Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kovacs
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 2. feb 2010, 15:14

-Larsen skrev:STOFA ER LORT! Idé Møbler pisser mig dog også af, hvor svært kan det lige være, at levere en sofa?!
Sure kunder og elendige leverandører pisser også mig af!

sociopaten
2. div
2. div

Indlæg af sociopaten » 2. feb 2010, 19:45

Ingen Canal 9 er jo en skandale! det kan ikke passe man betaler for den store pakke og så ikke kan se den kanal der både sidder på spansk, engelsk og meget dansk fodbold. Det kan ikke passe man er stavnsbåndet til skide stofa bare fordi man bor et bestemt sted. Hvorfor har de fjernet kanal 9? Er der nogen grund?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. feb 2010, 19:47

sociopaten skrev:Ingen Canal 9 er jo en skandale! det kan ikke passe man betaler for den store pakke og så ikke kan se den kanal der både sidder på spansk, engelsk og meget dansk fodbold. Det kan ikke passe man er stavnsbåndet til skide stofa bare fordi man bor et bestemt sted. Hvorfor har de fjernet kanal 9? Er der nogen grund?
Det er bestemt ikke kun Stofa der har fjernet den... TV kanaler er blevet dyrere og for at undgå for store prisstigninger for kunderne, har udbyderne og antenneforeningerne valgt at skære lidt ned. Og da der desværre også er kællinger at tage hensyn til, har det mange steder været Canal 9 der har måttet lade livet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

sociopaten
2. div
2. div

Indlæg af sociopaten » 2. feb 2010, 20:59

Hanga skrev:
sociopaten skrev:Ingen Canal 9 er jo en skandale! det kan ikke passe man betaler for den store pakke og så ikke kan se den kanal der både sidder på spansk, engelsk og meget dansk fodbold. Det kan ikke passe man er stavnsbåndet til skide stofa bare fordi man bor et bestemt sted. Hvorfor har de fjernet kanal 9? Er der nogen grund?
Det er bestemt ikke kun Stofa der har fjernet den... TV kanaler er blevet dyrere og for at undgå for store prisstigninger for kunderne, har udbyderne og antenneforeningerne valgt at skære lidt ned. Og da der desværre også er kællinger at tage hensyn til, har det mange steder været Canal 9 der har måttet lade livet.
Jo jo naturligvis koster den flere penge, men man har jo netop den store pakke, fordi man er villig til at betale de ekstra penge for at kunne se sådanne kanaler. Hvis man ikke vil betale må man jo vælge en mindre pakke.

Grundlæggende kan det bare ikke passe man er stavnsbundet til et firma, så man er underlagt hvad de mener man skal kunne se.

Must. watch. all. football...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. feb 2010, 21:27

sociopaten skrev:[
Jo jo naturligvis koster den flere penge, men man har jo netop den store pakke, fordi man er villig til at betale de ekstra penge for at kunne se sådanne kanaler. Hvis man ikke vil betale må man jo vælge en mindre pakke.
Så du mener den store pakke skal indeholde alle tilgængelige kanaler og koste 10.000kr i kvartalet?

Hvis man ikke vil betale 10.000kr pr kvartal må man jo vælge en mindre pakke...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 2. feb 2010, 22:46

Ved alt det der tv-ræs burde man selv skal kunne bestemme helt og aldeles, hvilke kanaler man vil have. Og så burde der være en stykpris på de respektive kanaler, som man så skal betale.

sociopaten
2. div
2. div

Indlæg af sociopaten » 2. feb 2010, 23:20

Køllen I Møllen skrev:
Så du mener den store pakke skal indeholde alle tilgængelige kanaler og koste 10.000kr i kvartalet?

Ja det er nøjagtig det jeg mener.... :S

Som det er idag så kan du jo købe canal+ eller tv1000 som ekstra pakker, hvis man vil det. Det kan man jo ikke med canal 9, derfor er der en rimelig stor forskel. Så en dansk kanal som canal 9, som blandt andet sender superligaen, har du simpelthen ikke mulighed for at se, hvis du har stofa.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div

Indlæg af JFL » 3. feb 2010, 00:25

sociopaten skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Som det er idag så kan du jo købe canal+ eller tv1000 som ekstra pakker, hvis man vil det. Det kan man jo ikke med canal 9, derfor er der en rimelig stor forskel. Så en dansk kanal som canal 9, som blandt andet sender superligaen, har du simpelthen ikke mulighed for at se, hvis du har stofa.
Det er og bliver grotesk, at man ikke kan se Canal 9 pga. ANTV. Fællesantenneforeninger, hvorfor findes de?
Personlig bor jeg i KBH lige nu og er for første gang i mit liv ikke underlagt fællesantenne. Det er dejligt ikke at skulle være bekymret for om lokalområdets ældre mobiliserer sig og tager ned til antenneforeningens generalforsamling og stemmer kanaler som Canal 9 ud og TCM ind.

Desuden er det heller ikke godt for Canal 9's rettigheder til SAS Ligaen. Hørte for nyligt, at man ikke mente, at der var tilstrækkeligt med hustande der kunne modtage Canal 9 i forhold til den TV-aftale der er indgået. Det vil så betyde, at DR skulle overtage Canal 9's kampe. Det vil hurtigt blive en omgang Kent Nikolajsen møder Onside, crap!

Bratbjerg
1. div
1. div
Geografisk sted: 9460

Indlæg af Bratbjerg » 3. feb 2010, 07:24

sociopaten skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Boxer-tv er da nok en nærliggende løsning. Der kan man vælge lige præcis hvilke kanaler man vil have. Derudover kan man skifte kanaler hver måned.

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 3. feb 2010, 10:40

Er der nogen der har et overblik over, hvad der bedst kan betale sig med den tv-pakker. BoxerTV, er der tv3 og 3+ der? Jeg har forsøgt at google mig lidt frem, hvor jeg bl.a. fandt en artikel fra EB, men synes overhovedet ikke, at jeg kan gennemskue det.

Er mest af alt enig med Kenneth K, man burde fandeme selv vælge hvilke kanaler man vil have.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 3. feb 2010, 10:51

-Larsen skrev:Er der nogen der har et overblik over, hvad der bedst kan betale sig med den tv-pakker. BoxerTV, er der tv3 og 3+ der? Jeg har forsøgt at google mig lidt frem, hvor jeg bl.a. fandt en artikel fra EB, men synes overhovedet ikke, at jeg kan gennemskue det.

Er mest af alt enig med Kenneth K, man burde fandeme selv vælge hvilke kanaler man vil have.
Boxertv har ingen tv3-kanaler. Så vil man have alle kanaler må man have to TV-leverandører, hvis Stofa har droppet Canal 9.
Med venlig Hilsen
--
Robert

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 3. feb 2010, 10:54

Bratbjerg skrev:Boxer-tv er da nok en nærliggende løsning. Der kan man vælge lige præcis hvilke kanaler man vil have. Derudover kan man skifte kanaler hver måned.
Lige præcis. Jeg er selv netop skiftet til boxer. Lidt træls at man ikke kan få tv3+, men til gengæld får jeg ved den mindste pakke + sportspakken 5 ud af 6 superliga-kampe, samt det Champions League tv2sport sender, for godt 100 kroner om måneden. Besparelsen ift. hometrio, som jeg havde før, er flere tusinde kroner om året...
// gwailo

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. feb 2010, 11:06

sociopaten skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Angående stofa er vi såmænd enige. Jeg er bare ikke enig med dig i at Canal 9 SKAL være en del af den store pakke. Der findes jo rent faktisk rigtig mange mennesker der IKKE er interesseret i at betale en forfærdelig masse penge for lige netop den kanal....

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 3. feb 2010, 11:49

At jeg ikke ejer en firehjulstrækker, dels fordi den vil være djævelsk praktisk alle de stedre der ikke bliver ryddet, eks. børnehavens parkeringsplads, der hver dag er et inferno af biler under delvis kontrol, med spinnede hjul og indædte blikke bag rattet. Dels fordi en firehjulstrækker vil pisse miljøfanatikerne af.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. feb 2010, 12:10

Provst i Brovst skrev:At jeg ikke ejer en firehjulstrækker, dels fordi den vil være djævelsk praktisk alle de stedre der ikke bliver ryddet, eks. børnehavens parkeringsplads, der hver dag er et inferno af biler under delvis kontrol, med spinnede hjul og indædte blikke bag rattet. Dels fordi en firehjulstrækker vil pisse miljøfanatikerne af.
Danskere der ejer en firhjulstrækker pisser mig af. Ikke pga miljøet men fordi der ikke er nogen grund til at have så stort et skur af en terræn-gående bil i Danmark (tja, måske lige i disse dage men forstå mig ret). Kællinger der kører rundt i disse køretøjer pisser mig usigeligt af. Kællinger der parkerer henover 2-3 parkeringspladser i disse køretøjer får mig til at eksplodere i raseri....

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 3. feb 2010, 13:00

Køllen I Møllen skrev:[Danskere der ejer en firhjulstrækker pisser mig af.
Så er det 100 % sikkert at jeg skal have anskaffet mig en monster firehjulstrækker med elg-fanger, tågelys, tågehorn, sidevogn og gunrack!

:)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Reto
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Reto » 3. feb 2010, 13:23

Kvinder der forsøger at parallel parkere og i forbindelse med denne simple gerning skaber en lang kø bag ved sig.

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 3. feb 2010, 13:48

Reto skrev:Kvinder der forsøger at parallel parkere og i forbindelse med denne simple gerning skaber en lang kø bag ved sig.
Kvinder parkerer dårligt!
- Sille

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. feb 2010, 14:07

Sille skrev:
Reto skrev:Kvinder der forsøger at parallel parkere og i forbindelse med denne simple gerning skaber en lang kø bag ved sig.
Kvinder parkerer dårligt!
Helt seriøst så pisser det mig af at der er brugt tid på sådan en undersøgelse. Det er da logisk for ethvert tænkende menneske at kvinder ikke kan parkere en bil. De fleste kvinder indrømmer det da også gerne, resten er en samling retarderede rødstrømper...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. feb 2010, 14:11

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:[Danskere der ejer en firhjulstrækker pisser mig af.
Så er det 100 % sikkert at jeg skal have anskaffet mig en monster firehjulstrækker med elg-fanger, tågelys, tågehorn, sidevogn og gunrack!

:)
Nu er det jo også et lille Idaho-lignende sted du har slået dig ned så måske et sådant monster vil være på sin plads....

Og til bagruden : http://www.cafepress.com/+idaho+bumper-stickers" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar