Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 10. aug 2009, 05:24

Dåse Allan@ skrev:
Nå, du cykler alligevel? HYKLER!
Christ! Var det så åbentlyst alligevel? ;) Jeg kan til gengæld love dig for, det ikke har fundet sted på en kampdag - endnu! ;)

(Jeg har fået at vide fra højere sted, at det faktisk skulle være sundt... tsk tsk. 5,5 km cykling op imod 5,5 km spadseretur eller 5,5 km rulleskøjteløbning.... tja, cyklingen er i midten ang. svedning, nr. et ang. hastighed og nr. sidst ang. min egen moral. Gåturen tager simpelthen for lang tid og rulleskøjterne giver for megen sved på panden, men hvis du gerne vil køres hjem fra byen med en ildelugtende chauffør, tager jeg da gerne skøjterne på ;) )
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. aug 2009, 12:01

Det pisser mig af, at EB ved Sven Aukens begravelse har en live stream inde fra kirken. Ja Svend Auken var en folkekær person, men jeg fatter simpelthen ikke, at man da ikke bare lader begravelsen være for hans nærmeste, og give lidt plads i en formentlig svær tid. De har jo nok spurgt om tilladelse til det hos familien, men jeg kan sq ikke se pointen i at hele Danmark skal kunne se med. Det pisser mig også af, at der I det hele taget er nogen der følger med i en begravelse af en person de ikke kendte personligt, og så endda over nettet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 10. aug 2009, 12:07

Hanga skrev:Det pisser mig af, at EB ved Sven Aukens begravelse har en live stream inde fra kirken. Ja Svend Auken var en folkekær person, men jeg fatter simpelthen ikke, at man da ikke bare lader begravelsen være for hans nærmeste, og give lidt plads i en formentlig svær tid. De har jo nok spurgt om tilladelse til det hos familien, men jeg kan sq ikke se pointen i at hele Danmark skal kunne se med. Det pisser mig også af, at der I det hele taget er nogen der følger med i en begravelse af en person de ikke kendte personligt, og så endda over nettet.
Enig med begravelsen - MEN - Nu er det en minde højtidelighed der blev streamet fra, og det syntes jeg som sådan er fair nok - Der ud over må det være helt og aldeles op til familien at vurdere om de ønsker den danske presse til stede.. :)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 10. aug 2009, 12:09

JSJ skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af, at EB ved Sven Aukens begravelse har en live stream inde fra kirken. Ja Svend Auken var en folkekær person, men jeg fatter simpelthen ikke, at man da ikke bare lader begravelsen være for hans nærmeste, og give lidt plads i en formentlig svær tid. De har jo nok spurgt om tilladelse til det hos familien, men jeg kan sq ikke se pointen i at hele Danmark skal kunne se med. Det pisser mig også af, at der I det hele taget er nogen der følger med i en begravelse af en person de ikke kendte personligt, og så endda over nettet.
Enig med begravelsen - MEN - Nu er det en minde højtidelighed der blev streamet fra, og det syntes jeg som sådan er fair nok - Der ud over må det være helt og aldeles op til familien at vurdere om de ønsker den danske presse til stede.. :)

/Jesper
Min fejl, der var jeg for hurtigt ude.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 10. aug 2009, 13:09

Hanga skrev:
JSJ skrev:

/Jesper
Min fejl, der var jeg for hurtigt ude.
Jeg var derinde forbi i dag, og faktisk synes jeg, at det er overordentligt positivt, at se så mange mennesker, der ønsker at tage afsked med en yderst stor politiker. Og ja, netop så længe det er en mindehøjtidelighed og ikke selve begravelsen, som er i morgen. Den er i øvrigt også "offentlig", efter familiens ønske.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 11. aug 2009, 15:43

At brugerne - herinde - konstant forbløffes over andre klubbers evne, og ikke mindst vilje til rent faktisk at bruge penge, på fodboldspillere..

Tænk over hvilke muligheder vi selv ville ha haft, hvis ikke.................. nej glem det, det pisser mig for meget af...!!

god ferie
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 11. aug 2009, 15:57

Lindvang skrev:
Hanga skrev:Min fejl, der var jeg for hurtigt ude.
Jeg var derinde forbi i dag, og faktisk synes jeg, at det er overordentligt positivt, at se så mange mennesker, der ønsker at tage afsked med en yderst stor politiker. Og ja, netop så længe det er en mindehøjtidelighed og ikke selve begravelsen, som er i morgen. Den er i øvrigt også "offentlig", efter familiens ønske.
Svend 'loose canon' Auken har øjensynligt planlagt det meste af showet selv og det da klart i hans ånd, at det hele er så åbent for alle som muligt.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 11. aug 2009, 22:15

Kuhn - FCM rygtet :oops:

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 11. aug 2009, 22:27

Det pisser mig af, at der i skrivende stund er over 200 inde på debatside.dk, hvorfor sitet kører vildt langsomt og sandsynligvis snart går ned.

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 11. aug 2009, 22:31

...

Oliverl
1. div
1. div
Favoritspiller: Martin P
Geografisk sted: 9480
Kontakt:

Indlæg af Oliverl » 12. aug 2009, 09:34

at læse denne officielle udmelding.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=" onclick="window.open(this.href);return false;
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af søren nielsen » 12. aug 2009, 12:10

at der er landskamp i aften :@
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 12. aug 2009, 13:48

http://sporten.tv2.dk/video/index.php/n ... 89314.html
At denne "landsdækkende" kanal ikke kan finde ud af at Allan Kuhn er fra AaB og ikke Akademisk Boldklub :@

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 12. aug 2009, 15:27

Billede

Det pisser også mig af, at han er skiftet til bønderne fra Herning!

Gablin
1. div
1. div

Indlæg af Gablin » 12. aug 2009, 15:47

Dot Bot skrev:Billede

Det billede der, pisser mig af ! :@

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 12. aug 2009, 16:18

Gablin skrev:

Fandeme også mig!!

Brugeravatar
Christian B
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Christian B » 12. aug 2009, 16:30

-Larsen skrev:
Gablin skrev:

Fandeme også mig!!
Det er fandme træls og se på ! fair nok han ville videre, men til fcm! :@
Danske Mestre
95 - 99 - 08

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af Asger » 13. aug 2009, 12:56

Kampflytninger!!!

4 runder mere er programsat, og vi får fornøjelsen af en Randers away mandag aften, derefter Silkeborg hjemme lørdag kl. 17, hvor håndbold spiller hjemmekamp mod Spellerberg og resten af usympatiske KIF Kolding kl. 16:15, dernæst en hjemmekamp mod FCK, som ikke er programsat endnu pga. vi ikke ved, hvilken europæisk turnering, FCK er med i, men det lugter af en lørdagskamp, eftersom FCK må formodes at kvalificere sig til CL. Sidst, men ikke mindst, har man haft den frækhed at lægge OB-AaB mandag aften kl. 19. Jow jow, det er fedt at skulle på away og være hjemme kl. 00:30 eller der omkring. Ikke mindst set i lyset af, at der køres kombitur tilbud på de to OB aways i oktober og november.

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 13. aug 2009, 17:10

Dejlig nyhed at komme hjem til! :@

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. aug 2009, 21:13

Danmark!