Brøndby
Re: Brøndby
Hep!
Kan ikke svare dig på dit spørgsmål, for jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg kommer derud.. Men vil lige høre, om der er nogen, der regner med at komme på Utopia inden kampen?
Kan ikke svare dig på dit spørgsmål, for jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg kommer derud.. Men vil lige høre, om der er nogen, der regner med at komme på Utopia inden kampen?
raslee
Der bliver ikke arrangeret nogen bustur.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

For lige at uddybe, der bliver ikke arrangeret bus til brøndby, da en tur på to gange ca. 20 minutter ville koste det samme som f.eks en heldags tur til Køge. Det er derfor billigere, for de medlemmer og farisæer som er på Utopia inden kampen, at dele taxaer til og fra stadion. Traditionelt er der også en del som selv finder derud med bil/tog/cykel, og forhåbentlig bliver vi rigtig mange fra kbh-området søndag.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

En update omkring kampen, vi har skaffet entre til 50 kr. til 20 af vores medlemmer. Da vi først får billetterne imorgen før kampen, vil det blive først til mølle til de som kontakter os, ved porten ud for udebaneafsnittet i tidsrummet ca. 17.10 til 17.30. Husk at medbringe medlemskort/kvitterring for betalt medlemsskab.
Håber at se mange af jer imorgen
ASC-KBH.
Håber at se mange af jer imorgen
ASC-KBH.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Er det for alle medlemmer af ASC eller er det for medlemmer af ASC herovre? Jeg er medlem af ASC, men er netop flyttet til Kbh. derfor spørgsmålet.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Mogens
- Allstar

Er det for alle medlemmer af ASC eller er det for medlemmer af ASC herovre? Jeg er medlem af ASC, men er netop flyttet til Kbh. derfor spørgsmålet.
95-99-08-14
95-99-08-14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hej, hvis du er medlem af ASC og har postnummer på sjælland, er du automatisk medlem af ASC-KBH. Så tilbuddet gælder også for dig, hvis du lige er flyttet herover kan du evt medbringe sygesikring eller andet med din nye adresse, så kan vi sørge for at få dig registreret. Vi ses derude!Mogens skrev:Er det for alle medlemmer af ASC eller er det for medlemmer af ASC herovre? Jeg er medlem af ASC, men er netop flyttet til Kbh. derfor spørgsmålet.
-
Mogens
- Allstar

Det har jeg ikke modtaget endnu - har kun haft adresse en uge. Jeg skal dog derud, så må vi se, hvad jeg kan trylle frem og hvad der stadig er i flyttekasser...Poker-One-Kenobi skrev:Hej, hvis du er medlem af ASC og har postnummer på sjælland, er du automatisk medlem af ASC-KBH. Så tilbuddet gælder også for dig, hvis du lige er flyttet herover kan du evt medbringe sygesikring eller andet med din nye adresse, så kan vi sørge for at få dig registreret. Vi ses derude!Mogens skrev:Er det for alle medlemmer af ASC eller er det for medlemmer af ASC herovre? Jeg er medlem af ASC, men er netop flyttet til Kbh. derfor spørgsmålet.
95-99-08-14
95-99-08-14