Enig..!!Rico? skrev:Det pisser mig af at dåsen ikke troede vi kunne slå de fucking cafe bøsser..
/Jesper
Enig..!!Rico? skrev:Det pisser mig af at dåsen ikke troede vi kunne slå de fucking cafe bøsser..

Det pisser mig af at i to er så enige...JSJ skrev:Enig..!!Rico? skrev:Det pisser mig af at dåsen ikke troede vi kunne slå de fucking cafe bøsser..
/Jesper

Hvad har Asterix og Obelix i øvrigt med vikinger at gøre?Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af!!![]()
![]()
![]()
Søg på facebook og du finder dette billede:
Så flyt dog!!!

Det pisser mig af at du ikke er klar over at det er fordi folk er ved at falde i søvn de sidder og nikker med hovedetJFL skrev:hader folk der nikker anerkendende til det en forelæser siger, som om de ved mere end forelæseren og skal sikre ham om at det er rigtigt! Hold jeres God Damn hoveder i ro, mongoler!! Og så skal INGEN have lov til at stille spørgsmål under en forelæsning!! hvis du mener at du absolut skal spørge en forelæser om noget, så vent til pausen, alle andre end dig er ligeglade!
Ja hvis det bare var det, så var der ingen problem i det.. men det drejer sig om selvpromoverende og selvtilfredse københavnere der sidder på forreste række og føler, at det vil være et kæmpe tab for hele verden, hvis de ikke giver deres mening tilkende 50 gange i løbet af en forelæsning.Alando skrev:Det pisser mig af at du ikke er klar over at det er fordi folk er ved at falde i søvn de sidder og nikker med hovedetJFL skrev:hader folk der nikker anerkendende til det en forelæser siger, som om de ved mere end forelæseren og skal sikre ham om at det er rigtigt! Hold jeres God Damn hoveder i ro, mongoler!! Og så skal INGEN have lov til at stille spørgsmål under en forelæsning!! hvis du mener at du absolut skal spørge en forelæser om noget, så vent til pausen, alle andre end dig er ligeglade!
Intet. Den svansede Asterix skulle vidst symbolisere Anders Bjerregårds gennemslagskraft som leder og et Obelix skal vel symbolisere Dunken(Duncan red.)AaB-ern skrev:Hvad har Asterix og Obelix i øvrigt med vikinger at gøre?Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af!!![]()
![]()
![]()
Så flyt dog!!!

De skal sikkert være med i den næste udgave af Fang en Brøndby fan på AaB fortet, heheAaB-ern skrev:Hvad har Asterix og Obelix i øvrigt med vikinger at gøre?Elscorpio skrev:Det pisser mig i den grad af!!![]()
![]()
![]()
Så flyt dog!!!

Det pisser mig af, når folk snakker sortElscorpio skrev:Det pisser mig af at Dlink og Windows ikke kan snakke ordentlig sammen, når det gælder brugerrettigheder og passwords til netværksshares på en netværksharddisk![]()
![]()

Pausefri film på TV2 pisser mig af! Jeg kan egentlig godt lide, at have tid til en tissetur og en kaffebrygningRBAalborg skrev:Reklamer i Film pisser mig Af!!!!
John Deacon skrev:Pausefri film på TV2 pisser mig af! Jeg kan egentlig godt lide, at have tid til en tissetur og en kaffebrygningRBAalborg skrev:Reklamer i Film pisser mig Af!!!!

Så er man seriøst ved at være gammel hvis man for det det første ikke kan holde sit pis inde under en hel film, og for det andet kan drikke en liter kaffe på en halv time..John Deacon skrev:Pausefri film på TV2 pisser mig af! Jeg kan egentlig godt lide, at have tid til en tissetur og en kaffebrygningRBAalborg skrev:Reklamer i Film pisser mig Af!!!!
Det pisser mig af du kom mig i forekøbet med at skrive det!Hanga skrev:Manchester Uniteds uendelige held pisser mig i den grad af.