Hihihihihi...Bøgehøj skrev:Alternativt: Er der en hemmelig sneglekult, som de unge render og tilbeder? I så fald pisser det mig af.
Det får smilet frem tråden
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Re: Det får smilet frem tråden
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Asger
- Landshold

- Favoritspiller: Jens Madsen
- Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
- Kontakt:
Sveriges foræring ved det danske mål i aftes
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!
at fangerne på fortet vender tilbage..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Er det rigtigt?Kunji skrev:at fangerne på fortet vender tilbage..
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hvad? At det får smilet frem eller at "det" vender tilbage?Simon-RS skrev:Er det rigtigt?Kunji skrev:at fangerne på fortet vender tilbage..
Bienvenu Bassogog!
Ja, det er rigtigt og det bliver endda med Sidney LeeSimon-RS skrev:Er det rigtigt?Kunji skrev:at fangerne på fortet vender tilbage..
At jeg også har fundet ud af, hvordan man ignorerer bruger herinde. Så man ikke længere skal læse Larstyndskids indlæg. 
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Det er en fantastisk feature! Puha, jeg ignorerer mange og han også en af demAnesen skrev:At jeg også har fundet ud af, hvordan man ignorerer bruger herinde. Så man ikke længere skal læse Larstyndskids indlæg.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det får smilet frem at jeg fangede en stor gedde igår med min nye fiskestang 
Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Men det blev vist mest til et hovedrystende smil...

Åbenbart fra Club Brugges omklædningsrum.

// gwailo
- Køllen I Møllen
- Allstar

At jeg, min fremskredne alder til trods, formår at løbe 10km på 41½ minut. Køllen ka` 
Janteloven eksisterer IKKE!
Jo jo - Fin tid - Men så er den vist heller ikke bedre! Jeg er ikke lige så gammel som dig, men til gengæld er jeg TØK! Hehe..Køllen I Møllen skrev:At jeg, min fremskredne alder til trods, formår at løbe 10km på 41½ minut. Køllen ka`
Det er sgu stadig en flot tid - Er dog mere imponeret over den tid du satte oppe i Norge for lidt tid siden, da du var på rundfart - Der lød sgu til at du havde haft fart på!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Er det en udfordring på 10km?JSJ skrev:Jo jo - Fin tid - Men så er den vist heller ikke bedre! Jeg er ikke lige så gammel som dig, men til gengæld er jeg TØK! Hehe..Køllen I Møllen skrev:At jeg, min fremskredne alder til trods, formår at løbe 10km på 41½ minut. Køllen ka`
Det er sgu stadig en flot tid - Er dog mere imponeret over den tid du satte oppe i Norge for lidt tid siden, da du var på rundfart - Der lød sgu til at du havde haft fart på!
/Jesper
Tjaa.. Det er da ligefør - For siger bestemt ikke at jeg ikke kan tag' dig ihvertfald!Køllen I Møllen skrev:Er det en udfordring på 10km?JSJ skrev:Jo jo - Fin tid - Men så er den vist heller ikke bedre! Jeg er ikke lige så gammel som dig, men til gengæld er jeg TØK! Hehe.. ;-DKøllen I Møllen skrev:At jeg, min fremskredne alder til trods, formår at løbe 10km på 41½ minut. Køllen ka`
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
- Køllen I Møllen
- Allstar

Den dag man ikke kan løbe fra en fodbolddommer kan man jo ligeså godt lægge sig ned og dø...JSJ skrev:Tjaa.. Det er da ligefør - For siger bestemt ikke at jeg ikke kan tag' dig ihvertfald!Køllen I Møllen skrev:Er det en udfordring på 10km?JSJ skrev: Jo jo - Fin tid - Men så er den vist heller ikke bedre! Jeg er ikke lige så gammel som dig, men til gengæld er jeg TØK! Hehe.. ;-D
/Jesper
/Jesper
May you rest in peace..!Køllen I Møllen skrev:
Den dag man ikke kan løbe fra en fodbolddommer kan man jo ligeså godt lægge sig ned og dø...
/Fjedte!
www.clubnews.dk
www.clubnews.dk
-
Simon-RS
- Allstar

- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Vågner op imorges, tjekker mobilen, så viser det sig at man har kørt fra Gug til Visse i en moon kart. Det forklarer bedre rygsmerterne. Øl.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- Steve-Dave
- Landshold

I grunden et godt transportmiddel når man er beruset; man kan jo ikke vælte på sådan en tingest. Til gengæld kan man heller ikke køre særligt hurtigt. Kan man få mooncarts med gear?Simon-RS skrev:Vågner op imorges, tjekker mobilen, så viser det sig at man har kørt fra Gug til Visse i en moon kart. Det forklarer bedre rygsmerterne. Øl.
Det handler om størrelsen på spillernes løn. Hvis de vil have del i sponsor pengene, skal de jo også være med til at eksponere sponsorne. Sådan fungerer prof-fodbold.gwailo skrev:Ved ikke om jeg skal græde eller grine. Men det blev vist mest til et hovedrystende smil...
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Martin skrev:kommer du fra Nordjylland af?Jev skrev:hvor lang tid inden man skal begynde at kører mod bjerget af?
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell