Det pisser mig endnu mere af at det ikke har nogle konsekvenser for de økonomisk ansvarlige ude i AaBGentleman Finn skrev:Det forventede dårlige regnskab
Det pisser mig af tråden
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: Det pisser mig af tråden
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Det pisser mig af at du tror der er nogen der er økonomisk ansvarlige i AaB, jeg har kun set folk der er økonomisk uansvarlige i AaB.Elscorpio skrev:Det pisser mig endnu mere af at det ikke har nogle konsekvenser for de økonomisk ansvarlige ude i AaBGentleman Finn skrev:Det forventede dårlige regnskab
Det pisser mig af at AaB lever på rene lykketræf i forhold til regnskabet, forstil jer vi ikke var kommet i CL sidste år.......gisp.......
Det har det allerede haft - han er fyret!Elscorpio skrev:Det pisser mig endnu mere af at det ikke har nogle konsekvenser for de økonomisk ansvarlige ude i AaBGentleman Finn skrev:Det forventede dårlige regnskab
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Good riddance! Det pisser mig faktisk af at hen ikke er blevet stenet i stedet for...Pastorius skrev:Det har det allerede haft - han er fyret!Elscorpio skrev:Det pisser mig endnu mere af at det ikke har nogle konsekvenser for de økonomisk ansvarlige ude i AaBGentleman Finn skrev:Det forventede dårlige regnskab
Lindmark / Vendelbokartellet
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Det pisser mig af at jeg STADIG har hård mave...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Gentleman Finn
- Allstar

Køb noget sveskejuiceWalther skrev:Det pisser mig af at jeg STADIG har hård mave...
Folk der skal dele hele deres liv ud på Facebook, og absolut fortælle alt og alle om alle deres følelser, mm... Bvadr.
Følelser mig i røven
Følelser mig i røven
Hvem der bare var irsk
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Alle de forpulede møgpessimistiske hysteriske tudekællinger der findes på debatside.dk
Jeg har fandeme aldrig hørt mage!!!
Folk bliver kørt op, finder problemer i alt, er negative over alt der sker i klubben og det forsætter i en lang køre! Det er ulideligt, men desværre følger man med på debatten for at finde det seneste nyt og så må man finde sig alle de fordummende indlæg som ikke aner en skid om hvordan realiteterne er i verden (Læs: AaB). Kender slet ikke realiteterne og betingelserne for hvordan Lynge og bestyrelsen agerer og reagerer, men alligevel kan de være så fucking kloge!
Man har jo næsten lyst til ikke at være AaB fan så dumme folk er! Pinligt at blive sat i bås med de fucking negative røvhuller!!!
Ah... det lettede!
Jeg har fandeme aldrig hørt mage!!!
Folk bliver kørt op, finder problemer i alt, er negative over alt der sker i klubben og det forsætter i en lang køre! Det er ulideligt, men desværre følger man med på debatten for at finde det seneste nyt og så må man finde sig alle de fordummende indlæg som ikke aner en skid om hvordan realiteterne er i verden (Læs: AaB). Kender slet ikke realiteterne og betingelserne for hvordan Lynge og bestyrelsen agerer og reagerer, men alligevel kan de være så fucking kloge!
Man har jo næsten lyst til ikke at være AaB fan så dumme folk er! Pinligt at blive sat i bås med de fucking negative røvhuller!!!
Ah... det lettede!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Køllen I Møllen
- Allstar

Per Søndergaard pisser mig af. I voldsom grad... Magen til inkompetent narrehat skal man godt nok lede længe efter... SKRID!
Janteloven eksisterer IKKE!
Amen !!! Den mand kører vores elskede klub i sænk.Køllen I Møllen skrev:Per Søndergaard pisser mig af. I voldsom grad... Magen til inkompetent narrehat skal man godt nok lede længe efter... SKRID!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Lindvang
Send mig lige det billede i større format, tak! Ellers pisser det mig også af.Hanga skrev:Amen !!! Den mand kører vores elskede klub i sænk.Køllen I Møllen skrev:Per Søndergaard pisser mig af. I voldsom grad... Magen til inkompetent narrehat skal man godt nok lede længe efter... SKRID!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Et kærestepar på 13-14 år i bushuset pisser mig i den grad af!!
For det første sidder de og kampsnaver hinanden i gulvet - jeg mener decideret ÆDER hinanden! Det syntes jeg man holder inden for husets 4 vægge! Bagefter sidder de krafteddeme og kratter bumser ud på hinanden!!
LANUVÆR!
Det kan godt være jeg er blevet ældre men det hører fandeme ingen steder hjemme.. Fy for satan!
Per S. pisser mig iøvrigt også af!
For det første sidder de og kampsnaver hinanden i gulvet - jeg mener decideret ÆDER hinanden! Det syntes jeg man holder inden for husets 4 vægge! Bagefter sidder de krafteddeme og kratter bumser ud på hinanden!!
LANUVÆR!
Det kan godt være jeg er blevet ældre men det hører fandeme ingen steder hjemme.. Fy for satan!
Per S. pisser mig iøvrigt også af!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Hele TV3s programflade pisser mig af, undtaget når der er Onsidedanielnoll skrev:2900 happiness pisser mig af.
Onside er et lorteprogram, der pisser mig af!!Elscorpio skrev:Hele TV3s programflade pisser mig af, undtaget når der er Onsidedanielnoll skrev:2900 happiness pisser mig af.
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Det var bedre før i tiden, hvor det kun var fodbold og nogle ordentlige seriøse værter.-Larsen skrev:Onside er et lorteprogram, der pisser mig af!!Elscorpio skrev:Hele TV3s programflade pisser mig af, undtaget når der er Onsidedanielnoll skrev:2900 happiness pisser mig af.
Ind med Werge og Frimann TV3!!
Værten på det nye "D1vision"(tror jeg det hedder) på tv2Sport pisser mig af, for satan den mand er tør og kedelig. Han ligner seriøst en, der overvejer selvmord for åben skærm.
-
Oliverl
- 1. div

- Favoritspiller: Martin P
- Geografisk sted: 9480
- Kontakt:
Mandagskampe.
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"
Hahahahaha - Har tænkt det samme SÅ mange gange!! Han ligner og lyder jo virkelig som en der bare ikke orker mere..-Larsen skrev:Værten på det nye "D1vision"(tror jeg det hedder) på tv2Sport pisser mig af, for satan den mand er tør og kedelig. Han ligner seriøst en, der overvejer selvmord for åben skærm.
Seriøst - Han lyder fandme som en der igennem hele programmet bare står og tænker "Så lad mig da forhelvede bare dø i fred!"..
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Billeder i signaturer. Få dem væk. Nu. Det er en ordre.