Det får smilet frem tråden
- mindre_gult_og_blåt_tak
- Superliga

- Geografisk sted: Århus
Re: Det får smilet frem tråden
At FCM lige har tabt... Igen
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Det er en dejlig optakt til topkampen her senere!
FC Overbid, gå hjem og vug!
FC Overbid, gå hjem og vug!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
MrBangDK skrev:At HB Køge er kommet foran mod Randers!
Er der noget bettingselskab hvor man kan spille på hvem der først får sparket??? Faxe eller Kuhn... (de 2 meget ambitiøse hold FCM og Randers)
Eller Kent Nielsen?Elscorpio skrev:MrBangDK skrev:At HB Køge er kommet foran mod Randers!![]()
Er der noget bettingselskab hvor man kan spille på hvem der først får sparket??? Faxe eller Kuhn... (de 2 meget ambitiøse hold FCM og Randers)
SIF 4-0 BIF
http://www.gamaniak.com/video-3019-rodn ... to-me.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Lindvang
Rodney Carrington har alle dage været en vaskeægte helt og en sand dixie gentleman!
At journalisten i Orientering i dag, da hun skulle præsentere partierne i Færøerne lavede en (med garanti ubevidst) fortalelse:
"Fåre ...øh... folkeflokken."
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Lindvang
Ja, det var smukt! Jeg har just hørt den, at "i virkeligheden er der ikke forskel på et menneske og et æbletræ".Pastorius skrev:At journalisten i Orientering i dag, da hun skulle præsentere partierne i Færøerne lavede en (med garanti ubevidst) fortalelse:
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Hehe, kun i fantasien?Lindvang skrev:Ja, det var smukt! Jeg har just hørt den, at "i virkeligheden er der ikke forskel på et menneske og et æbletræ".Pastorius skrev:At journalisten i Orientering i dag, da hun skulle præsentere partierne i Færøerne lavede en (med garanti ubevidst) fortalelse:
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
Kan ikke se det. Hvadkræver det ??Thorshauge skrev:Det nye AaB webTV
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
En opdateret flashplayer. Findes på adobe.comBratbjerg skrev:Kan ikke se det. Hvadkræver det ??Thorshauge skrev:Det nye AaB webTV
- Winning doesn't really matter as long as you win.
"Som tak for min interesse for AaB" fik jeg en 200 kr. værdikupon tilsendt fra Aabsport.dk....jo tak!.....til køb af en "AaB Fodbold hjemmebanetrøje fra adidas – model efterår 2009".....Øhh, nej det tror jeg så ikke lige 
...og vil man alligevel gerne have det misfoster, så kræver det man møder personligt op i shoppen.CFN skrev:"Som tak for min interesse for AaB" fik jeg en 200 kr. værdikupon tilsendt fra Aabsport.dk....jo tak!.....til køb af en "AaB Fodbold hjemmebanetrøje fra adidas – model efterår 2009".....Øhh, nej det tror jeg så ikke lige
Det kan da godt være AaB har fået video på nettet (noget som jeg ikke har savnet) men derfor opfører klubben sig godt ikke som en landsdækkende klub.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Dette klip fra en svunden tid - AaB guld (Ishockey) 1981.
Det varer godt nok 10 min. men det er værd at se det hele. Det er nostalgi fra aller, aller øverste hylde:
http://www.youtube.com/watch?v=GuIp8kWF ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er sket en del med hockey (især keeper-posten!), sudieværter og teknisk formåen (hvor er slow-motion gentagelserne) siden dengang.
Det varer godt nok 10 min. men det er værd at se det hele. Det er nostalgi fra aller, aller øverste hylde:
http://www.youtube.com/watch?v=GuIp8kWF ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er sket en del med hockey (især keeper-posten!), sudieværter og teknisk formåen (hvor er slow-motion gentagelserne) siden dengang.
Bienvenu Bassogog!
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Nej, sgu slet ikke når man stadig skal have 300 kroner op af lommen. Havde det nu drejet sig om en 50er tror jeg nok, at jeg havde købt den.CFN skrev:"Som tak for min interesse for AaB" fik jeg en 200 kr. værdikupon tilsendt fra Aabsport.dk....jo tak!.....til køb af en "AaB Fodbold hjemmebanetrøje fra adidas – model efterår 2009".....Øhh, nej det tror jeg så ikke lige
Hvis en kan finde en video hvor Morten Andersen slår rekorden, med lyd og go kvalitet!! 
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker