Stop da med kawe Leth-jokes, manden står tilbage som den klare vinder af den misære - se i øvrigt "Hvad sagde Morten Olsen egentlig" tråden.Larstyndskid skrev:Kawheden fik den så hårdt bagfra, at kawheden ramte sengegavlen og ødelagde fortænderne.
Morten Stig sagde:
- Det er jeg sgu ked af, jeg skal nok give dig erstatning.
Kawheden svarede:
- Pyt med det, det er jo bare mælketænder.
Det får smilet frem tråden
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Re: Det får smilet frem tråden
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
AGFs nye udebanetrøje får smilet frem..
Hold k... hvor er den grim for at sige det pænt
Man skulle fandeme tro, Brian Steen har været rundt og plyndre de lokale Røde Kors-containere for at finde stof til den trøje!Elscorpio skrev:AGFs nye udebanetrøje får smilet frem..![]()
Den er da helt forfærdelig!
Jens Gjessing bringer smilet frem for hvis AaB ikke selv kan skaffe sig point mod AGF næste gang gør Gjessing det for os. Og kæft en grim trøje.
- Kristian60
- 1. div

.fejlindlæg
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
David Haye verdensmester 
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lindvang
Hvornår fanden er du begyndt at gå op i boksning?Provst i Brovst skrev:David Haye verdensmester
At den her mand overhovedet kan tabe får vel i sig selv smilet frem?Lindvang skrev:Hvornår fanden er du begyndt at gå op i boksning?Provst i Brovst skrev:David Haye verdensmester

-
Lindvang
dr.dk skrev:FC København skriver på sin hjemmeside, at den senegalesiske spiller døjer med en rift ved endetarmsåbningen, men oplyser ikke noget om årsagen til skaden.
-
Lindvang
Jeg synes da ikke, at Valuev plejer at se SÅ bashed ud. Hvem sagde Gulag?Kenneth K skrev:At den her mand overhovedet kan tabe får vel i sig selv smilet frem?Lindvang skrev:Hvornår fanden er du begyndt at gå op i boksning?Provst i Brovst skrev:David Haye verdensmester
Hahahaha! Well, do the math... Og regnestykket er umiddelbart ret lige til, skulle jeg mene.Lindvang skrev:dr.dk skrev:FC København skriver på sin hjemmeside, at den senegalesiske spiller døjer med en rift ved endetarmsåbningen, men oplyser ikke noget om årsagen til skaden.
- Provst i Brovst
- Allstar

Jeg har altid interesseret mig for store boksekampe. Ser Kesslers og Mads Larsens kampe.Lindvang skrev:Hvornår fanden er du begyndt at gå op i boksning?Provst i Brovst skrev:David Haye verdensmester
Men især er jeg glad for at homo sapiens igen beviste at vi er neanderthalerne overlegne. Nicolay Valuev skulle ikke have lov til at avle, han er en repræsentant for en evolutionær bindgyde, det blev bevist for millioner af år siden og heldigvis nu igen.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
At sidde på en sportsbar i Bruxelles og se AaB - FCK hvor der så sidder en 5-6 fck'er. De forsvandt hurtigt efter kampen. fantatisk
- Provst i Brovst
- Allstar

Ja, det giver en grundlæggende tro på menneskehedens suverænitet.Kenneth K skrev:At den her mand overhovedet kan tabe får vel i sig selv smilet frem?Lindvang skrev:Hvornår fanden er du begyndt at gå op i boksning?Provst i Brovst skrev:David Haye verdensmester
- Provst i Brovst
- Allstar

Det får smilet frem at se Karsten Åbrink beruset (eller noget) på national tv.
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg har tidligere haft dig under mistanke for at være nogenlunde intelligent men mine fordomme mod folk der ser boksning er så store at de ikke kan lægges på hylden blot fordi vi har badet sammen i et springvand i Hune og fået en "Hotter" af mesteren selv...Provst i Brovst skrev: Jeg har altid interesseret mig for store boksekampe. Ser Kesslers og Mads Larsens kampe.
Men især er jeg glad for at homo sapiens igen beviste at vi er neanderthalerne overlegne. Nicolay Valuev skulle ikke have lov til at avle, han er en repræsentant for en evolutionær bindgyde, det blev bevist for millioner af år siden og heldigvis nu igen.
Boksning pisser mig forøvrigt af hvis nogen skulle have misset pointen!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

Herligt at have fået pølse af mesteren, endda uden at få en rift...Køllen I Møllen skrev:Jeg har tidligere haft dig under mistanke for at være nogenlunde intelligent men mine fordomme mod folk der ser boksning er så store at de ikke kan lægges på hylden blot fordi vi har badet sammen i et springvand i Hune og fået en "Hotter" af mesteren selv...Provst i Brovst skrev: Jeg har altid interesseret mig for store boksekampe. Ser Kesslers og Mads Larsens kampe.
Boksning pisser mig forøvrigt af hvis nogen skulle have misset pointen!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, det får smilet frem!Provst i Brovst skrev: Herligt at have fået pølse af mesteren, endda uden at få en rift...
Janteloven eksisterer IKKE!