Det pisser mig af tråden
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Det pisser mig af tråden
Til elg-fangeren:

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
NeverDefeated
Come on, der er da altid parkeringspladser oppe i bymidten alligevelKøllen I Møllen skrev: Danskere der ejer en firhjulstrækker pisser mig af. Ikke pga miljøet men fordi der ikke er nogen grund til at have så stort et skur af en terræn-gående bil i Danmark (tja, måske lige i disse dage men forstå mig ret). Kællinger der kører rundt i disse køretøjer pisser mig usigeligt af. Kællinger der parkerer henover 2-3 parkeringspladser i disse køretøjer får mig til at eksplodere i raseri....
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, ikke når madammerne lige har afleveret afkommet i børnehaverne rundt om og samles i bymidten. 10 madammer tager 40 pladser fra kl 9 og 45 min frem.... Og så er der ikke megen plads til almindelige mennesker.NeverDefeated skrev:Come on, der er da altid parkeringspladser oppe i bymidten alligevelKøllen I Møllen skrev: Danskere der ejer en firhjulstrækker pisser mig af. Ikke pga miljøet men fordi der ikke er nogen grund til at have så stort et skur af en terræn-gående bil i Danmark (tja, måske lige i disse dage men forstå mig ret). Kællinger der kører rundt i disse køretøjer pisser mig usigeligt af. Kællinger der parkerer henover 2-3 parkeringspladser i disse køretøjer får mig til at eksplodere i raseri....
Janteloven eksisterer IKKE!
- Alando
- Landshold

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: Aalborg
At hverken DR eller TV2 gider bruge tid på at nævne at den nye EU-Kommission er kommet på plads i dag. I stedet ævler de løs om det forfærdelige snevejr
- Provst i Brovst
- Allstar

At jeg er enig med Villy "Fort Bragg" Sørensen. Jeg har dog ikke det mindste tiltro til ham at han ret faktisk vil gøre noget, kun fiske stemmer.
Vi skal ikke til at operere med kønsopdelte forældremøder på danske folkeskoler. Folkeskolen skal stå for ligestilling og opmuntre til at både mor og far tager del i barnets uddannelse. Alt andet er virkeligt et skråplan, siger Villy Søvndal.
Vi skal ikke til at operere med kønsopdelte forældremøder på danske folkeskoler. Folkeskolen skal stå for ligestilling og opmuntre til at både mor og far tager del i barnets uddannelse. Alt andet er virkeligt et skråplan, siger Villy Søvndal.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- jernskjorten
- Allstar

Debatside.dk-brugeres store billeder i signaturen pisser mig lidt af... Man skal scrolle helt vildt meget, mand 
- Provst i Brovst
- Allstar

Fixed!jernskjorten skrev:Debatside.dk-brugeres store billeder i signaturen pisser mig lidt af... Man skal scrolle helt vildt meget, mand
-
VMDanmark
- Junior

- Favoritspiller: Xavi
- Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.
Det pisser mig af når de viser Home Shop og alle de der shop programmer! Jeg hader hader hader dem, de burde forbydes i stor grad, og jeg ved det ikke helt men jeg tror de bare prøver at lokke kunder til med disse "fantastiske" ting og som det ikke kunne blive værre så viser de satme de samme programmer. Jeg så for 1-2 måneder siden Home Shop (Fordi jeg kom forbi kanalen om morgenen) og så kom jeg lige forbi det i dag det samme Lort. Og så hader jeg dem der syntes Rikke Hørlykke er pæn hun er så grim og klam det er noget til at kaste op over!
AaB i tykt og tyndt!
Differentialregning.. Hvor er det klamt og gustent - og fuldstændig ubrugeligt.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
Janteloven pisser mig af
- Køllen I Møllen
- Allstar

Så vil det nok behage dig at jeg kan oplyse om at den ikke eksisterer!Elscorpio skrev:Janteloven pisser mig af
- Køllen I Møllen
- Allstar

VMDanmark skrev:Og så hader jeg dem der syntes Rikke Hørlykke er pæn hun er så grim og klam det er noget til at kaste op over!
Nem`li..... Se iøvrigt indlæg nr 2 i denne tråd!
Jeg må endnu engang give Køllen ret. Janteloven er noget folk som Anja Andersen har opdigtet, som en undskyldning for at fortsætte barnlig og højrøvet opførsel.
Og Rikke Hørlykke ligner en der burde spille på herreholdet i stedet for.
Og Rikke Hørlykke ligner en der burde spille på herreholdet i stedet for.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gymnasieelever pisser mig af.Kilde skrev:Differentialregning.. Hvor er det klamt og gustent - og fuldstændig ubrugeligt.
For det er kun gysmnasieelever, der skænker sådan noget møg en tanke.
.. same goes for studerende, der ikke kan stave til "gymnasie".. I hvert fald i min bogKenneth K skrev:Gymnasieelever pisser mig af.Kilde skrev:Differentialregning.. Hvor er det klamt og gustent - og fuldstændig ubrugeligt.
Jeg var fuld.Kilde skrev:.. same goes for studerende, der ikke kan stave til "gymnasie".. I hvert fald i min bogKenneth K skrev:Gymnasieelever pisser mig af.Kilde skrev:Differentialregning.. Hvor er det klamt og gustent - og fuldstændig ubrugeligt.
Det er desværre altid en godkendt undskyldning.. Touché!Kenneth K skrev:Jeg var fuld.Kilde skrev:.. same goes for studerende, der ikke kan stave til "gymnasie".. I hvert fald i min bogKenneth K skrev: Gymnasieelever pisser mig af.
http://politiken.dk/debat/article894720.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ovenstående debatindlæg, og manden bag.
Ovenstående debatindlæg, og manden bag.
- Provst i Brovst
- Allstar

Tak for det, NIELS MARTIN ANDERSEN!
Jeg tænkte nok, at det lige var vand på din mølle, Provst. På den måde er du ekstremt nem.
Ham Niels Martin dér gør sig jo til talerør for alle studerende i Danmark, og det er dét, der pisser mig af. Jeg er selv humaniorastuderende, og bevares, undervisningsbyrden er ikke ubærlig. Men føler han, at han har både for meget tid og for mange penge, så kan han bare købe sig nogle flere bøger, kan han. Han er selv ansvarlig (dét må da være sød musik i højreføjsører) for at skulle bruge den forventede tid og arbejdsindsats på sit studie; det er ikke universitetets ansvar.
Universiteter er bygget op omkring et ECTS-system, hvor man skal opnå 30 ECTS-point pr. semester - uanset uddannelse. Ét ECTS-point er så ideelt et udtryk for en arbejdsbyrde på 27,5 timer - uanset uddannelse, hvilket giver en total på 825 timer, hvilket yderligere svarer til ca. 22 almindelige, 37-timers arbejdsuger fordelt på et semester. At hovedparten af os (mig, ham Niels Martin og mange flere) humaniorastuderendes point ikke optjenes i auditorier er ingen hemmelighed, og har aldrig været det. Men så må man selv gøre sig fortjent til pointene andetsteds, nemlig gennem læsning og/eller projektarbejde. Det gør ham Niels Martin åbenbart ikke, og så hænger han alle studerende ud på baggrund af sine egne erfaringer og sin egen arbejdsindsats. Dét pisser mig af.
Ham Niels Martin dér gør sig jo til talerør for alle studerende i Danmark, og det er dét, der pisser mig af. Jeg er selv humaniorastuderende, og bevares, undervisningsbyrden er ikke ubærlig. Men føler han, at han har både for meget tid og for mange penge, så kan han bare købe sig nogle flere bøger, kan han. Han er selv ansvarlig (dét må da være sød musik i højreføjsører) for at skulle bruge den forventede tid og arbejdsindsats på sit studie; det er ikke universitetets ansvar.
Universiteter er bygget op omkring et ECTS-system, hvor man skal opnå 30 ECTS-point pr. semester - uanset uddannelse. Ét ECTS-point er så ideelt et udtryk for en arbejdsbyrde på 27,5 timer - uanset uddannelse, hvilket giver en total på 825 timer, hvilket yderligere svarer til ca. 22 almindelige, 37-timers arbejdsuger fordelt på et semester. At hovedparten af os (mig, ham Niels Martin og mange flere) humaniorastuderendes point ikke optjenes i auditorier er ingen hemmelighed, og har aldrig været det. Men så må man selv gøre sig fortjent til pointene andetsteds, nemlig gennem læsning og/eller projektarbejde. Det gør ham Niels Martin åbenbart ikke, og så hænger han alle studerende ud på baggrund af sine egne erfaringer og sin egen arbejdsindsats. Dét pisser mig af.