Vi burde have låst dem ude.Fabbe skrev:I burde har låst Deicide inde...Bøgehøj skrev:Rygter forlyder, at Artillery efter endt koncert vil blive låst inde i den gamle bankboks på Studenterhuset, så vi altid har dem ved hånden.Coma skrev:[img]Stort%20billede[/img]
bliver fedt!!
musik
Re: musik
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Det var sgu da en forfærdelig koncert... vel nærmere komisk.... Håber Aalaren Mædl Festival bliver feeee' i år...Fabbe skrev:I burde har låst Deicide inde...Bøgehøj skrev:Rygter forlyder, at Artillery efter endt koncert vil blive låst inde i den gamle bankboks på Studenterhuset, så vi altid har dem ved hånden.Coma skrev:
bliver fedt!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.
Link: http://gaffa.dk/nyhed/34574" onclick="window.open(this.href);return false;
Link: http://gaffa.dk/nyhed/34574" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Så er der satme lighterrock for alle pengene... Hvis du er heldig spiller de også den der fra Nikolaj og Julie!Kenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Køllen I Møllen
- Allstar

Så bliver musik godt nok ikke mere festent... Personligt ville jeg foretrække Snapshots frem for dette. Men sådan er vi jo så forskelligeKenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.
Janteloven eksisterer IKKE!
Hehe, du er ret forudsigelig i denne musik-tråd, Martin. Jeg havde i hvert fald forventet, at der ville komme en kommentar fra Debatsidens kulturelle elite fra KBH på dette indlæg, fordi det ikke var indiemusik, der praises og hypes af Pitchfork.Martin skrev:Så er der satme lighterrock for alle pengene... Hvis du er heldig spiller de også den der fra Nikolaj og Julie!Kenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.
Men Dizzy Mizz Lizzy var for mig et stort band, som jeg aldrig nåede at se live. Den mulighed byder sig nu, og så er det selvfølgelig med at tage den. Og desuden kan jeg ikke nikke genkenden til, at Dizzy Mizz Lizzy er lighterrock. Bevares, der er da et par sange som Silverflame og 11.07PM, men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.
- Martin
- Landshold

Nej nej nej, Kenneth, du har misforstået mig, delvist! Omend jeg tilhører kultureliten og læser fast på Pitchfork, så hader jeg deres savlende indietendenser - har musikken en følsom guitar eller en mand, der har boet i en skov, giver Pitchfork det jo top-karakter. Mine guruer er sider som Resident Advisor, RCRD, I Love Music, Holler Board og blogosfærens flygtige kærlighed.Kenneth K skrev:Hehe, du er ret forudsigelig i denne musik-tråd, Martin. Jeg havde i hvert fald forventet, at der ville komme en kommentar fra Debatsidens kulturelle elite fra KBH på dette indlæg, fordi det ikke var indiemusik, der praises og hypes af Pitchfork.Martin skrev:Så er der satme lighterrock for alle pengene... Hvis du er heldig spiller de også den der fra Nikolaj og Julie!Kenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.
Men Dizzy Mizz Lizzy var for mig et stort band, som jeg aldrig nåede at se live. Den mulighed byder sig nu, og så er det selvfølgelig med at tage den. Og desuden kan jeg ikke nikke genkenden til, at Dizzy Mizz Lizzy er lighterrock. Bevares, der er da et par sange som Silverflame og 11.07PM, men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.
Mht til DML forstår jeg naturligvis argumentet. Var da også til en Oasis koncert, da jeg aldrig havde set dem i mine glory days. Desuden kunne jeg bedre lide Psyched Up Janis - Respektive forsangeres senere outputs understreger denne pointe.
*EDIT* - Og indiemusik, der praises og hypes, Nigga please! Foretrækker den solide elektroniske musik, omend ikke i Hangas halbal variant.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Jeg synes aldrig, at Psyched Up Janis nåede tilnærmelsesvis samme niveau som Dizzy Mizz Lizzy, da de kæmpede om den danske grungescene. Men at Sune Wagner siden da har lavet mere interessant musik end Tim Christensen kan jeg kun give dig ret i, for der er netop gået rigtig meget "lighterrock" i Tim Christensen siden.Martin skrev:Nej nej nej, Kenneth, du har misforstået mig, delvist! Omend jeg tilhører kultureliten og læser fast på Pitchfork, så hader jeg deres savlende indietendenser - har musikken en følsom guitar eller en mand, der har boet i en skov, giver Pitchfork det jo top-karakter. Mine guruer er sider som Resident Advisor, RCRD, I Love Music, Holler Board og blogosfærens flygtige kærlighed.
Mht til DML forstår jeg naturligvis argumentet. Var da også til en Oasis koncert, da jeg aldrig havde set dem i mine glory days. Desuden kunne jeg bedre lide Psyched Up Janis - Respektive forsangeres senere outputs understreger denne pointe.
ENGANGSlighterrock! Den genudsendelse skal jeg ikke se.Kenneth K skrev:... men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.
Kom her og bliv væk, tak.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
Nu bliver jeg simpelthen nød til at smide den herind.. Den er sku røget lige ind på hjernen!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
I burde have låst Deicide inde i en lufttæt boks uden ilt, mente jeg præcis.Bøgehøj skrev:Vi burde have låst dem ude.Fabbe skrev:
I burde har låst Deicide inde...
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
- Martin
- Landshold

kongen blandt konger, den eneste der kan bruge ordet 'anstændighed' rigtigt, 'The future of rock', Jerseys stolteste søn, Bossen fylder 60 år i denne uge. Må han leve til han bliver 120!
*FUCKING KAWE ANTI-EMBED*
*FUCKING KAWE ANTI-EMBED*
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
http://ibyen.dk/musik/article794987.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Så bliver det spændende at se hvor mange split-sekunder der skal gå, før Billetlugen går ned!
Så bliver det spændende at se hvor mange split-sekunder der skal gå, før Billetlugen går ned!
Ska' vi hak'?
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Familen Danmark på barrikaderne! Letkøbt has been musik til alle!!MrBangDK skrev:http://ibyen.dk/musik/article794987.ece
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- Martin
- Landshold

Edit: Undskyld, det er superfedt de kommer. Sejt at Horsens igen lykkes med at trække et af de helt store navne til Jylland. Så kan snuderne lære det - Vi jyder kan også!MrBangDK skrev:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ............... du er så sjov!!Martin skrev:Kommer de ikke til Skanderborg? Samme segment!