Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kovacs
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 22. jun 2009, 11:18

John Deacon skrev:
Kovacs skrev:At jeg først bliver student på mandag!!
Det pisser mig af, at studerende vil rende rundt og slås med udenbys fans! ;) Og retfærdiggøre det med, at man forsvare byen
Ja, pas på du ikke cykler i havnen! ;)

STUDENT 09!!!, ses i gaden :cool:

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 22. jun 2009, 13:06

Kovacs skrev:
John Deacon skrev:
Kovacs skrev:At jeg først bliver student på mandag!!
Det pisser mig af, at studerende vil rende rundt og slås med udenbys fans! ;) Og retfærdiggøre det med, at man forsvare byen
Ja, pas på du ikke cykler i havnen!

Tillykke :)

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 23. jun 2009, 06:23

Hinrup85 skrev:
Kovacs skrev:

Lykønskninger i "Pisser-mig-af-tråden" pisser mig af! Det er fandme for fesent, positivt!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 23. jun 2009, 08:09

John Deacon skrev:
Hinrup85 skrev:
Kovacs skrev:

Lykønskninger i "Pisser-mig-af-tråden" pisser mig af! Det er fandme for fesent, positivt!
Det pisser mig af, man ikke bare en gang kan være et overskudsmenneske selv om man har tømmermænd. Så bliver man straks skudt ned, og får at vide at man skal være en møg sur hund :@

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 24. jun 2009, 12:17

Spørgeskema på AaBsport.dk!!!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 24. jun 2009, 13:41

Mini-p skrev:Spørgeskema på AaBsport.dk!!!!!
Generelt pisser de mig også af, men lige i det her tilfælde bidrog jeg gerne. Hvis det er det, der skal til for at hjemmesiden får nyt design, mere video, mere 2. div. osv. så er det bestemt fint med mig.
// gwailo

jydenfranord
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 24. jun 2009, 19:13

Det pisser mig af at en betjent kan skyde efter en anden betjent og så sige "ups det var et uheld" og slippe for straf.

http://ekstrabladet.dk/112/article1186078.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Det danske retsvæsen er og bliver en joke.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 24. jun 2009, 19:27

Ekstrabladet skrev:Betjenten blev blandt andet frikendt, fordi domsmandsretten fandt, at hans 'vittige indslag' ikke kunne sættes direkte i forbindelse med hans stilling som betjent
Argumentationen er sgu slap.

Det er vel netop, fordi han er betjent og er blevet udstyret med en tjenestepistol, at han i det hele taget var i stand til at stå bag "det vittige indslag".
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 26. jun 2009, 08:01

Dübelius skrev:
Ekstrabladet skrev:Betjenten blev blandt andet frikendt, fordi domsmandsretten fandt, at hans 'vittige indslag' ikke kunne sættes direkte i forbindelse med hans stilling som betjent
Argumentationen er sgu slap.

Det er vel netop, fordi han er betjent og er blevet udstyret med en tjenestepistol, at han i det hele taget var i stand til at stå bag "det vittige indslag".
Tja, bum bum. Havde det været på en jagttur var manden fandme blevet buret inde, selvom våbnet er lige så relevant dér. Med mindre det var en kendt, så havde det været et vådeskud ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinrup85 » 26. jun 2009, 13:08

At man som funktionær i en afdeling der arbejder med planlægning i produktionen skal pisses op og ned af ryggen af en ny ejer.

Alle vores flotte møbler er blevet fjernet og erstattet af noget gammelt lort. Vores møbler skulle op i ordreadministrationen, da de behandlede kunderne!!! Kunderne kan for fanden da ikke se hvilke møbler de har når de snakker i telefon, hvorimod vores leverandører kan se vores skod møbler når de kommer på besøg....

AAAARRRGGGHHH lorte start på weekenden

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 27. jun 2009, 19:51

Det pisser mig af at ham der kommenterer Wimbledon siger "slajs" i stedet for "slice".
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold

Indlæg af Mini-p » 27. jun 2009, 20:35

at jeg ikke ved om chefen har snydt mig for feriefri dage! Det skal lige siges jeg er elev!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 27. jun 2009, 21:16

Mini-p skrev:at jeg ikke ved om chefen har snydt mig for feriefri dage! Det skal lige siges jeg er elev!
Det pisser mig af, at du ikke ved, at du skal ringe til din fagforening!

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold

Indlæg af Mini-p » 28. jun 2009, 00:30

Lindvang skrev:
Mini-p skrev:at jeg ikke ved om chefen har snydt mig for feriefri dage! Det skal lige siges jeg er elev!
Det pisser mig af at jeg ikke er meldt ind ...

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. jun 2009, 09:28

Mini-p skrev:
Lindvang skrev:
Det pisser mig af at jeg ikke er meldt ind ...
Det pisser mig så endnu mere af, at du ikke har fået gjort det i tiden mellem dit første og andet indlæg!

I det hele taget pisser nutidens unges forhold til fagforening mig af.

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold

Indlæg af Mini-p » 28. jun 2009, 10:11

Nu er reglerne skruet sådan sammen mht a-kasse og fagforening at elever skal meldes ind senest to uger efter endt elevtid for at få de samme rettigheder :D

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 28. jun 2009, 10:50

Hvis du laver arbejde som har en overenskomst er der jo også en der til hørende fagforening, som vil hjælpe dig, men de vil selvfølgelig også samtidigt have dig til at melde dig ind i foreningen.

At søge hjælp hos fagforeninger er dog vigtigt at undgå hvis man kan klare sig uden.
Deres eksistens-grundlag er skrupelløse arbejdsgivere og arbejdtagere som ikke selv kan sikre sig minimums rettigheder overholdt. Er du først en gang klient i en fagforening glemmer de dig aldrig, og vil altid se dig som en de kan bevare deres eksistens-grundlag ved.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. jun 2009, 15:17

634 skrev:Hvis du laver arbejde som har en overenskomst er der jo også en der til hørende fagforening, som vil hjælpe dig, men de vil selvfølgelig også samtidigt have dig til at melde dig ind i foreningen.

At søge hjælp hos fagforeninger er dog vigtigt at undgå hvis man kan klare sig uden.
Deres eksistens-grundlag er skrupelløse arbejdsgivere og arbejdtagere som ikke selv kan sikre sig minimums rettigheder overholdt. Er du først en gang klient i en fagforening glemmer de dig aldrig, og vil altid se dig som en de kan bevare deres eksistens-grundlag ved.
Haha, det er sgu den største omgang bull, jeg endnu har hørt. Men respekt for dit stålsatte syn, selvom det ikke har alverden med virkeligheden at gøre.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 28. jun 2009, 21:16

Lindvang skrev:
634 skrev:Hvis du laver arbejde som har en overenskomst er der jo også en der til hørende fagforening, som vil hjælpe dig, men de vil selvfølgelig også samtidigt have dig til at melde dig ind i foreningen.

Haha, det er sgu den største omgang bull, jeg endnu har hørt. Men respekt for dit stålsatte syn, selvom det ikke har alverden med virkeligheden at gøre.
Den må du gerne forklare bedre, således at mit stålsatte syn forstår din virkelighed bedre.

Jeg er skam tilhænger røde fagforeninger, men synes også at det burde være meget lidt indflydelsesrigt i vores hverdag, og jeg har endnu ikke forstået hvorfor nogen betale til en kristelig fagforening.
Det må da være et valg mellem LO fagbevægelsen, blive selvstændig, eller finde en arbejdsplads som vil skide alle faglige organisationer et langt stykke, og egentlig godt vil efterstræbe at have gode og stabile medarbejdere, det vil sige at man slet ikke behøver at være med i fagforening og A-kasse, men har blind tillid til arbejdsgiveren vil det bedste for arbejdstageren.
Den sidste eks. har jeg selv haft i flere år, og det er skam ikke den ringeste arbejdsplads jeg har haft.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 28. jun 2009, 22:29

634 skrev:
Lindvang skrev:

Den må du gerne forklare bedre, således at mit stålsatte syn forstår din virkelighed bedre.

Jeg er skam tilhænger røde fagforeninger, men synes også at det burde være meget lidt indflydelsesrigt i vores hverdag, og jeg har endnu ikke forstået hvorfor nogen betale til en kristelig fagforening.
Det må da være et valg mellem LO fagbevægelsen, blive selvstændig, eller finde en arbejdsplads som vil skide alle faglige organisationer et langt stykke, og egentlig godt vil efterstræbe at have gode og stabile medarbejdere, det vil sige at man slet ikke behøver at være med i fagforening og A-kasse, men har blind tillid til arbejdsgiveren vil det bedste for arbejdstageren.
Den sidste eks. har jeg selv haft i flere år, og det er skam ikke den ringeste arbejdsplads jeg har haft.
Godt at høre, og nej de der blå fagforeninger er noget fanden (og nærige, usolidariske mennesker) har skabt.

Jeg er da enig med dig i, at det på alle måder er godt med en arbejdsplads, hvor arbejdsgiveren ikke forsøger at tage røven på én, men jeg mener også bare, at der er mange flere aspekter i det, såsom solidaritet med andre, der ikke er velsignet med den slags arbejdsgivere. Hvis fagbevægelsen bliver udvandet, vil dem, der kæmper mange kampe med arbejdsgiverne ikke have noget i ryggen, fordi dem, der har det fint ikke synes, at de har brug for det. Det er dét, jeg opponerer imod: at mange såkaldt moderne mennesker ikke synes de vil være i en fagforening, fordi DE ikke har brug for det. Get my point?

Besvar