MEGA billedtråd
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: MEGA billedtråd
Jeg fatter den ikke. Er det mig der er dum?Gentleman Finn skrev:
Janteloven eksisterer IKKE!
- Steve-Dave
- Landshold

Det er vist fastslået for længst. Ude i højre side står en hvid mand. Hvis du ser nøje efter, vil du genkende ham som slavehandler Ørgaard fra FC Kolort, der tydeligvis har været nede i det mørke Afrika og slubre negersæd i sig. Faktisk står han med en flaske af det i hånden.Køllen I Møllen skrev:Jeg fatter den ikke. Er det mig der er dum?Gentleman Finn skrev:
- Køllen I Møllen
- Allstar

Steve-Dave skrev:Det er vist fastslået for længst. Ude i højre side står en hvid mand. Hvis du ser nøje efter, vil du genkende ham som slavehandler Ørgaard fra FC Kolort, der tydeligvis har været nede i det mørke Afrika og slubre negersæd i sig. Faktisk står han med en flaske af det i hånden.Køllen I Møllen skrev:Jeg fatter den ikke. Er det mig der er dum?Gentleman Finn skrev:
Ha ha, cool
Det ser ud til at han tømt ham nede i venstre hjørne sidst, han ser mig noget slatten ud...
Janteloven eksisterer IKKE!
hahah! Det fik mig sq til at grine! Desværre midt i undervisningen!Steve-Dave skrev:Det er vist fastslået for længst. Ude i højre side står en hvid mand. Hvis du ser nøje efter, vil du genkende ham som slavehandler Ørgaard fra FC Kolort, der tydeligvis har været nede i det mørke Afrika og slubre negersæd i sig. Faktisk står han med en flaske af det i hånden.Køllen I Møllen skrev:Jeg fatter den ikke. Er det mig der er dum?Gentleman Finn skrev:
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Flere kalkuner måtte lade livet efter AaB - FCK!

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Manlove
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
A_Strandfelt
- Allstar

Hvem er de?Hanga skrev:
Edit: Fandt ud af, at det er Albert Streit og Norbert Meier..
-
Oliverl
- 1. div

- Favoritspiller: Martin P
- Geografisk sted: 9480
- Kontakt:
Sad, but true.Van Colter skrev:
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Løsningen på "pølse problemet" på Aalborg Stadion er fundet.. og så minder det lidt om tidernes morgen, hvor purunge piger havde en bærbar slikbod med og der blev trukket isfrysere rundt langs banden...

Ska' vi hak'?
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Velkommen til Berlin!MrBangDK skrev:Løsningen på "pølse problemet" på Aalborg Stadion er fundet.. og så minder det lidt om tidernes morgen, hvor purunge piger havde en bærbar slikbod med og der blev trukket isfrysere rundt langs banden...
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Præcis - så dem overalt dernede!!! Verdensklasse koncept. Vi skal bare have de gode Currywursts med, så bliver det hele godt.. Der er forresten åbnet et nyt museum i Berlin: http://www.currywurstmuseum.de" onclick="window.open(this.href);return false;Martin skrev:Velkommen til Berlin!MrBangDK skrev:Løsningen på "pølse problemet" på Aalborg Stadion er fundet.. og så minder det lidt om tidernes morgen, hvor purunge piger havde en bærbar slikbod med og der blev trukket isfrysere rundt langs banden...
Ska' vi hak'?