Det pisser mig af tråden
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Re: Det pisser mig af tråden
Jeg har ikke flere Faxe kondi, Tja det pisser mig af..!
Klubfølelsen sidder i hjertet!
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Elendige/korrupte engelske fodbolddommere pisser mig af
Sgu ikke noget at sige til, at det er de samme 4 hold, der ender i top 4 hvert år med alt den hjælp, de får!
Sgu ikke noget at sige til, at det er de samme 4 hold, der ender i top 4 hvert år med alt den hjælp, de får!
Jan Schouby pisser mig, da hans intelligens og de ting han siger er decideret ringe selv for en sportsjournalist OG århusianer.
Han var direkte pinlig at høre på (ligesom stort set alt andet fra Århus), og jeg forstår simpelthen ikke at Ove P fandt sig i den noget nedværdigende snak han fyrede af omkring ham.thomasjn skrev:Jan Schouby pisser mig, da hans intelligens og de ting han siger er decideret ringe selv for en sportsjournalist OG århusianer.
NCH var derimod igen igen igen den mest fornuftige i panelet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jan Schouby
Han er ødeliggende for alt hvad han medvirker i, skal han være i TV burde det være TV2s hut li hut.
Han er ødeliggende for alt hvad han medvirker i, skal han være i TV burde det være TV2s hut li hut.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
thomasjn skrev:Jan Schouby pisser mig, da hans intelligens og de ting han siger er decideret ringe selv for en sportsjournalist OG århusianer.
Det pisser mig lidt af, at I ikke kan se det skønne i Århus og århusianere. Især Århus-forstaden Brabrand har bragt meget skønt til verden...!!! (Sidste sætning er uden den mindste brug af ironi, selvom det ikke lyder sådan.)Hanga skrev: Han var direkte pinlig at høre på (ligesom stort set alt andet fra Århus)
NCH er generelt en af de absolut mest vidende og kompetente fodboldkommentatorer/debattører i landet!Hanga skrev: NCH var derimod igen igen igen den mest fornuftige i panelet.
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg har et ret stort had mod Århus. Flere af mine afsporede venner bor der, og jeg har aldrig fattet hvorfor. Det er jo ikke til at finde et værtshus, der har åbent efter kl. 03.00. Rædselsfuld by.BoT skrev: Det pisser mig lidt af, at I ikke kan se det skønne i Århus og århusianere. Især Århus-forstaden Brabrand har bragt meget skønt til verden...!!! (Sidste sætning er uden den mindste brug af ironi, selvom det ikke lyder sådan.)
...At jeg sad og knyttede næven, da FCM vandt hertil aften.. Håber IKKE det kommer til at ske igen..! 
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Bratbjerg skrev:At FCM vandt over GF
AT jeg smilede over FCM vandt
-
Elegia
...at en præst nedværdiger sig til at lyve for at forsvare personer som ham her!
-
Lindvang
Du burde - om nogen - kende til ordet kildekritik og baggrundsundersøgelse. Læs dog lige, hvad Kirkeasyl siger om sagen, frem for at sluge B.T. råt!Elegia skrev:...at en præst nedværdiger sig til at lyve for at forsvare personer som ham her!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Nå ja, Kirkeasyl er jo slet ikke farvede af deres syn på sagen?! At bruge dem som et seriøst bud på kildekritik pisser mig af!Lindvang skrev:Du burde - om nogen - kende til ordet kildekritik og baggrundsundersøgelse. Læs dog lige, hvad Kirkeasyl siger om sagen, frem for at sluge B.T. råt!Elegia skrev:...at en præst nedværdiger sig til at lyve for at forsvare personer som ham her!
Ska' vi hak'?
JA, for det er tydeligt at den omtalte præst "lyver" for de fire udvisningdømte, og ikke de 278 andre asylansøgere..... BT pisser mig af....MrBangDK skrev:Nå ja, Kirkeasyl er jo slet ikke farvede af deres syn på sagen?! At bruge dem som et seriøst bud på kildekritik pisser mig af!Lindvang skrev:Du burde - om nogen - kende til ordet kildekritik og baggrundsundersøgelse. Læs dog lige, hvad Kirkeasyl siger om sagen, frem for at sluge B.T. råt!Elegia skrev:...at en præst nedværdiger sig til at lyve for at forsvare personer som ham her!
we'll always go down fighting....
-
Elegia
Jamen hvad siger Kirkeasyl så egentlig?Lindvang skrev:Du burde - om nogen - kende til ordet kildekritik og baggrundsundersøgelse. Læs dog lige, hvad Kirkeasyl siger om sagen, frem for at sluge B.T. råt!Elegia skrev:...at en præst nedværdiger sig til at lyve for at forsvare personer som ham her!
Pelle Dragsted afviser at støtte kriminelle. Det er en sundholdning.
Men er det nu også sådan det foregår? Lad os se på det...
1) På Kirkeasyls egen hjemmeside nævnes flere gange ”de 282 irakere”, hvilke voldtægtsforbryderen og de tre andre kriminelle er i blandt.
2) Pelle Dragsted fra samme Kirkeasyl afviser at støtte kriminelle, men siger selv, at han ikke aner, om voldtægtsforbryderen og de tre andre kriminelle var blandt de irakere, han og ligesindede kæmpede for i kirken.
Den 8. september sagde Sigurd Jacobsen fra Kirkeasyl følgende:
”De her menneskers skæbne er vigtigere for mig, end om jeg bryder loven. Så længe man ikke kender de her mennesker, er det nemt at sige, at lov skal være lov; at politikerne har truffet de rigtige beslutninger. Men når man så får deres historie, lærer dem at kende, så ved man, at der bag det der tal - 282 irakere - er mennesker, som græder og griner og spiser og sover. Og når man først er der, så kommer man til at brænde for det, så kan man ikke lade være.”
Om det så betyder, at han lyver og ikke kender alle 282 skæbner – eller at han fatter sympati for blandt andre voldtægtsforbryderen – skal jeg ikke kunne sige, selv om jeg da bestemt tror og håber på det første.
Ovenstående citat er i øvrigt ikke ”slugt råt” fra B.T. – det stammer fra Kristeligt Dagblad.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
BT pisser også mig af....Kzpr skrev:
JA, for det er tydeligt at den omtalte præst "lyver" for de fire udvisningdømte, og ikke de 278 andre asylansøgere..... BT pisser mig af....
Ska' vi hak'?
Præster pisser mig af, specielt ham der..!!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
- Køllen I Møllen
- Allstar

Præster pisser også mig af. Og hvad fanden er det for et sygt samfund vi lever i hvor en voksen mand kan få penge for at stå søndag efter søndag og læse eventyr for idioter der tror at gud findes? Det kunne jo ligeså godt være julemanden, Anders And eller Eskimoer han fablede om.tegner skrev:Præster pisser mig af, specielt ham der..!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
Jeg vil ikke gå ind i en større religiøs diskussion (er selv ateist), men jeg har ikke noget problem med at folk er religiøse - så længe det forbliver en privat sag og forkyndelsen holdes på et minimum.Køllen I Møllen skrev:Præster pisser også mig af. Og hvad fanden er det for et sygt samfund vi lever i hvor en voksen mand kan få penge for at stå søndag efter søndag og læse eventyr for idioter der tror at gud findes? Det kunne jo ligeså godt være julemanden, Anders And eller Eskimoer han fablede om.tegner skrev:Præster pisser mig af, specielt ham der..!!!
Til gengæld pisser det mig af at Danmark ( i øvrigt som ét af få lande) stadig her i 2009 har en statsreligion, hvor man over skattebilletten betaler for forkyndelsen og hele driften af én enkelt religiøs overbevisning.