musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: musik

Indlæg af RBAalborg » 1. nov 2009, 11:01

http://www.youtube.com/watch?v=cHcVU5cGUNE" onclick="window.open(this.href);return false;
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 3. nov 2009, 23:45

Joy Division beviser at man kan være pæn i tøjet og mestre instrumenterne selvom det er PUNK!!!

Nu kommer jeg alt for sent i seng!!! Men har siddet og læst tråden igennem og derved hørt meget musik på youtube og ved et held er jeg faldet over en favorit fra 1988. YES SIR! Ikke som det andet lorte tekno idag.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 4. nov 2009, 08:52

Provst i Brovst skrev:Joy Division beviser at man kan være pæn i tøjet og mestre instrumenterne selvom det er PUNK!!!

Nu er Joy Division vel også snarere post-punk, end det er punk. ;)

Men hvorom alting er, så er "Love Will Tear Us Apart" måske et af musikhistoriens allerfineste numre.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 4. nov 2009, 18:38

Joy Division er klasse.

Personligt foretrækker jeg dog Atmosphere. Desværre er versionerne på Youtube af yderst ringe karakter. Kun fundet en håbløs hjemmelavet video med musikken til.

Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 4. nov 2009, 19:58

Kenneth K skrev: Men hvorom alting er, så er "Love Will Tear Us Apart" måske et af musikhistoriens allerfineste numre.
Jep, dette er dog også en seriøs kandidat i mit univers.

Duran Duran - Girls on film. synes den fortjener et gensyn eller nysyn uden nogen særlig grund.... De utålmodige kan springe til 1:40

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 4. nov 2009, 22:00

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 7. nov 2009, 14:36

Købte soundtracket til filmen Into The Wild her den anden dag. Filmen er fantastisk - det samme kan i den grad siges om soundtracket! Eddie Vedder (Pearl Jam) har stået for hele soundtracket (musik, vokal, produktion) og det er helt klart det bedste album jeg har erhvervet mig i lang, lang tid. Pisse stemningsfuldt og pisse godt.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 9. nov 2009, 16:13

Som et godt minde på en total fed koncert i lørdags med Satyricon:

De var højde punktet sammen med The Psyke Project.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 9. nov 2009, 21:37

Coma skrev:Som et godt minde på en total fed koncert i lørdags med Satyricon:

De var højde punktet sammen med The Psyke Project.
Hørt !!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 10. nov 2009, 14:26

I forlængelse af nyheden om at Steven Tyler - tilsyneladende - er fortid i Aerosmith, fandt jeg lige "Get a Grip" frem fra gemmeren. Og det er altså en fremragende plade på alle leder og kanter. Det er jo nærmest single, på single, på single, på single, på single.

Billede

Tracklist:

1) Intro
2) Eat the Rich
3) Get a Grip
4) Fever
5) Livin' on the Edge
6) Flesh
7) Walk on Down
8) Shut Up and Dance
9) Cryin'
10) Gotta Love It
11) Crazy
12) Line Up
13) Amazing
14) Boogie Man
15) Can't Stop Messin'

Elegia

Indlæg af Elegia » 10. nov 2009, 14:32

Personligt ser jeg frem til at tilbringe en koncerttorsdag i KB Hallen med disse tre flotte fyre (m/k):

Billede

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 10. nov 2009, 14:35

Elegia skrev:Personligt ser jeg frem til at tilbringe en koncerttorsdag i KB Hallen med disse tre flotte fyre (m/k):

Billede
Det kan jeg fandme godt forstå! Uagtet at "Battle For the Sun" dog ikke er nogen specielt god plade.

I forlængelse af Aalborg vs. KBH-debatten er det jo også et band, som man ikke lige umiddelbart kan forestille sig smutte en tur forbi Aalborg.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. nov 2009, 15:01

Kenneth K skrev:
Elegia skrev:Personligt ser jeg frem til at tilbringe en koncerttorsdag i KB Hallen med disse tre flotte fyre (m/k):

Billede
Det kan jeg fandme godt forstå! Uagtet at "Battle For the Sun" dog ikke er nogen specielt god plade.

I forlængelse af Aalborg vs. KBH-debatten er det jo også et band, som man ikke lige umiddelbart kan forestille sig smutte en tur forbi Aalborg.
Hov hov, vi havde besøg af Biohazard for få år siden og skal ikke længere end til Århus for at se Life of agony så al jeres pop-musik kan I bare beholde ovre på øen... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Elegia

Indlæg af Elegia » 10. nov 2009, 15:07

@ Kenneth K: Jeg lærte Placebo at kende i 1998, da Without You I'm Nothing udkom, så den er stadig min favoritplade med dem, men Battle for the Sun er pt. kandidat til at indtage pladsen derefter, så jeg er slet ikke enig med dig i, at det ikke er nogen god plade.

@ Kenneth K. og Køllen I Møllen: Nej, Placebo ville nok aldrig komme forbi Aalborg under normale omstændigheder, men en flybillet fra Aalborg til København kan sgu erhverves for ca. 300 kr. t/r under rimelige omstændigheder, så det anser jeg ikke som den store katastrofe.
Selv flyver jeg fra København og til Aalborg dagen efter koncerten, mens det straks er værre at tænke på, at turen derover skal foregå i tog fra Århus.

Koncertdiskussionen er dog lige så indlysende som at diskutere indbyggertal og bør kun tage få sekunder. Bands tiltrækkes jo ikke af byers "sejhed" målt på en skala, men derimod af hvor de kan sælge flest billetter. Ergo er Kbh. langt mere attraktiv end Aalborg, der igen fremstår federe end Avernakø.

P.S.: Der er i min verden intet til hinder for at kombinere en glæde ved både Placebo og Biohazard. Og ja, det var da sjovt at drikke bajere med sidstnævnte på Rock Caféen efter deres koncert i Aalborg...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 10. nov 2009, 15:23

Køllen I Møllen skrev:Hov hov, vi havde besøg af Biohazard for få år siden og skal ikke længere end til Århus for at se Life of agony så al jeres pop-musik kan I bare beholde ovre på øen... :)
Jeg kan desværre ikke beholde det ovre på øen, idet jeg bor i Århus, som er den her underlige størrelse der hverken er det ene eller det andet. Men hvad angår musik, er de nu okay med "hernede". :)

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 11. nov 2009, 09:42

Så roterer den nye Slayer ovre i hjørnet,.....de bliver også åbenbart også mere vrede og bitre med alderen..................og tak for det..!!

SLÆJAAAAAARRRRRRRR
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 11. nov 2009, 10:00

Som gammel vin bliver DJ Premier og Guru opbevaret i Gangstarr bedre og bedre med alderen:

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 12. nov 2009, 11:38

Gangstarr er altid godt.

Turboweekend - Trouble Is, mixet af den engelske dj, Joker. Fryd for ørene;

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 12. nov 2009, 15:48

tegner skrev: SLÆJAAAAAARRRRRRRR
SLÆÆÆÆJAAAAAAAAAARRRRRRRRR!!!!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 12. nov 2009, 16:56

Besvar