Det pisser mig af tråden
-
RBAalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Re: Det pisser mig af tråden
At AaB lige har tabt 2-0 til SønderjyskE!!!

Klubfølelsen sidder i hjertet!
At ovenstående ikke længere er et overraskende resultat pisser mig af.RBAalborg skrev:At AaB lige har tabt 2-0 til SønderjyskE!!!![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mDxJle9LvMs" onclick="window.open(this.href);return false;Steve-Dave skrev:3 kundeservice og deres ventemusik. Fanden tage flødebollen Craig David.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ting, jeg ikke kan finde ud af. Og det er efterhånden meget. Pis.
-
Lindvang
Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.Kenneth K skrev:Ting, jeg ikke kan finde ud af. Og det er efterhånden meget. Pis.
Platon, skulle jeg mene.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Lyt til Lindvang young grasshopper!Lindvang skrev:Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.Kenneth K skrev:Ting, jeg ikke kan finde ud af. Og det er efterhånden meget. Pis.
Platon, skulle jeg mene.

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Jeg tænker Poul Krebs.Lindvang skrev:Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.Kenneth K skrev:Ting, jeg ikke kan finde ud af. Og det er efterhånden meget. Pis.
Platon, skulle jeg mene.
EDIT:
Vis mand.Poul Krebs - Bjergene på Mols skrev:Man er klog, når man ved
Hvad det er, man ikke ved noget om
-
Lindvang
Jeg tænker, at Poul Krebs, trods sin høje alder, alligevel er lidt yngre end Platon.Kenneth K skrev:Jeg tænker Poul Krebs.Lindvang skrev:Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.Kenneth K skrev:Ting, jeg ikke kan finde ud af. Og det er efterhånden meget. Pis.
Platon, skulle jeg mene.
EDIT:Vis mand.Poul Krebs - Bjergene på Mols skrev:Man er klog, når man ved
Hvad det er, man ikke ved noget om
I øvrigt er jeg helt på linje med Martin.
Nå jaja, bevares.Lindvang skrev:Jeg tænker, at Poul Krebs, trods sin høje alder, alligevel er lidt yngre end Platon.
Jeg holder dog på, at Poul Krebs har betydet meget mere for verden, end ham Platon har. Men nu spitballer jeg bare.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Sur mælk pisser mig af
Jeg mener nu det er Sokrates, men orker ikke lige at google det.Lindvang skrev: Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.
Platon, skulle jeg mene.
Det klarede jeg for dig, og du har ganske ret...limey skrev:Jeg mener nu det er Sokrates, men orker ikke lige at google det.Lindvang skrev: Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.
Platon, skulle jeg mene.
-
Lindvang
Ja, var også selv i tvivl om det var ham eller eleven. Men så er det på plads!SorenA skrev:Det klarede jeg for dig, og du har ganske ret...limey skrev:Jeg mener nu det er Sokrates, men orker ikke lige at google det.Lindvang skrev: Dét menneske, der er nået længst i visdom, er ham, der har så meget viden, at han har erkendt, at han ingenting ved.
Platon, skulle jeg mene.
Juventus - Bayern m.
Alt hvad der er ekstremt usympatisk er samlet i denne ene kamp...!!
Holdene, stadion, fansene, de respektive ledelser, turneringen osv. osv.
Og så har jeg ikke engang tjekket dommeren ud..
Alt hvad der er ekstremt usympatisk er samlet i denne ene kamp...!!
Holdene, stadion, fansene, de respektive ledelser, turneringen osv. osv.
Og så har jeg ikke engang tjekket dommeren ud..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
Guilty of being right -1996
Google Wave. Hold da kæft for en forbier. En sand Preben Elkjær.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Tror det bliver et stort hit, som alt andet skal du lige vente på det ikke er i Beta, og til at de seje begynder at bruge det. Google tager aldrig fejl!Kenneth K skrev:Google Wave. Hold da kæft for en forbier. En sand Preben Elkjær.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Nej, sammen med Apple er de ved at redde verden. Og det er også fint nok.Martin skrev:Tror det bliver et stort hit, som alt andet skal du lige vente på det ikke er i Beta, og til at de seje begynder at bruge det. Google tager aldrig fejl!Kenneth K skrev:Google Wave. Hold da kæft for en forbier. En sand Preben Elkjær.
Apple er forresten vejen frem. Bare så vi lige har det på plads.
At det føles som om der er 100 år til jul! Men kan stadig væk smage flæskestegen og slikket på juletræet 
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Apple fanboys pisser mig i den grad af.Kenneth K skrev: Apple er forresten vejen frem. Bare så vi lige har det på plads.
Det skal siges, at jeg selv er skiftet til Mac for ikke så længe siden og er ganske tilfreds, men derfor behøver man sgu ikke at miste sin kritiske sans og fornuft. Ikke rettet personligt på dig, Kenneth K. Det gav mig bare inspirationen.

Altid AaB!