Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
BatterJens
Junior
Junior

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BatterJens » 4. sep 2009, 12:11

Danske online medier: DBU skriver følgende omkring Claus Bo Larsen som skal dømme CL-kamp

"Ny Champions League-opgave til Claus Bo Larsen

Til den endnu ikke offentliggjorte Champions League-gruppekamp tirsdag den 12. eller onsdag den 16. september har DBU påsat de samme linjedommere men Nicolai Vollquartz som fjerdedommer, og dermed bliver det samme danske dommerkvartet, der indledte sidste års europæiske klubturneringer med at dømmer Super Cup-kampen mellem Zenith Sankt Petersborg og Manchester United i Monaco.

Af: Lars Berendt

Lagt på nettet 4. september 2009 (08:53)"

Hvorefter bold.dk sakser den uden at bemærke datoerne.
You mark that frame an 8, and you're entering a world of pain.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 5. sep 2009, 09:30

Poker software der går ned midt i en turnering!!! :@
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 5. sep 2009, 09:58

At jeg indtog mere alkohol end hvad godt var igår.

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 5. sep 2009, 10:21

...

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 5. sep 2009, 12:15

TV2 og deres Royale idag!! Lav nu bare TV2 Royal til det...
- Sille

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. sep 2009, 14:39

danielnoll skrev:talent 09 skal bare skride sin vej.
Og så kan det pisse én af, at der tilsyneladende er så lidt talent i Danmark...
Ska' vi hak'?

krzyrosiak
2. div
2. div
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: København, Nørrebro

Indlæg af krzyrosiak » 5. sep 2009, 16:58

Ting og individer der går mig på:

- Morten Bruun, (Liverpool-liderlig røvhulskommentator på Kanal 5)
- FC Midtjylland
- Kællinger der ikke kan tæmme deres skrigende unger i offentligt rum
- Folk der ikke slukker deres mobiltelefon i biografen. Eller i det mindste sætter den på lydløs
- Folk der besvarer telefonopkald midt i man har en dialog med dem!
- Flemming Østergaard
- Morten Bisgaard (Fodboldkommentator på Canal9 hvis forbillede tydeligvis er Morten Bruun)
- Mohamed Zidan
- Peter Aalbæk

Ovenstående pisser mig af!
Jeg elsker AaB & AaB elsker mig!

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 5. sep 2009, 17:51

634 skrev:Hvor er alle mulige interviev-personer dog laterlige når de støtter dette amatør foretagende som rent ud sagt fungerer ad helvede til. Det er jo ikke til at vide om det det er lørdag eller mandag at man kan høre nyheder fra de førende personligheder fra AaB a/s.
Få dog lavet en web tv på AaBsport.dk med en fast sendetid og helst med Ulla Essendrop Støvring som vært. Jeg har ikke noget imod at betale log ind, hvis det er godt, selvfølgelig kan prisen blive urimelig høj, men det er jo tå-kråmende flovt at være AaB fan som det har fungeret i årevis.
Det er nok chokerende for nogle klaphatte herinde at jeg ikke skriver pænt om Per Rishøj som eftersigende er ubetalt, men for mig handler det bare om at AaBs mest markante personer fremstår præsentabelt udadtil i nyhedsstrømmen.
Hvis jeg var en del af førsteholds truppen eller anden førende personlighed, ville jeg nægte at give dem interviev, de skal ikke holde mig for nar om det er
fredag
lørdag
søndag
mandag eller slet ikke, at det bliver sendt ud.

Bozak
2. div
2. div

Indlæg af Bozak » 5. sep 2009, 18:13

At DBU og Tv2 kun stiller stormskærm op i Danmarks 3. største byer. :@
At 2 Jubeloptimisitiske AGF fans i TV2 nyhederne tror Danmark vinder 2-0 på mål af Poulsen og Lumb.
At Morten Olsen bruger Michael Silberbauer på venstre back.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 5. sep 2009, 19:51

Bozak skrev:At DBU og Tv2 kun stiller stormskærm op i Danmarks 3. største byer. :@
At 2 Jubeloptimisitiske AGF fans i TV2 nyhederne tror Danmark vinder 2-0 på mål af Poulsen og Lumb.
Det pisser mig af at se på flødebollen Christiano Ronaldo :@

Bratbjerg
1. div
1. div
Geografisk sted: 9460

Indlæg af Bratbjerg » 5. sep 2009, 20:56

Elscorpio skrev:
Bozak skrev:At DBU og Tv2 kun stiller stormskærm op i Danmarks 3. største byer. :@
Det pisser mig af at se på flødebollen Christiano Ronaldo :@

Mener du ham der som burde have en rolator for ikke at vælte ?? :P

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 6. sep 2009, 00:46

JSJ skrev:
-Larsen skrev:Værten på det nye "D1vision"(tror jeg det hedder) på tv2Sport pisser mig af, for satan den mand er tør og kedelig. Han ligner seriøst en, der overvejer selvmord for åben skærm.
Hahahahaha - Har tænkt det samme SÅ mange gange!! Han ligner og lyder jo virkelig som en der bare ikke orker mere..

Seriøst - Han lyder fandme som en der igennem hele programmet bare står og tænker "Så lad mig da forhelvede bare dø i fred!".. :)

/Jesper
Det er Niels Frydenlund. Tidligere journalist og redaktør på Tipsbladet. Nu redaktør på magasinet 90m. Så vidt jeg kan vurdere, er han en udmærket skrivende journalist, men foran et kamera er han da helt håbløs. Ved ikke hvad han laver der. Måske er det egentlig nogen af de samme folk der investere i kanalsport.dk og 90m? Men det virker da helt ved siden af, at sætte Frydenlund som vært for noget som helst...
// gwailo

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 6. sep 2009, 01:58

krzyrosiak skrev: - Morten Bruun, (Liverpool-liderlig røvhulskommentator på Kanal 5)
Morten Bruun er da i det tæt kapløb med Niels-Christian Holmstrøm den bedste fodboldkommentator i Danmark! Desuden er jeg ret overbevist om, at han er United-fan - hvilket selvfølgelig taler imod ham.

krzyrosiak
2. div
2. div
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: København, Nørrebro

Indlæg af krzyrosiak » 6. sep 2009, 10:56

Kenneth K skrev:
krzyrosiak skrev: - Morten Bruun, (Liverpool-liderlig røvhulskommentator på Kanal 5)
Morten Bruun er da i det tæt kapløb med Niels-Christian Holmstrøm den bedste fodboldkommentator i Danmark! Desuden er jeg ret overbevist om, at han er United-fan - hvilket selvfølgelig taler imod ham.
Jeg er langt fra enig med dig i ovenstående, og uanset hvilke argumenter du finder, kan jeg ikke lade mig overtale her. Fair nok, det er din mening.

Men den bedste kommentator i dansk historie er uden tvivl Henrik Linneker, DR. Åh gud, den mand er fantastisk. Nok er hen FC'er, men ufattelig neutral omkring det. Hvem huske ham ikke kommentere de to kampe mod Deportivo i foråret?
Jeg elsker AaB & AaB elsker mig!

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 6. sep 2009, 11:03

gwailo skrev:
JSJ skrev:
-Larsen skrev:Værten på det nye "D1vision"(tror jeg det hedder) på tv2Sport pisser mig af, for satan den mand er tør og kedelig. Han ligner seriøst en, der overvejer selvmord for åben skærm.
Hahahahaha - Har tænkt det samme SÅ mange gange!! Han ligner og lyder jo virkelig som en der bare ikke orker mere..

Seriøst - Han lyder fandme som en der igennem hele programmet bare står og tænker "Så lad mig da forhelvede bare dø i fred!".. :)

/Jesper
Det er Niels Frydenlund. Tidligere journalist og redaktør på Tipsbladet. Nu redaktør på magasinet 90m. Så vidt jeg kan vurdere, er han en udmærket skrivende journalist, men foran et kamera er han da helt håbløs. Ved ikke hvad han laver der. Måske er det egentlig nogen af de samme folk der investere i kanalsport.dk og 90m? Men det virker da helt ved siden af, at sætte Frydenlund som vært for noget som helst...

Jamen enig. Synes bare det er forholdsvis ærgerligt, for har faktisk savnet et program der netop vedr. 1. division. Han har bare gjort det så uinteressant at se, som overhovedet mulig.

monty
Junior
Junior

Indlæg af monty » 6. sep 2009, 16:02

Det pisser mig af, at hver gang der er en nyhed omkring et hold i dk, skal en eller anden fra FCK fortælle sin mening om det ! Specielt Østergaar, Ståle og christiansen har det med at komme med deres så latterlige meninger ! De tror de er så P**** kloge og ved alt om fodbold. Det pisser mig af.:)

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 6. sep 2009, 17:35

Kenneth K skrev:
Enig med Kenneth omkring Bruun som kommentator, uenig med at det taler i mod ham at han er united fan.

Jeg synes han viser en rigtig stor fodboldviden når han kommenterer, dog når han ikke PEA til sokkeholderne hvad angår viden om Skandinavisk fodbold. Det var så fedt at høre ham som medkommentator til Royal League, hvor han kunne nævne samtlige spilleres styrker og svagheder for f.eks. hele Lyns trup.

Men back to topic: Influenza pisser mig af!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. sep 2009, 19:59

Dagens afvikling af Aalborg Fjordmarathon hvor arrangørerne ikke havde styr på en skid hvilket resulterede I at mange løbere, bla Køllen ham-selv, løb forkert efter 36km. PISAMATØRER!!!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. sep 2009, 20:03

Køllen I Møllen skrev:Dagens afvikling af Aalborg Fjordmarathon hvor arrangørerne ikke havde styr på en skid hvilket resulterede I at mange løbere, bla Køllen ham-selv, løb forkert efter 36km. PISAMATØRER!!!!!
Ahahaha det lyder sq godt nok elendigt det der... Blev det en lang omvej for jer der løb forkert? Ruten er jo ligesom lang nok i forvejen :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. sep 2009, 20:38

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Dagens afvikling af Aalborg Fjordmarathon hvor arrangørerne ikke havde styr på en skid hvilket resulterede I at mange løbere, bla Køllen ham-selv, løb forkert efter 36km. PISAMATØRER!!!!!
Ahahaha det lyder sq godt nok elendigt det der... Blev det en lang omvej for jer der løb forkert? Ruten er jo ligesom lang nok i forvejen :P
Jeg vil sige så meget som at når man har løbet 36km så tæller hvert et skridt og det er ikke just motiverende at fare vildt i Aalborg øst og finde ud af at man løbe forkert 1 km tidligere. Og det betaler man så 500kr for :thumbsdown: Jeg endte vist med at løbe 44,5 km....
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar