Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 1. aug 2009, 14:13

Dot Bot skrev:Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!
Det pisser mig af at min DVD recorder ikke kan finde Kanal 9, selvom jeg har indkodet kanalen i mit tv :@
Dermed kan man vende hjem fra kampen imorgen uden at kunne se den igen :@ :@

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 1. aug 2009, 14:22

Elscorpio skrev:
Dot Bot skrev:Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!
Det pisser mig af at min DVD recorder ikke kan finde Kanal 9, selvom jeg har indkodet kanalen i mit tv :@
Dermed kan man vende hjem fra kampen imorgen uden at kunne se den igen :@ :@
Den har lidt under et døgn til at finde den!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac

Indlæg af Alando » 1. aug 2009, 16:50

MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lynge har fået arrangeret et brandattentat mod Mallorca Bar - så er der ikke noget sted at mødes og diskutere Pehrsson og den manglende angriber!!!

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside ... 46%2c5%2c3
nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 1. aug 2009, 22:32

http://www.ab-fodbold.dk/nyheder/1-hold ... teret.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Det pisser mig af at AB har fået striber på deres trøjer, nu når vi ikke har...
SVEND GOLLE SUPPORT

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 2. aug 2009, 09:59

Dåse Allan@ skrev:http://www.ab-fodbold.dk/nyheder/1-hold ... teret.aspx

Aaalt for meget fritid!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 2. aug 2009, 10:20

-Larsen skrev:
Dåse Allan@ skrev:http://www.ab-fodbold.dk/nyheder/1-hold ... teret.aspx

Aaalt for meget fritid!
I den grad...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 3. aug 2009, 17:34

Alando skrev: nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde
Hvad har installationerne på Mallorca Bar med en brand i kælderen at gøre? :thumbsdown:
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 3. aug 2009, 20:31

Det pisser mig af at jeg er løbet tør for Nutella :@

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold

Indlæg af Alando » 3. aug 2009, 21:47

John Deacon skrev:
Alando skrev: nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde
Hvad har installationerne på Mallorca Bar med en brand i kælderen at gøre? :thumbsdown:
Gik udfra det var installationerne på toiletterne i kælderen der var tale om. Godtnok har jeg kun været derinde stiv, men man går da ned af en trappe for at gå på lokum ikke?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 3. aug 2009, 22:30

Alando skrev:
John Deacon skrev:
Gik udfra det var installationerne på toiletterne i kælderen der var tale om. Godtnok har jeg kun været derinde stiv, men man går da ned af en trappe for at gå på lokum ikke?
Jo
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 4. aug 2009, 11:08

Det pisser mig af at Svend Auken er død!

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 4. aug 2009, 17:27

Lindvang skrev:Det pisser mig af at Svend Auken er død!
Hørt - Det er en sorgens dag..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

jydenfranord
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 4. aug 2009, 22:14

Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 4. aug 2009, 23:17

jydenfranord skrev:Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.
Det pisser mig af, at du ikke kan se, at nogle partier godt kan finde ud af begge dele på samme tid! Det er så desværre bare dem, der ikke kan, der sidder på flertallet.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af jydenfranord » 5. aug 2009, 00:02

Lindvang skrev:
jydenfranord skrev:Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.
Det pisser mig af, at du ikke kan se, at nogle partier godt kan finde ud af begge dele på samme tid! Det er så desværre bare dem, der ikke kan, der sidder på flertallet.

Det er jeg fuldstændig klar over, men ikke desto mindre er det de forbandede hunde der præger dagens politik. (læs iøvrigt ordet sætningen om de forbandede hunde helt efter egen mening.......)

Jeg er bare pisse træt af at læse om masse fyringer, virksomheder der lukker og så se hvordan politikerne virker helt forbavsede når ordet finanskrise kommer frem, som om de ikke var klar over der var det.

Iøvrigt pisser Nik og Jay mig også af, men det har intet med finanskrisen at gøre, det er bare en ting der fra tid til anden skal siges.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 5. aug 2009, 00:37

Myg pisser mig af... Har fået hele 5 stik fra de forbandede sataner her til aften, bare fordi jeg tillod mig at have vinduet åbent mens jeg så film. DØ FORPULEDE LORTE INSEKT FRA HELVEDE ! Kan ikke mærke når de stikker, så har først fundet ud af det bagefter.

Kan jeg så finde kræene så jeg kan tage hævn ? Nej selvfølgelig ikke.

Det bedste ved det hele er, at jeg altid har været lidt allergisk over for deres gift, så klør jeg bare det mindste i dem, så hæver de op til uvirkelig størrelse.

Bonus info: 2 af stikkene sidder på fødderne...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 5. aug 2009, 00:44

jydenfranord skrev:
Lindvang skrev:

Det er jeg fuldstændig klar over, men ikke desto mindre er det de forbandede hunde der præger dagens politik. (læs iøvrigt ordet sætningen om de forbandede hunde helt efter egen mening.......)

Jeg er bare pisse træt af at læse om masse fyringer, virksomheder der lukker og så se hvordan politikerne virker helt forbavsede når ordet finanskrise kommer frem, som om de ikke var klar over der var det.

Iøvrigt pisser Nik og Jay mig også af, men det har intet med finanskrisen at gøre, det er bare en ting der fra tid til anden skal siges.
Men læg mærke til, hvilke politikere, der virker forbavsede, når ordet kommer frem!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 5. aug 2009, 00:47

Hanga skrev:Myg pisser mig af... Har fået hele 5 stik fra de forbandede sataner her til aften, bare fordi jeg tillod mig at have vinduet åbent mens jeg så film. DØ FORPULEDE LORTE INSEKT FRA HELVEDE ! Kan ikke mærke når de stikker, så har først fundet ud af det bagefter.

Kan jeg så finde kræene så jeg kan tage hævn ? Nej selvfølgelig ikke.

Det bedste ved det hele er, at jeg altid har været lidt allergisk over for deres gift, så klør jeg bare det mindste i dem, så hæver de op til uvirkelig størrelse.

Bonus info: 2 af stikkene sidder på fødderne...
Jeg tænker, at de borgerlige i folketinget i deres evige populisme må se et mygge-forbud som et fremragende forslag, der kan give masser af medvind!

Der vil jeg så nok alligevel bakke op, trods alt.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 5. aug 2009, 10:06

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/A ... 214613.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold

Indlæg af Alando » 5. aug 2009, 21:10

at der Pr. 05/08-09 kl. 19:35 var der 12 tilmeldte til Brøndby turen. Kom nu igang!!!!

Besvar