Det pisser mig af at min DVD recorder ikke kan finde Kanal 9, selvom jeg har indkodet kanalen i mit tvDot Bot skrev:Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!
Dermed kan man vende hjem fra kampen imorgen uden at kunne se den igen

Det pisser mig af at min DVD recorder ikke kan finde Kanal 9, selvom jeg har indkodet kanalen i mit tvDot Bot skrev:Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!
Den har lidt under et døgn til at finde den!Elscorpio skrev:Det pisser mig af at min DVD recorder ikke kan finde Kanal 9, selvom jeg har indkodet kanalen i mit tvDot Bot skrev:Kanal 9 pisser mig af.. En hel lørdag uden Sas-liga bold!![]()
Dermed kan man vende hjem fra kampen imorgen uden at kunne se den igen![]()

nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derindeMrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Lynge har fået arrangeret et brandattentat mod Mallorca Bar - så er der ikke noget sted at mødes og diskutere Pehrsson og den manglende angriber!!!
http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside ... 46%2c5%2c3

Aaalt for meget fritid!Dåse Allan@ skrev:http://www.ab-fodbold.dk/nyheder/1-hold ... teret.aspx
Det pisser mig af at AB har fået striber på deres trøjer, nu når vi ikke har...

I den grad...-Larsen skrev:Aaalt for meget fritid!Dåse Allan@ skrev:http://www.ab-fodbold.dk/nyheder/1-hold ... teret.aspx
Det pisser mig af at AB har fået striber på deres trøjer, nu når vi ikke har...

Hvad har installationerne på Mallorca Bar med en brand i kælderen at gøre?Alando skrev: nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde

Gik udfra det var installationerne på toiletterne i kælderen der var tale om. Godtnok har jeg kun været derinde stiv, men man går da ned af en trappe for at gå på lokum ikke?John Deacon skrev:Hvad har installationerne på Mallorca Bar med en brand i kælderen at gøre?Alando skrev: nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde

JoAlando skrev:Gik udfra det var installationerne på toiletterne i kælderen der var tale om. Godtnok har jeg kun været derinde stiv, men man går da ned af en trappe for at gå på lokum ikke?John Deacon skrev:Hvad har installationerne på Mallorca Bar med en brand i kælderen at gøre?Alando skrev: nu skriver de i artiklen at det muligvis har været elinstallationerne... Det er jeg temmelig overbevist om passer meget godt. Så vidt jeg husker er det ganske interessante installationer de har derinde
Hørt - Det er en sorgens dag..Lindvang skrev:Det pisser mig af at Svend Auken er død!

Det pisser mig af, at du ikke kan se, at nogle partier godt kan finde ud af begge dele på samme tid! Det er så desværre bare dem, der ikke kan, der sidder på flertallet.jydenfranord skrev:Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.

Lindvang skrev:Det pisser mig af, at du ikke kan se, at nogle partier godt kan finde ud af begge dele på samme tid! Det er så desværre bare dem, der ikke kan, der sidder på flertallet.jydenfranord skrev:Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.
Men læg mærke til, hvilke politikere, der virker forbavsede, når ordet kommer frem!jydenfranord skrev:Lindvang skrev:Det pisser mig af, at du ikke kan se, at nogle partier godt kan finde ud af begge dele på samme tid! Det er så desværre bare dem, der ikke kan, der sidder på flertallet.jydenfranord skrev:Det pisser mig af at vi midt i denne finanskrise skal hører at politikerne går mere op i at fortælle de vil have gjort kamphunde forbudt, fremfor at fortælle hvordan de vil arbejde på at få Danmark ud af krisen.
Det er jeg fuldstændig klar over, men ikke desto mindre er det de forbandede hunde der præger dagens politik. (læs iøvrigt ordet sætningen om de forbandede hunde helt efter egen mening.......)
Jeg er bare pisse træt af at læse om masse fyringer, virksomheder der lukker og så se hvordan politikerne virker helt forbavsede når ordet finanskrise kommer frem, som om de ikke var klar over der var det.
Iøvrigt pisser Nik og Jay mig også af, men det har intet med finanskrisen at gøre, det er bare en ting der fra tid til anden skal siges.
Jeg tænker, at de borgerlige i folketinget i deres evige populisme må se et mygge-forbud som et fremragende forslag, der kan give masser af medvind!Hanga skrev:Myg pisser mig af... Har fået hele 5 stik fra de forbandede sataner her til aften, bare fordi jeg tillod mig at have vinduet åbent mens jeg så film. DØ FORPULEDE LORTE INSEKT FRA HELVEDE ! Kan ikke mærke når de stikker, så har først fundet ud af det bagefter.
Kan jeg så finde kræene så jeg kan tage hævn ? Nej selvfølgelig ikke.
Det bedste ved det hele er, at jeg altid har været lidt allergisk over for deres gift, så klør jeg bare det mindste i dem, så hæver de op til uvirkelig størrelse.
Bonus info: 2 af stikkene sidder på fødderne...