Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 17. nov 2009, 08:16

Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!
Den beslutning I øffer over er vel taget lige efter jeres bog? En politisk beslutning, taget af de uhyre kompetente, folkekærlige og demokratiske valgte repræsentanter af folket, støttet af de højt kvalificerede bureaukrater og teknokrater i diverse forvaltninger og råd?

Så er alt vel i højeste orden, en kommunal og regional beslutning af repræsentanter for folket. Ikke noget uhæmmet marked der men en offentlig løsning styret og reguleret af embedsmænd og alle de regulativer som lovgiverne kunne finde på op til nu.

Desværre er der ikke et uhæmmet marked i Danmark, men det er så en anden sag.

Ang. Stalin og Mao så er det et fedt om det er Stalin og Mao eller Erick Honecker og Nicolae Ceauşescu som Ole Sohn festede sammen med i 1989 for at fejre DDR. Eller nogle som ikke har magt til at udføre deres lignende ideer.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 17. nov 2009, 08:57

Jeg har hørt rygter om at Kim Jong-il har en to-værelses i søheltekvarteret og at han derfor kan blive tungen på vægtskålen i forhold til den tredje forbindelse.

Hvem er den første til at trække Hitlerkortet, således denne helt igennem håbløse politiske diskussion kan blive så dårlig at den bliver underlagt Godwins lov?

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 17. nov 2009, 20:04

Provst i Brovst skrev:
Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!
Den beslutning I øffer over er vel taget lige efter jeres bog? En politisk beslutning, taget af de uhyre kompetente, folkekærlige og demokratiske valgte repræsentanter af folket, støttet af de højt kvalificerede bureaukrater og teknokrater i diverse forvaltninger og råd?

Så er alt vel i højeste orden, en kommunal og regional beslutning af repræsentanter for folket. Ikke noget uhæmmet marked der men en offentlig løsning styret og reguleret af embedsmænd og alle de regulativer som lovgiverne kunne finde på op til nu.

Desværre er der ikke et uhæmmet marked i Danmark, men det er så en anden sag.

Ang. Stalin og Mao så er det et fedt om det er Stalin og Mao eller Erick Honecker og Nicolae Ceauşescu som Ole Sohn festede sammen med i 1989 for at fejre DDR. Eller nogle som ikke har magt til at udføre deres lignende ideer.
Indlæg som dette viser egentlig meget godt hvorfor politisk debat ikke er ønskværdigt på Debatsiden. Nogle mennesker er simpelthen så sort-hvide i deres livsanskuelser at det blot ender i en omgang mudderkast og påklistring af meninger på andre.

Kunne man ikke stoppe latterlige indlæg som disse, da det bryder retningslinjerne, og smadrer tråde som vi andre faktisk finder sjove/interessante?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 18. nov 2009, 11:30

DMI skrev:Skyet vejr med en del regn de fleste steder. Hård vind til hård kuling fra sydvest, fra ud på eftermiddagen drejende vest og nordvest, og flere steder en overgang op til storm med vindstød til stærk storm eller orkan.
Jeg gider ikke det blæsevejr. Stop det nu bare.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 18. nov 2009, 23:39

Frankrig og især Tierry Henry - føj!

VMDanmark
Junior
Junior
Favoritspiller: Xavi
Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.

Indlæg af VMDanmark » 20. nov 2009, 19:13

ThomasLW skrev:Det pisser mig af at min computer hele tiden går ned, på grund af det skide steam!
Jeg er fuldstændig enig, min møg computer går osse hele tiden ned på grund af det skide Steam! :@
AaB i tykt og tyndt!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 20. nov 2009, 23:05

at musen løber tør strøm mens jeg spiller Red Alert 3. grrrrrrrrrrr

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 20. nov 2009, 23:33

Det pisser mig af at der er så lang tid til juleaften :@

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 21. nov 2009, 06:00

Elscorpio skrev:Det pisser mig af at der er så lang tid til juleaften :@
Det pisser mig af juleræset allerede er gået i gang. Det eneste jul der bør være i november er julefrokoster og det er kun acceptabelt pga. den gode mad og de dejlige drikkevarer.

ThomasLW
2. div
2. div

Indlæg af ThomasLW » 21. nov 2009, 11:18

Det pisser mig af at der skal stå 4 container på min gade på grund af renovering! :@

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 21. nov 2009, 16:01

Det pisser mig af at Fabbe tror jeg er computerhaj...
SVEND GOLLE SUPPORT

Spurs
2. div
2. div

Indlæg af Spurs » 21. nov 2009, 16:10

Voksne mænd der hyler over AaB´ nye trøje, specielt i en tid hvor der er andre og meget mere alvorlige ting at pive over.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 21. nov 2009, 18:02

Folk der går helt i selvsing så snart man fremkommer med den mindste kritik af noget der vedrører AaB. Man skulle jo nødig sige sin holdning.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

RBAalborg
2. div
2. div
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Indlæg af RBAalborg » 23. nov 2009, 16:28

Aarhus!!
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 23. nov 2009, 21:58

Karim Zaza, Kasper Bøgelund, Kenneth Emil Petersen, Lasse Nielsen, Michael Jakobsen, Patrick Kristensen, Rasmus Würtz, Louay Chanko, Jeppe Curth, Andreas Johansson og Marcus Tracy

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 23. nov 2009, 22:41

Aftenens AaB-indsats og de elendige pengemænd i koncernen...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 25. nov 2009, 16:11

At jeg ikke kender en elektriker :@ søger følgende pære, som sidder i en lampe i mit køkken. Har ALDRIG set sådan en før, og selv den lokale el-forretning i Herlev kender den... Anyone??? Så send mig lige en PB..

Selve pæren

Billede

Fatningen

Billede
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 25. nov 2009, 16:43

MrBangDK skrev:At jeg ikke kender en elektriker :@ søger følgende pære, som sidder i en lampe i mit køkken. Har ALDRIG set sådan en før, og selv den lokale el-forretning i Herlev kender den... Anyone??? Så send mig lige en PB..

Selve pæren

Billede

Fatningen

Billede
Har du prøvet at tage kontakt til Osram Danmark, det er et af deres produkter og de burde da kunne hjælpe.. :)
- Sille

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 25. nov 2009, 17:17

Sille skrev: Har du prøvet at tage kontakt til Osram Danmark, det er et af deres produkter og de burde da kunne hjælpe.. :)
Hmmmm.. Den er ikke i Osrams hovedkatalog - men måske man skulle prøve at ringe..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 26. nov 2009, 00:47

Århus. Hold kæft en møgby!

Og jeg bor endda i den møgby. Fuck af, hvor er det dumt.

Besvar