AaB-SE

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Lindvang

AaB-SE

Indlæg af Lindvang » 15. aug 2009, 09:07

Er der nogen, der har føling med, om Eamon kan vise den kanal, som kampen i dag bliver sendt på?

I fald han har, hvem dukker op?

Garderen
1. div
1. div
Geografisk sted: lorteøen

Re: AaB-SE

Indlæg af Garderen » 15. aug 2009, 09:22

Den vises på tv2 sport http://tv2sport.dk/tv/1

Og jeg kommer og siger hej.

Elegia

Indlæg af Elegia » 15. aug 2009, 11:08

Min bror er i KBH og vil gerne besøge Utopia for at se kampen. Så kan nogen oplyse, om Eamonn vitterlig viser den i dag?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. aug 2009, 11:10

Elegia skrev:Min bror er i KBH og vil gerne besøge Utopia for at se kampen. Så kan nogen oplyse, om Eamonn vitterlig viser den i dag?
Vises den på TV2 Sport, gør han vel med ret stor sikkerhed. Jeg hiver lige fat i ham og hører, dog.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. aug 2009, 11:11

Lindvang skrev:
Elegia skrev:Min bror er i KBH og vil gerne besøge Utopia for at se kampen. Så kan nogen oplyse, om Eamonn vitterlig viser den i dag?
Vises den på TV2 Sport, gør han vel med ret stor sikkerhed. Jeg hiver lige fat i ham og hører, dog.
Det gør han.

Elegia

Indlæg af Elegia » 15. aug 2009, 11:14

Lindvang skrev:
Lindvang skrev:
Det gør han.
Aces!
Tak.

Besvar