Det gik jo meget godt med bajere, snaps og håndmadder.

Det ved jeg ikke, men han var stærkt truende!MichaelLarsen skrev:Jo, det er vel en meget god ide. Jeg ved, at Louise og Eamonn har planer om at arrangere en julefrokost, men lad os arbejde videre på det!
Hvem er ham med brillerne

Det lyder som et rigtig godt forslag, som vi kan arbejde videre medPoker-One-Kenobi skrev:Det er jo så heldigt, at den sidste kamp i efteråret er en lørdagskamp mod Søndertyske den 5 december. Er det ikke nærmest perfekt til en afslutning?

Jeg melder allerede forfald. Kan ikke den dag.MichaelLarsen skrev:Just hjemvendt fra endnu en hård arbejdsdag(hvem der bare var skolelærer eller studerende)og en smut forbi til en kold øl på Utopia!
Der er ingen planlagte arrangementer, udover fodbold lørdag den 5. december, hvorfor jeg i samråd med Louise og Eamonn har sat "AaB-fans på Utopia" til juleafslutning på denne dag.
Et foreslag til et foreløbigt program kunne være julefrokost med øl og snaps fra kl. 15(maden til fornuftig pris arrangeres af Louise i samarbejde med et cateringfirma, som de kender), hvorunder vi kl. 17 ser AaB's sidste kamp i år mod Sønderjyske.
Så sæt kryds i kalenderen lørdag den 5. december kl. 15, så vil nærmere tilgå om tilmelding, pris og endeligt program

Jeg har slået et stort kryds, glimrende arbejde!MichaelLarsen skrev:Just hjemvendt fra endnu en hård arbejdsdag(hvem der bare var skolelærer eller studerende)og en smut forbi til en kold øl på Utopia!
Der er ingen planlagte arrangementer, udover fodbold lørdag den 5. december, hvorfor jeg i samråd med Louise og Eamonn har sat "AaB-fans på Utopia" til juleafslutning på denne dag.
Et foreslag til et foreløbigt program kunne være julefrokost med øl og snaps fra kl. 15(maden til fornuftig pris arrangeres af Louise i samarbejde med et cateringfirma, som de kender), hvorunder vi kl. 17 ser AaB's sidste kamp i år mod Sønderjyske.
Så sæt kryds i kalenderen lørdag den 5. december kl. 15, så vil nærmere tilgå om tilmelding, pris og endeligt program

+MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk
=Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.

Nej, det var ikke i forbindelse med kamp sidste år, men problemet kan være de øvrige dage i december, hvor der allerede er arrangeret "private" julefrokoster på Utopia. Louise og Eamonn havde også fået henvendelse vedr. den 5. december, men sagde nej pga. af fodboldkampen.Lindvang skrev:Jeg er klar d. 12. Og det behøver jo ikke at være i forbindelse med en kamp. Var det sidste år?

Ha ha.. jeg sender dem sgu linket med det sammeSteve-Dave skrev:+MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk=Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.

Den bliver svær...... og der må være mange frugtsymboler i det nummerSteve-Dave skrev:+MrBangDK skrev:http://www.trainduo.dk=Train Duo skrev:Hvis vi ikke har lige netop dit yndlingsnummer på repertoiret, kan du sende nummeret til os, så lær' vi det og spiller det til din fest.