDEME selv gør det!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 16. maj 2009, 08:39

-Larsen skrev:@Metal og Gentleman

Jeg ved godt, at det lyder fuldstændig vanvittigt, men hvis Brøndby vinder, så kan det da være at vi endelig ser noget tænding, viljr og fight på holdet, da de så nærmest er tvunget til at vinde pokalen, for at komme i Europa. Og jeg kunne fandeme godt tænke mig den pokal! Så det er udelukkende en tanke der bygger på, at spillerne ikke skal regne med FCK gør arbejdet for dem, men at de FANDEME selv gør det!
Åhhh Gud nogle vise ord - Og så på denne tid af dagen!

Kunne ikke være mere enig! - Er selv kommet til den konklusion, at skulle vi ikke komme ud i europa til næste sæson, så vil det ikke genere mig så meget som det måske nok ville ha' gjort tidligere! Bare for at lade Hornevej's besætningen mærke på egen krop hvordan det virkelige liv er, når man præstere som en flok polske cunts..!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 16. maj 2009, 09:18

Amen jeg er rystet. Selv flere AaB fans trækker på skuldrene og tænker: "Bare rolig, FCK klarer det for os. Så er alt godt, selvom vi ikke vinder pokalen og får en snitter på 0-3." - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET ER SGU IKKE!! Udover nogle fremragende europæiske resultater, så har holdet været lort, mætte, ligeglade osv.. Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste. Men vores lejesvende, såvel som fans åbenbart, ser sig tilfredse, så længe vi kommer i Europa. Jeg vil fandeme have den pokal, BASTA!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 16. maj 2009, 09:20

-Larsen skrev:Amen jeg er rystet. Selv flere AaB fans trækker på skuldrene og tænker: "Bsre rolig, FCK klarer det for os. Så er alt godt, selvom vi ikke vinder pokalen og får en snitter på 0-3." - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET ER SGU IKKE!! Udover nogle fremragende europæiske resultater, så har holdet været lort, mætte, ligeglade osv.. Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste. Men vores lejesvende, såvel om fans åbenbart, ser sig tilfredse, så længe vi kommer i Europa. Jeg vil fandeme havde den pokal, BASTA!
Så smukt så tidligt en lørdag morgen...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 16. maj 2009, 13:39

Det pisser mig af, at mit nye grafikkort ikke kan bruge 4 pins strømadaptors... Havde lige glædet mig!

Brugeravatar
aabboy
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af aabboy » 16. maj 2009, 15:44

Manchester United :thumbsdown:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2009, 19:03

Hip-hop og hele den rådne "kultur" der følger med...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 16. maj 2009, 21:46

Køllen I Møllen skrev:Hip-hop og hele den rådne "kultur" der følger med...
Folk der er for gamle til at hører hip-hop pisser mig af...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 16. maj 2009, 23:11

-Larsen skrev:Amen jeg er rystet. Selv flere AaB fans trækker på skuldrene og tænker: "Bare rolig, FCK klarer det for os. Så er alt godt, selvom vi ikke vinder pokalen og får en snitter på 0-3." - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET ER SGU IKKE!! Udover nogle fremragende europæiske resultater, så har holdet været lort, mætte, ligeglade osv.. Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste. Men vores lejesvende, såvel som fans åbenbart, ser sig tilfredse, så længe vi kommer i Europa. Jeg vil fandeme have den pokal, BASTA!
Hvem er det der tænker at vi er ligeglade med at vinde pokalen???... Er det nogle af dine venner?... Jeg skal da i Parken og se et brag i dimensioner som jeg gerne ville give op til en håndfuld testikler for at vinde, men såfremt vi ikke vinder denne kamp vil jeg da stadig gerne i Europa?? Hvad i alverden er der nu i vejen med det?... Og du er rystet ligefrem?.. hahaha.. det må jeg sgu nok sige, så må vi da håbe vi ikke kommer i Europa, hvis vi ikke tager pokalen, så du kan komme dig lidt igen....

Håber du ikke også at vi taber en evt straffesparkskonkurence?? Så kan vi kraftedme lære, at kampen skal vindes inden for de første 120 minutter, så vi ikke kommer i UEFA'en på en så billig baggrund som tilfældige straffespark!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar

Indlæg af John Deacon » 17. maj 2009, 06:14

Metal'n Roll skrev:
-Larsen skrev:Amen jeg er rystet. Selv flere AaB fans trækker på skuldrene og tænker: "Bare rolig, FCK klarer det for os. Så er alt godt, selvom vi ikke vinder pokalen og får en snitter på 0-3." - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET ER SGU IKKE!! Udover nogle fremragende europæiske resultater, så har holdet været lort, mætte, ligeglade osv.. Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste. Men vores lejesvende, såvel som fans åbenbart, ser sig tilfredse, så længe vi kommer i Europa. Jeg vil fandeme have den pokal, BASTA!
Hvem er det der tænker at vi er ligeglade med at vinde pokalen???... Er det nogle af dine venner?... Jeg skal da i Parken og se et brag i dimensioner som jeg gerne ville give op til en håndfuld testikler for at vinde, men såfremt vi ikke vinder denne kamp vil jeg da stadig gerne i Europa?? Hvad i alverden er der nu i vejen med det?... Og du er rystet ligefrem?.. hahaha.. det må jeg sgu nok sige, så må vi da håbe vi ikke kommer i Europa, hvis vi ikke tager pokalen, så du kan komme dig lidt igen....

Håber du ikke også at vi taber en evt straffesparkskonkurence?? Så kan vi kraftedme lære, at kampen skal vindes inden for de første 120 minutter, så vi ikke kommer i UEFA'en på en så billig baggrund som tilfældige straffespark!!
Metal, Metal, Metal... det pisser mig af, jeg kan være så enig og lave denne her: :thumbsup: til et indlæg i "det spiiser mig af tråden"... :)
George Orwell

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2009, 07:22

Metal'n Roll skrev: Hvem er det der tænker at vi er ligeglade med at vinde pokalen???... Er det nogle af dine venner?... Jeg skal da i Parken og se et brag i dimensioner som jeg gerne ville give op til en håndfuld testikler for at vinde, men såfremt vi ikke vinder denne kamp vil jeg da stadig gerne i Europa?? Hvad i alverden er der nu i vejen med det?... Og du er rystet ligefrem?.. hahaha.. det må jeg sgu nok sige, så må vi da håbe vi ikke kommer i Europa, hvis vi ikke tager pokalen, så du kan komme dig lidt igen....

Det pisser mig af, hvis du ikke kommer forbi Stafetten og drikker mindst 10 fadøl!!! Jeg bliver nødt til at hilse på debattens klart skarpeste tunge :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. maj 2009, 08:43

Dåse Allan@ skrev:
Er du også en af dem der går og lader somom du er sort?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 17. maj 2009, 08:49

Køllen I Møllen skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Er du også en af dem der går og lader somom du er sort?
Dog ikke, har kun været sort en enkelt gang i mit liv, er nok mere en humleriddertype...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 17. maj 2009, 10:18

Det pisser mig i den grad af at man kan læse Viashit kanalen (eller FCK kanalen) bruger 4-5 timer på optakt til guldbraget FCK-BIF idag.

Så kom da ud af skabet.

United, Chelsea har deres egne tv kanaler. Det ved vi også godt I er Viasat. Så kom nu og meld rent ud

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar

Indlæg af John Deacon » 18. maj 2009, 00:54

Billede

Positiv tænkning pisser mig af ;)

Jeg kan li' de nederste :)
George Orwell

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 18. maj 2009, 10:28

Folk der kører spiritus/narko kørsel!! :@
Ska' vi hak'?

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 18. maj 2009, 11:14

Metal'n Roll skrev:

Hahahaha, du er fandeme da godt nok smart, hva?! HVOR FANDEN udtaler jeg ,at jeg IKKE ønsker vi skal spille Europabold næste sæson?? JEG skriver bare, hvilket jeg egentlig troede fremgik riiiimelig tydeligt, at jeg helst så VI selv kæmpede os til pokalen(også fordi jeg satans gerne vil have den fucking pokal) i stedet for at det kom an på fuckernes resultater. Fint nok, at du er tilfreds med det, det er jeg bare ikke!

Skulle vi dog, som forventet, spille som en pose nødder, vil jeg stadig blive glad for Europa i tilfælde af et fc-mseterskab - jeg vil bare blive noget mere tilfreds, hvis vi selv afgjorde det.

For ja, jeg har det faktisk pænt svært ved at skulle holde med FCK i de sidste to runder, hvis vi taber pokalen. Jeg vil egentlig bare være ligeglad med det københavnerhold og så selv se mine drenge afgøre det!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 18. maj 2009, 11:23

-Larsen skrev:
Metal'n Roll skrev:

Hahahaha, du er fandeme da godt nok smart, hva?! HVOR FANDEN udtaler jeg ,at jeg IKKE ønsker vi skal spille Europabold næste sæson?? JEG skriver bare, hvilket jeg egentlig troede fremgik riiiimelig tydeligt, at jeg helst så VI selv kæmpede os til pokalen(også fordi jeg satans gerne vil have den fucking pokal) i stedet for at det kom an på fuckernes resultater. Fint nok, at du er tilfreds med det, det er jeg bare ikke!

Skulle vi dog, som forventet, spille som en pose nødder, vil jeg stadig blive glad for Europa i tilfælde af et fc-mseterskab - jeg vil bare blive noget mere tilfreds, hvis vi selv afgjorde det.

For ja, jeg har det faktisk pænt svært ved at skulle holde med FCK i de sidste to runder, hvis vi taber pokalen. Jeg vil egentlig bare være ligeglad med det københavnerhold og så selv se mine drenge afgøre det!
AMEN..!

Kan vel ikke udtrykkes ret meget mere præcist!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Besvar