musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Bøgehøj
Superliga
Superliga

Re: musik

Indlæg af Bøgehøj » 13. sep 2009, 15:48

Fabbe skrev:
Bøgehøj skrev:
Coma skrev:[img]Stort%20billede[/img]

bliver fedt!!
Rygter forlyder, at Artillery efter endt koncert vil blive låst inde i den gamle bankboks på Studenterhuset, så vi altid har dem ved hånden.
I burde har låst Deicide inde...
Vi burde have låst dem ude.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 13. sep 2009, 19:10

Fabbe skrev:
Bøgehøj skrev:
Coma skrev:Billede

bliver fedt!!
Rygter forlyder, at Artillery efter endt koncert vil blive låst inde i den gamle bankboks på Studenterhuset, så vi altid har dem ved hånden.
Det var sgu da en forfærdelig koncert... vel nærmere komisk.... Håber Aalaren Mædl Festival bliver feeee' i år...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 14. sep 2009, 10:31

gwailo skrev:Når nu Hendrix bliver nævnt, vil jeg da også lige trække SRV frem:
Good ol' SRV. Så vil jeg da byde ind med en anden fantastisk guitarist fra Texas, Eric Johnson:

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 15. sep 2009, 13:00

Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.

Link: http://gaffa.dk/nyhed/34574" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 15. sep 2009, 13:36

Kenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.

Link: http://gaffa.dk/nyhed/34574" onclick="window.open(this.href);return false;
Så er der satme lighterrock for alle pengene... Hvis du er heldig spiller de også den der fra Nikolaj og Julie!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 15. sep 2009, 13:50

Kenneth K skrev:Fuck yeah! Dizzy Mizz Lizzy tager på en reunion-tour, som for mig bliver en absolut must see.

Så bliver musik godt nok ikke mere festent... Personligt ville jeg foretrække Snapshots frem for dette. Men sådan er vi jo så forskellige :) God tur til dig!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 15. sep 2009, 14:17

Martin skrev:

Så er der satme lighterrock for alle pengene... Hvis du er heldig spiller de også den der fra Nikolaj og Julie!
Hehe, du er ret forudsigelig i denne musik-tråd, Martin. Jeg havde i hvert fald forventet, at der ville komme en kommentar fra Debatsidens kulturelle elite fra KBH på dette indlæg, fordi det ikke var indiemusik, der praises og hypes af Pitchfork.

Men Dizzy Mizz Lizzy var for mig et stort band, som jeg aldrig nåede at se live. Den mulighed byder sig nu, og så er det selvfølgelig med at tage den. Og desuden kan jeg ikke nikke genkenden til, at Dizzy Mizz Lizzy er lighterrock. Bevares, der er da et par sange som Silverflame og 11.07PM, men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin » 15. sep 2009, 14:44

Kenneth K skrev:
Martin skrev:

Hehe, du er ret forudsigelig i denne musik-tråd, Martin. Jeg havde i hvert fald forventet, at der ville komme en kommentar fra Debatsidens kulturelle elite fra KBH på dette indlæg, fordi det ikke var indiemusik, der praises og hypes af Pitchfork.

Men Dizzy Mizz Lizzy var for mig et stort band, som jeg aldrig nåede at se live. Den mulighed byder sig nu, og så er det selvfølgelig med at tage den. Og desuden kan jeg ikke nikke genkenden til, at Dizzy Mizz Lizzy er lighterrock. Bevares, der er da et par sange som Silverflame og 11.07PM, men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.
Nej nej nej, Kenneth, du har misforstået mig, delvist! Omend jeg tilhører kultureliten og læser fast på Pitchfork, så hader jeg deres savlende indietendenser - har musikken en følsom guitar eller en mand, der har boet i en skov, giver Pitchfork det jo top-karakter. Mine guruer er sider som Resident Advisor, RCRD, I Love Music, Holler Board og blogosfærens flygtige kærlighed.

Mht til DML forstår jeg naturligvis argumentet. Var da også til en Oasis koncert, da jeg aldrig havde set dem i mine glory days. Desuden kunne jeg bedre lide Psyched Up Janis - Respektive forsangeres senere outputs understreger denne pointe.

*EDIT* - Og indiemusik, der praises og hypes, Nigga please! Foretrækker den solide elektroniske musik, omend ikke i Hangas halbal variant.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 15. sep 2009, 14:49

Martin skrev:Nej nej nej, Kenneth, du har misforstået mig, delvist! Omend jeg tilhører kultureliten og læser fast på Pitchfork, så hader jeg deres savlende indietendenser - har musikken en følsom guitar eller en mand, der har boet i en skov, giver Pitchfork det jo top-karakter. Mine guruer er sider som Resident Advisor, RCRD, I Love Music, Holler Board og blogosfærens flygtige kærlighed.

Mht til DML forstår jeg naturligvis argumentet. Var da også til en Oasis koncert, da jeg aldrig havde set dem i mine glory days. Desuden kunne jeg bedre lide Psyched Up Janis - Respektive forsangeres senere outputs understreger denne pointe.
Jeg synes aldrig, at Psyched Up Janis nåede tilnærmelsesvis samme niveau som Dizzy Mizz Lizzy, da de kæmpede om den danske grungescene. Men at Sune Wagner siden da har lavet mere interessant musik end Tim Christensen kan jeg kun give dig ret i, for der er netop gået rigtig meget "lighterrock" i Tim Christensen siden.

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 15. sep 2009, 15:03

Kenneth K skrev:... men at karakterisere hele deres katalog som lighterrock er måske lige at overdrive en smule.
ENGANGSlighterrock! Den genudsendelse skal jeg ikke se.

Kom her og bliv væk, tak.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 18. sep 2009, 00:37

Nu bliver jeg simpelthen nød til at smide den herind.. Den er sku røget lige ind på hjernen!!

Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 18. sep 2009, 08:58

Bøgehøj skrev:
Fabbe skrev:
Vi burde have låst dem ude.
I burde have låst Deicide inde i en lufttæt boks uden ilt, mente jeg præcis.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 19. sep 2009, 21:19

Hold da kæft Antony and the Johnsons får noget smukt ud af Beyonce's "Crazy In Love":
- Sille

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 20. sep 2009, 19:59

...

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin » 21. sep 2009, 11:35

kongen blandt konger, den eneste der kan bruge ordet 'anstændighed' rigtigt, 'The future of rock', Jerseys stolteste søn, Bossen fylder 60 år i denne uge. Må han leve til han bliver 120!

*FUCKING KAWE ANTI-EMBED*

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 24. sep 2009, 10:09

http://ibyen.dk/musik/article794987.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Så bliver det spændende at se hvor mange split-sekunder der skal gå, før Billetlugen går ned!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin » 24. sep 2009, 10:35

Kommer de ikke til Skanderborg? Samme segment!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 24. sep 2009, 10:44

Martin skrev:Kommer de ikke til Skanderborg? Samme segment!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ............... du er så sjov!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 24. sep 2009, 11:09

MrBangDK skrev:http://ibyen.dk/musik/article794987.ece

Så bliver det spændende at se hvor mange split-sekunder der skal gå, før Billetlugen går ned!
Familen Danmark på barrikaderne! Letkøbt has been musik til alle!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold

Indlæg af Martin » 24. sep 2009, 11:14

MrBangDK skrev:
Martin skrev:Kommer de ikke til Skanderborg? Samme segment!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. ............... du er så sjov!!
Edit: Undskyld, det er superfedt de kommer. Sejt at Horsens igen lykkes med at trække et af de helt store navne til Jylland. Så kan snuderne lære det - Vi jyder kan også!

Besvar