musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: musik

Indlæg af Martin » 20. jan 2010, 09:19

Prøver stadig at fatte dubstep-genren her nogle år efter alle andre og Politiken. Har købt bannerførerne Hyperdubs opsamling "5 years of Hyperdub" og jeg er stadig ikke helt overbevist.
Burial er meget fedt på en sådan "post-Massive Attack dengang de var gode"-måde, men det meste lyder bare som gammel jungle på nye flasker:

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 20. jan 2010, 11:49

FFS... AC/DC til fucking Horsens - den jyske rockhovedstad....
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 20. jan 2010, 14:47

Fuck Horsens. Og fuck Herning også.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 29. jan 2010, 09:59

Jeg elsker R.A. The Rugged Man. Skriver fede tekster og har det fedeste flow i branchen.

Supa:
http://www.youtube.com/watch?v=sA5arPiw ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Chains (en rigtig banger, hvor hans flow virkelig er fra en anden verden)
http://www.youtube.com/watch?v=-ZHoroQLNNQ" onclick="window.open(this.href);return false;

LI's finest (Fedt sample af The Specials - Ghost Town)
http://www.youtube.com/watch?v=YZVWeHMxNDg" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 3. feb 2010, 22:44

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 4. feb 2010, 09:04

Nogle af mine favoritter :thumbsup:

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 4. feb 2010, 09:57

Elscorpio skrev:
Så fås musik ikke mere rollespilsagtigt.

They will not force us
And they will stop degrading us
And they will not control us
We will be victorious

Muse er i sandhed faldet af på den.

Elegia

Indlæg af Elegia » 4. feb 2010, 10:40

Kenneth K skrev:
Elscorpio skrev:
Så fås musik ikke mere rollespilsagtigt.

They will not force us
And they will stop degrading us
And they will not control us
We will be victorious

Muse er i sandhed faldet af på den.
Jeg er også efterhånden ved at være godt træt af deres evige "they"-retorik. Hvem er de? Er det så klassisk popstjerne-med-flair-for-politik-banalt, at vi snakker (uuuhhh) REGERINGEN? Er det USA? Er det aliens? Hvem er disse "de", som efterhånden i flere år har jagtet den gode Frank Lampard-lookalike?

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 4. feb 2010, 19:34

Martin skrev:FFS... AC/DC til fucking Horsens - den jyske rockhovedstad....
Det er så vigtigt at far har billet. Bliver stort nu hvor det bliver min første AC/DC koncert.

Kom også lige til at høre noget Judas priest i et nostalgisk øjeblik. Stadig et mege fedt band og de gamle numre holder stadig max, konge band.
The big four koncerterne lyder som en drøm der bliver til virkelighed, vil gi mine klunker for en billet.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 5. feb 2010, 01:20

9000guldglans skrev:Kom også lige til at høre noget Judas priest i et nostalgisk øjeblik. Stadig et mege fedt band og de gamle numre holder stadig max, konge band.
Breaking the law, breaking the law

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 5. feb 2010, 07:57

9000guldglans skrev:
Martin skrev:FFS... AC/DC til fucking Horsens - den jyske rockhovedstad....
Det er så vigtigt at far har billet. Bliver stort nu hvor det bliver min første AC/DC koncert.
Hvis de spiller lige så pisse fedt som de gjorde i Parken sidste år, så har du også noget at se frem til!! Man må så håbe, at de er mere effektive, når det kommer til at skænke fadøl, end det skodsystem de disker op med inde i Parken!! Det må du godt lige rapportere om i enten "det får smilet frem" eller "det pisser mig af" tråden, når du har været afsted :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar

Indlæg af Kenneth K » 10. feb 2010, 14:24

Det er efterhånden en gammel traver, at svensk musik er dansk ditto overlegen. Det er dog om ikke andet sandt.

I morgen skal Thåström spille på VEGA, og han er om nogen legemliggørelsen af svensk overlegenhed. Åh, hvor ville jeg gerne have råd til en tur til KBH for at se ham i morgen. Men jeg må nøjes med lige at indvie jer, der ikke kender Thåström, i Thåström.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 10. feb 2010, 17:05

Kenneth K skrev: Muse er i sandhed faldet af på den.
Det kunne der være noget om.. Så lad os i stedet nyde denne her, som uden tvivl er det fedeste Muse-nummer...

... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 10. feb 2010, 17:09

Lidt doven beskidt sydstats fingerknipseri...

... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 10. feb 2010, 17:12

Og til slut nå'et ordentlig hegn fra Brazil .. Jeg begriber simpelthen ikk de ikke er større internationalt!

Elegia

Indlæg af Elegia » 10. feb 2010, 17:21

Lidt reklame:

Mustasch (aus Schweden) spiller i morgen, torsdag, på Studenterhuset for en pris, der ligger under tre krøllede Vejgaard-dollar!

Yderligere argumenter kan findes her!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 10. feb 2010, 17:39

Elegia skrev:Lidt reklame:

Mustasch (aus Schweden) spiller i morgen, torsdag, på Studenterhuset for en pris, der ligger under tre krøllede Vejgaard-dollar!

Det gør de nemlig, og man er virkelig et stramt skarn, hvis man ikke tager ind og ser dem, for de trækker virkelig dejligt i nosserne ! Og så efter de aflyste første gang, har ventetiden jo nermest været ulidelig!!

Elegia

Indlæg af Elegia » 11. feb 2010, 12:22

Metal'n Roll skrev:

Det gør de nemlig, og man er virkelig et stramt skarn, hvis man ikke tager ind og ser dem, for de trækker virkelig dejligt i nosserne ! Og så efter de aflyste første gang, har ventetiden jo nermest været ulidelig!!
Små pipfugle siger jo også, at de kan deres kram live. Desuden har jeg fra førstehåndskilder hørt, at de sælger fadøl på Studenterhuset.
Jeg kan med andre ord ikke komme på argumenter for ikke at troppe op.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 11. feb 2010, 15:39

Elegia skrev:
Metal'n Roll skrev:

Små pipfugle siger jo også, at de kan deres kram live. Desuden har jeg fra førstehåndskilder hørt, at de sælger fadøl på Studenterhuset.
Jeg kan med andre ord ikke komme på argumenter for ikke at troppe op.
Jeg skal nok melde mig ind i gruppen af pipfugle så.. Har set dem både på Roskilde og Wacken, og jo, de kan bestemt deres kram ..

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. feb 2010, 08:49

Faldt lige ned i et nostalgihul, og fandt denne fremragende skive frem...

Billede

For satan hvor det fedt.... :@
Ska' vi hak'?

Besvar