Tro mig, jeg har det på det samme måde. Apple sættes virkelig op på en pidestal, akkurat ligesom Google. Og det kan godt være ret irriterende at høre på, fordi det ofte bliver meget usagligt. Problemet er desværre bare, at jeg er så vild med (mange af) Apples produkter, at jeg til min egen store irritation har svært ved at saglig, når snakken falder på Apple.Nakken skrev:Apple fanboys pisser mig i den grad af.Kenneth K skrev: Apple er forresten vejen frem. Bare så vi lige har det på plads.
Det skal siges, at jeg selv er skiftet til Mac for ikke så længe siden og er ganske tilfreds, men derfor behøver man sgu ikke at miste sin kritiske sans og fornuft. Ikke rettet personligt på dig, Kenneth K. Det gav mig bare inspirationen.
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Jeg ville ikke leve uden Gmail eller Itunes+Airport. Hurra for Apple, Hurra for Google!Kenneth K skrev:Tro mig, jeg har det på det samme måde. Apple sættes virkelig op på en pidestal, akkurat ligesom Google. Og det kan godt være ret irriterende at høre på, fordi det ofte bliver meget usagligt. Problemet er desværre bare, at jeg er så vild med (mange af) Apples produkter, at jeg til min egen store irritation har svært ved at saglig, når snakken falder på Apple.Nakken skrev:Apple fanboys pisser mig i den grad af.Kenneth K skrev: Apple er forresten vejen frem. Bare så vi lige har det på plads.
Det skal siges, at jeg selv er skiftet til Mac for ikke så længe siden og er ganske tilfreds, men derfor behøver man sgu ikke at miste sin kritiske sans og fornuft. Ikke rettet personligt på dig, Kenneth K. Det gav mig bare inspirationen.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Køllen I Møllen
- Allstar

Resultatet var givet på forhånd.Lindvang skrev:Resultatet af COP15
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er sikkert et kinesisk betting firma der stod bag.Hanga skrev:Resultatet var givet på forhånd.Lindvang skrev:Resultatet af COP15
Samt ikke at forglemme dem der bruger Europark til at administrere deres parkeringspladser.....Køllen I Møllen skrev:Svindelfirmaet Europark...
Vilje slår teknik...
At aircondition i min bil er gået i stykker, så der slet ikke kommer noget luft ind overhovedet... Bliver satme en kold køretur til Vejle imorgen 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
på med de lange underhylere og tænd et bål bagi, så skal du nok overleve det lille smutHanga skrev:At aircondition i min bil er gået i stykker, så der slet ikke kommer noget luft ind overhovedet... Bliver satme en kold køretur til Vejle imorgen
Søndergaard familien pisser mig af
Utilitarisme.
- Søndergaard
- 1. div

Hov hov!thomasjn skrev:Søndergaard familien pisser mig af
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Sne og is på vejene 
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At éns drengs indre vækkeur siger 06.45, når man selv er kommet i seng kl. 4.15!
Ska' vi hak'?
- Køllen I Møllen
- Allstar

- søren nielsen
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jozo Matovac.
- Geografisk sted: 9000
det vil sige at du ikke har været ude at sælge nødblus her op til nytårKøllen I Møllen skrev:Fyrværkeri!
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++
our Inspiration
our Pride
++96++
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ja, der vil det sigesøren nielsen skrev:det vil sige at du ikke har været ude at sælge nødblus her op til nytårKøllen I Møllen skrev:Fyrværkeri!
Janteloven eksisterer IKKE!
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Selvproklameret folkehelt har mere travlt med at redde sin egen røv end at tænke på sit barnebarn der sidder i stuen mens Somalisk økse/kobensfanatiker hærger hjemmet...Provst i Brovst skrev:Somali øksemænd der angriber Kurt westergaard
Sådan Kurt, sådan tænker en ægte folkehelt kvinder og børn kan sgu klare sig selv.Alt imens, at manden forsøgte at komme ind i sikringsrummet, sad Kurt Westergaards barnebarn i husets stue. Barnebarnet har fortalt, at der kun var én gerningsmand.
- Jeg vidste, at han ikke ville gøre hende noget, og jeg kunne heller ikke have stillet noget op, hvis jeg havde grebet ind, siger Kurt Westergaard, der ikke selv bemærkede den efterfølgende skudveksling mellem gerningsmanden og politiet.
Vilje slår teknik...