Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
-
Thorshauge
Hanga skrev:Har du kedet dig Thorshauge ?
Ærgeligt at der tilsyneladende er gået noget galt omkring vores home kit, men da der ikke har været pics, logos osv. i test udgaverne, har det ikke været en fejl jeg har kunnet opdage og melde. Det må blive en rettelse i en patch I guess.
Mht. Tracy, så har den amerikanske researcher haft lidt at sige også, da han reelt har set langt mere til Tracy end jeg har. Faktisk ville han gerne have ham gjort langt bedre, men det har jeg altså måttet afslå, da han jo er langt fra vores hold pt.
Gaardsøes hastighed... Tja, jeg havde nået at se ham i én kamp inden vores deadline, så det var mere eller mindre gæt for at være ærlig. Men hvis det er det værste du kan finde, så er det vel heller ikke så skidt endda

Ja!
mht. kit - så venter vi vel alle på december-januar før det har nogen betydning.. ville hade at spille 20 sæsoner i hvidt!
mht. Tracy, så bliver der snakket om ham på bigsoccer... mange af dem der har fuldt ham i college siger hans svaghed er at afslutte. BTW: undre mig ikke at US-researcheren hyper ham, kan du også se i tråden (hype).
ADVARSEL: Lang tråd
1 del:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=902994
2 del:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=1103478
mht. Gaardsøe - så lyder det somom du er til at overtale (når han kan spille defensiv midtbane mod FCK, er han bedre end 7-4).
Men helt sikkert et godt stykke arbejde der er lavet, nu vil jeg gå igang med at svine de andre SAS-liga trupper

-
Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
-
Kontakt:
Hvor er der dog lang tid til 30. oktober

(ifølge coolshop udkommer FM2010 på denne dato)
Spiller efterhånden meget sjældent PC spil, men dette spil er det ulmative spil at hygge sig med, når der er dårligt vejr udenfor.
Hvor langt tilbage har I andre herinde været med på football manager bølgen?
-
Coma
- Allstar

-
Kontakt:
siden dengang man kunne være chang i 2 div.. var det ikke 2érn i skandinavisk udgave?
-
Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
Tror det hed noget andet dengang, men siden 99/00. (Championship manager?)
- Winning doesn't really matter as long as you win.
-
Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
De syge transfers skyldes den lille database. Alle danske målmænd er røget til udlandet her i løbet af transfervinduet.
Og hvor er Strandli og Erik Bo blandt legends/Icons??
Ellers thumbs up for et par fede nye features (ordrer fra sidelinien og visuel statistik over skud, afleveringer etc.)
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
Magic skrev:De syge transfers skyldes den lille database. Alle danske målmænd er røget til udlandet her i løbet af transfervinduet.
Og hvor er Strandli og Erik Bo blandt legends/Icons??
Ellers thumbs up for et par fede nye features (ordrer fra sidelinien og visuel statistik over skud, afleveringer etc.)
Så vælg en større database ?
Har ikke oplevet det med målmændene i test versionerne, men jeg har så altid haft large database.
Strandli og Erik Bo er noteret, omend listen efterhånden er pænt lang i forvejen, så det kan godt være der er nogen der skal ud før der kan komme flere ind.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Elscorpio skrev:Hvor langt tilbage har I andre herinde været med på football manager bølgen?

Siden legendespillet!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
A_Strandfelt
- Allstar

Er der kommet nogle nye features til?
Har hoppet lidt rundt i demoen nu, men kan ikke rigtigt finde noget nyt, andet end at alt er flyttet rundt.
Martin skrev:Elscorpio skrev:Hvor langt tilbage har I andre herinde været med på football manager bølgen?
Billede af CM95
Siden legendespillet!
Kan godt lide, at der gøres opmærksom på, at plakaten er i farver!

-
Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Elscorpio skrev:Hvor er der dog lang tid til 30. oktober

(ifølge coolshop udkommer FM2010 på denne dato)
Spiller efterhånden meget sjældent PC spil, men dette spil er det ulmative spil at hygge sig med, når der er dårligt vejr udenfor.
Hvor langt tilbage har I andre herinde været med på football manager bølgen?
Tror jeg var med fra ca. 93-94 (Championship Manager) eller sådan noget med få pauser siden. Kan huske jeg altid købte Faustino Asprilla, en ung Giggs og Van Basten..
Dengang var der ikke mange tal at holde styr på

- Sille
-
Elscorpio
- Allstar

-
Kontakt:
Nogen som har fået FM2010 og som kan bekræftige om alle billederne af AaB spillerne er med???
Ud fra posten længere oppe i tråden er Abbas Hassans billede ikke med.
-
Dot Bot
- Allstar

Elscorpio skrev:Nogen som har fået FM2010 og som kan bekræftige om alle billederne af AaB spillerne er med???
AaB spillerne er med - dog ikke Hassans. Også trøjerne er vores nye hvide dragter med Spar Nord på maven.
-
Elscorpio
- Allstar

-
Kontakt:
Dot Bot skrev:Elscorpio skrev:Nogen som har fået FM2010 og som kan bekræftige om alle billederne af AaB spillerne er med???
AaB spillerne er med - dog ikke Hassans. Også trøjerne er vores nye hvide dragter med Spar Nord på maven.
Er den i FM2010 nemmere at få udvidet Energi Nord Arena?? (hvis nogen er nået så langt)
-
Dot Bot
- Allstar

Elscorpio skrev:Dot Bot skrev:Elscorpio skrev:Nogen som har fået FM2010 og som kan bekræftige om alle billederne af AaB spillerne er med???
Er den i FM2010 nemmere at få udvidet Energi Nord Arena?? (hvis nogen er nået så langt)
Jeg er ikke nået så langt, er ved at være færdig med første sæson (ligger i tæt kapløb med BIF og FCM.)
Men det er lige så nemt som det altid har været, at få opgraderet sine træningsfaciliteter.
-
Dot Bot
- Allstar

En meget fin detalje, er at vi får striberne tilbage til januar - også i FM

-
Imer
- 2. div

Jeg er i november 2010 og der har bestyrelsen for et stykke tid siden sagt de er begyndt at udbygge

. Det var noget de selv gjorde.
Og Fredheim er fuldstændig vanvittig i spillet

-
Dot Bot
- Allstar

Imer skrev:Jeg er i november 2010 og der har bestyrelsen for et stykke tid siden sagt de er begyndt at udbygge

Ja, Fredheim er ganske glimrende i det nye FM, hvorimod Marshall er ganske ringe.
-
Elscorpio
- Allstar

-
Kontakt:
danielnoll skrev:Dot Bot skrev:Imer skrev:Jeg er i november 2010 og der har bestyrelsen for et stykke tid siden sagt de er begyndt at udbygge

Ja, Fredheim er ganske glimrende i det nye FM,
hvorimod Marshall er ganske ringe.
Ikke hos mig

- men ang. Fredheim Holm kunne jeg ikke være mere enig!
Jeg har købt Demba-Nyren som forstærkning i angrebet og Johnny Thomsen fra SønderjyskE til højrekanten på midtbanen.
Marshall er fast starter på min venstreback og det går ganske udmærket for mit AaB hold indtil videre (er henne i oktober måned, 1. sæson).
-
Imer
- 2. div

Marshall er også god i mit spil - men derimod KEP er piv ringe .. Rolfe spiller en klasse højre fløj.
Er i 3. sæson nu, og Mathias Wichmann Andersen er bestemt en man godt kan være bekendt at sætte ind på midtbanen som indskiftning.