Det får smilet frem tråden
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Det får smilet frem tråden
Det bringer smilet frem at vi nåede at moone Midtjyllands spillerbus hele 5 gange på vejen hjem fra Farum idag 
Men det får smilet endnu mere frem (eller dvs - Der er jeg sgu i tvivlElscorpio skrev:Det bringer smilet frem at vi nåede at moone Midtjyllands spillerbus hele 5 gange på vejen hjem fra Farum idag
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Du kan forhåbentlig(!) ikke kende folk, udelukkende ud fra deres røv.JSJ skrev:Men det får smilet endnu mere frem (eller dvs - Der er jeg sgu i tvivlElscorpio skrev:Det bringer smilet frem at vi nåede at moone Midtjyllands spillerbus hele 5 gange på vejen hjem fra Farum idag) når de billeder som de angiveligt sluttede af med at tage, rammer Facebook eller lignende steder - Så skal det sgu nok blive interessant at "tagge" folk"
/Jesper
At DK's nye "top 2" hold, AGF, tabte til allerede nedrykkede Vejle.
Savner Strandli!
Hehe - Kan jeg nemlig ikke! Derfor det bliver meget interessant at "tagge" dem..Kenneth K skrev:Du kan forhåbentlig(!) ikke kende folk, udelukkende ud fra deres røv.JSJ skrev:Men det får smilet endnu mere frem (eller dvs - Der er jeg sgu i tvivlElscorpio skrev:Det bringer smilet frem at vi nåede at moone Midtjyllands spillerbus hele 5 gange på vejen hjem fra Farum idag) når de billeder som de angiveligt sluttede af med at tage, rammer Facebook eller lignende steder - Så skal det sgu nok blive interessant at "tagge" folk" ;D
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
Det får smilet frem at denne ELENDIGE sæson er overstået!
En FCN fans sangforslag på Wild Tigers' forum, ren klasse!
Forslag til idé-sang-kassen:
Rabalderstrædet:
Nordsjælland
er et hold
hvor den slet slet ikke får for lidt
For der er øl i stride strømme
og tigerne går aldrig ud
og der sker tingelingelater
når spillerne de ruller sig ud.
Frække tricks og friske fyre
Drøner rundt og spiller dyre
Vi vil vinde
Mel: Pinocchio sangen/ Der er ingen bånd der binder mig…
Her spilles der med tå og hæl
og det sundt for vores sjæl.
Fodbold kampe kan vi li’
og den her den vinder vi.
Hey!!
Mel: Indianer (tøsedrengene)
Nordsjællaaaand, det driver i vort blod, holdet er vor gud.
Nordsjællaaaand, viljen viser vej.
http://www.wildtigers.dk/forum/viewtopi ... 907ed420a8" onclick="window.open(this.href);return false;We will rock you - Queen
Trommerytme
Op med håret - Ufo&Yepha
Ååååååååååh, FC!
Den hvide dværg - Lars Lilholt
Trommerytme
Arms Race Megamix - Kanye, Fallout Boy, GCH
Trommerytme
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Jeg har videoerne fra mooningerne af Midtjyllands bus, send PB til mig hvis nogen ønsker dem.
Hørte fra de andre i bussen at Midtjyllands spillerkoner tog billeder af de blege bagdele, så det må have været okay
Hørte fra de andre i bussen at Midtjyllands spillerkoner tog billeder af de blege bagdele, så det må have været okay
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
At rykke op med sin serie klub, hvor der efterfølgende var der efterfølgende var 11 kasser øl(da jeg smuttede), der var gratis.. Og derefter tage på fire dages druk i Skive meget snart!!! SÅDAN!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Røvhul. Jeg vil også høre The Killers.Kasper skrev:At rykke op med sin serie klub, hvor der efterfølgende var der efterfølgende var 11 kasser øl(da jeg smuttede), der var gratis.. Og derefter tage på fire dages druk i Skive meget snart!!! SÅDAN!!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
"Day & Age", som vel er det album, de er på turné med, er nu ikke meget værd. Det er en underlig drejning, det band har taget.Frygah skrev:Røvhul. Jeg vil også høre The Killers.Kasper skrev:At rykke op med sin serie klub, hvor der efterfølgende var der efterfølgende var 11 kasser øl(da jeg smuttede), der var gratis.. Og derefter tage på fire dages druk i Skive meget snart!!! SÅDAN!!
Ace Ventura, kan ikke forklare hvorfor!
Fordi det er legandariske kongefilm !-Larsen skrev:Ace Ventura, kan ikke forklare hvorfor!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, legendarisk var sgu ordet jeg manglede! "Do NOT go in there"... WOOOOUH"Hanga skrev:Fordi det er legandariske kongefilm !-Larsen skrev:Ace Ventura, kan ikke forklare hvorfor!
At Microsoft for en gangs skyld er ved at udvikle en fungerende Winodws version, og at Windows 7 har bragt nyt liv til en gammel og forældet bærbar PC, hvor Vista var for langsom, XP for forældet og Linux bare for besværligt i længden.
Nu kan jeg udsætte købet af næste bærbar selv med alt skramlet installeret på min nuværende maskine.
Nu kan jeg udsætte købet af næste bærbar selv med alt skramlet installeret på min nuværende maskine.
-Larsen skrev:Ace Ventura, kan ikke forklare hvorfor!
The Pet Detectiv skal ikke forklares, bare nydes med popcorn og grineflip...
-Stop nu, det gir jo ingen mening-
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
I'm a limodriver!!!!!!!!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
-
NeverDefeated
Samlingen af årets bannere, chants og stadionannonceringer fra BBC:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_o ... 077666.stm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ren verdensklasse... En skam at det usandsynligt taber-agtige "Welcome To Hell"-banner fra vores hjemmekamp mod Man U ikke er nævnt, det burde have været på listen.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/funny_o ... 077666.stm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ren verdensklasse... En skam at det usandsynligt taber-agtige "Welcome To Hell"-banner fra vores hjemmekamp mod Man U ikke er nævnt, det burde have været på listen.
- Asger
- Landshold

- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
- Kontakt:
He he, men til gengæld fandt jeg den her:NeverDefeated skrev:Samlingen af årets bannere, chants og stadionannonceringer fra BBC:
"Man U, kids, wife...in that order."
Banner at Inter-Man Utd game.
Fint budskab, men man kunne også bare illustrere det på et kæmpe banner i PARKEN til en pokalfinale, he he..
/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!