FM
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Re: FM
Hvor kan spillet købes billigst?
CDON tager 399 plus fragt
CDWOW tager ca. 255 incl. fragt
Er der nogen der ved om der findes endnu billigere steder?
CDON tager 399 plus fragt
CDWOW tager ca. 255 incl. fragt
Er der nogen der ved om der findes endnu billigere steder?
- Sille
- Sille
- Superliga

Tak for hurtigt svar, jeg tjekkede det lige og Coolshop tager 319,- og CDWOW's danske side tager 259,- begge steder inkl. fragt, tror jeg hopper på CDWOW-vognen.Flower skrev:Coolshop plejer at være billige
- Sille
Til dem der ikke vil købe over nettet kunne jeg sagtens forstille mig at man kunne lave en god handel fx. Bilka - De har før haft "premiere-tilbud" med ekstra lave priser ved spillets udgivelse..
/Jesper
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
cdwow er faktisk billige, har lige forudbestilt der.Sille skrev:Tak for hurtigt svar, jeg tjekkede det lige og Coolshop tager 319,- og CDWOW's danske side tager 259,- begge steder inkl. fragt, tror jeg hopper på CDWOW-vognen.Flower skrev:Coolshop plejer at være billige
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Sille
- Superliga

Har købt meget musik fra CDWOW og har aldrig haft problemer med told, mener også at de har et lager i Sverige hvorfra de fleste CD'er og DVD'er til Danmark bliver sendt fra, aner ikke om deres spil også sendes fra Sverige, men er det tilfældet kommer der i hvertfald ingen told påCFN skrev:Dog er der en god chance for, at du skal betale told, da cdwow oftest sender fra Hong Kong.
- Sille
- Flower
- Allstar

Jeg har handlet på dealextreame MANGE gange, fri porto fra asien, aldrig før er jeg blevet tolletCFN skrev:Dog er der en god chance for, at du skal betale told, da cdwow oftest sender fra Hong Kong.
For et stykke tid siden bestilte jeg en dvd til 199,95 gennem cdwow - det var åbenbart nok til jeg skulle have en ekstra-regning på kr. 150,00 ... så pas nu på venner... myndighederne er blevet MEGET mere opmærksomme på de indtægter de kan hente ind der ...
(det var netop noget med de havde flyttet lager fra Sverige til Hong Kong ...)
Bare et lille råd - fra det virkelige liv
(det var netop noget med de havde flyttet lager fra Sverige til Hong Kong ...)
Bare et lille råd - fra det virkelige liv
AaB - ingen lige - ingen over !
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
09 fungerede både til PC og Mac...Thorshauge skrev:Nogen der har hørt eller læst noget om download til Mac? Bliver det den samme klamme torrent download som med 09?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
Ja, men når man skal installere på Mac skal man bruge en anden installationsfil, og Mac-installationsfilerne er tit lidt sværere at finde på det store internet til download, som Thorshauge nævner. Der er som oftest .exe-, og ikke .dmg-filer, man får fingrene i.Konsulenten skrev:09 fungerede både til PC og Mac...Thorshauge skrev:Nogen der har hørt eller læst noget om download til Mac? Bliver det den samme klamme torrent download som med 09?
- Konsulenten
- Superliga

Det var nu ikke tilfældet, da jeg installerede FM09 på min Mac for et par uger siden. Ind med disken, vent lidt, spil.Kenneth K skrev:Ja, men når man skal installere på Mac skal man bruge en anden installationsfil, og Mac-installationsfilerne er tit lidt sværere at finde på det store internet til download, som Thorshauge nævner. Der er som oftest .exe-, og ikke .dmg-filer, man får fingrene i.Konsulenten skrev:09 fungerede både til PC og Mac...Thorshauge skrev:Nogen der har hørt eller læst noget om download til Mac? Bliver det den samme klamme torrent download som med 09?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Konsulenten
- Superliga

Nuvel. Det er muligt. Jeg har kun hentet de officielle patches so far.Flower skrev:Jeg tror måske han hentyder til eventuelle opdateringer, de skal hentes vha. torrent.
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Køb sku da spillet i stedet for det usle torrent. Herregud, alle de timer du får ud af det contra en 300,- seddel.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Man skal jo stadig downloade opdateringer selvom man har købt spillet.Sven Tveskæg skrev:Køb sku da spillet i stedet for det usle torrent. Herregud, alle de timer du får ud af det contra en 300,- seddel.
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Men da gør man jo ikke via en torrentside...Hinrup85 skrev:Man skal jo stadig downloade opdateringer selvom man har købt spillet.Sven Tveskæg skrev:Køb sku da spillet i stedet for det usle torrent. Herregud, alle de timer du får ud af det contra en 300,- seddel.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Flower
- Allstar

Det har jeg altid gjort, det er både lovligt og hurtigere, så hvorfor skulle man ikke?Sven Tveskæg skrev:Men da gør man jo ikke via en torrentside...Hinrup85 skrev:Man skal jo stadig downloade opdateringer selvom man har købt spillet.Sven Tveskæg skrev:Køb sku da spillet i stedet for det usle torrent. Herregud, alle de timer du får ud af det contra en 300,- seddel.