Jeg savner ikke sjap, det er virkelig nederen. Men kan godt overleve to-tre dage med sjap, hvis det får sneen til at forsvinde og ikke mindst isen der hober sig op under sneen.Køllen I Møllen skrev:jydenfranord skrev:Vejr-mafiaen pisser mig af.
Vejr-mafiaen er de folk der vil gøre sig til dommer over hvad man skal mene om vejret og hvad man skal foretage sig pga. vejret.
F.eks. Hvis man siger "For satan, hvor er jeg træt af al den sne" så er vejr-mafiaen der med det samme med "Neeeeeeeeeej, det er da så smukt, det er da meget bedre end at se ud på mudder og grå vejr"
Om sommeren og det er varmt og man siger "jeg vil helst sidde inde og læse" så er vejr-mafiaen der med det samme med "Neeeeeeeeej, det er jo dejlig varmt og solen skinner, så du skal da være ude"
Jeg holder med vejr-mafiaen....
Men du savner måske regn, blæst og sjap?
Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
Det pisser mig af at nogle mennesker siger de bare elsker sne, men ikke vil have sjap.
Jamen hallo, sneen smelter uundgåeligt på et tidspunkt og så får vi sjap og slud.
Det eneste der kan forhindre det, er en ny istid og så langt fremme er nedkølingen vel dog ikke kommet endnu.
Jamen hallo, sneen smelter uundgåeligt på et tidspunkt og så får vi sjap og slud.
Det eneste der kan forhindre det, er en ny istid og så langt fremme er nedkølingen vel dog ikke kommet endnu.
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Nu har vi jo haft en del blæst i forbindelse med diverse snestorme. Men som Reto skriver, så er det svært at have sne uden der kommer sjap, mudder eller hvad man nu vælger at kalde det.Køllen I Møllen skrev:jydenfranord skrev:Vejr-mafiaen pisser mig af.
Vejr-mafiaen er de folk der vil gøre sig til dommer over hvad man skal mene om vejret og hvad man skal foretage sig pga. vejret.
F.eks. Hvis man siger "For satan, hvor er jeg træt af al den sne" så er vejr-mafiaen der med det samme med "Neeeeeeeeeej, det er da så smukt, det er da meget bedre end at se ud på mudder og grå vejr"
Om sommeren og det er varmt og man siger "jeg vil helst sidde inde og læse" så er vejr-mafiaen der med det samme med "Neeeeeeeeej, det er jo dejlig varmt og solen skinner, så du skal da være ude"
Men ja jeg vil betydeligt hellere have regn end sne
- Køllen I Møllen
- Allstar

Der har sgu ikke været megen blæst denne vinter. Og det de kalder sne-storme i disse dage er vist mest pga sneen, ikke noget med stormvejr at gøre...jydenfranord skrev:Nu har vi jo haft en del blæst i forbindelse med diverse snestorme. Men som Reto skriver, så er det svært at have sne uden der kommer sjap, mudder eller hvad man nu vælger at kalde det.Køllen I Møllen skrev:jydenfranord skrev:Vejr-mafiaen pisser mig af.
Men ja jeg vil betydeligt hellere have regn end sne
Janteloven eksisterer IKKE!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Isslag 
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Regeringen.. panik før lukketid heldigvis
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
// gwailo
- Steve-Dave
- Landshold

Adr! Jeg nåede heldigvis at lukke fanen, inden videoen startede.
Min lokale Irma har fået nye kurve. Det er sådan nogle med hjul under, som folk kan trække efter sig. Det betyder at de forvirrede og langsomme handlende nu kan stå endnu mere i vejen, end de plejer, når jeg er nede at handle ind. Det pisser mig af. Jeg kan heller ikke lide, når der går hul på posen med havregryn. Puha.
Var ikke klar over at fodbold.nu havde købt rettighederne til Morten og Peter. Det pisser mig i øvrigt af de har det.
De kurve pisser også mig gevaldigt af. Hvorfor kan mennesker nu ikke løfte deres egen kurv længere? Hvorfor skal ALTING gøres lettere? For nogen er kurveløftet jo den eneste fysiske udfoldelse de får på en dag.gwailo skrev: Min lokale Irma har fået nye kurve. Det er sådan nogle med hjul under, som folk kan trække efter sig. Det betyder at de forvirrede og langsomme handlende nu kan stå endnu mere i vejen, end de plejer, når jeg er nede at handle ind. Det pisser mig af.
Desuden pisser det mig af at jeg nu ligner en idiot fordi jeg konsekvent løfter min "hjulkurv", fremfor at trække denne meget stive plastikhund efter mig...
- Steve-Dave
- Landshold

Jeg løfter også min hjulkurv. Alt mens jeg undertrykker trangen til at sparke til det trækkende folks kurve, når de står i vejen.KK5700 skrev:De kurve pisser også mig gevaldigt af. Hvorfor kan mennesker nu ikke løfte deres egen kurv længere? Hvorfor skal ALTING gøres lettere? For nogen er kurveløftet jo den eneste fysiske udfoldelse de får på en dag.
Desuden pisser det mig af at jeg nu ligner en idiot fordi jeg konsekvent løfter min "hjulkurv", fremfor at trække denne meget stive plastikhund efter mig...
Det pisser mig af at mænd på et fodboldforum diskuterer indkøbskurve i Irma. Stram op!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Steve-Dave
- Landshold

Du har ret. Det er utroligt hvad vinterpausen kan drive folk til. Undskyld!Pastorius skrev:Det pisser mig af at mænd på et fodboldforum diskuterer indkøbskurve i Irma. Stram op!
Haha, jeg gør sgu det samme. Men af en eller anden grund, så synes jeg det er mere pinligt for dem der kører med dem, fremfor os, der løfter dem.Steve-Dave skrev:Jeg løfter også min hjulkurv. Alt mens jeg undertrykker trangen til at sparke til det trækkende folks kurve, når de står i vejen.KK5700 skrev:De kurve pisser også mig gevaldigt af. Hvorfor kan mennesker nu ikke løfte deres egen kurv længere? Hvorfor skal ALTING gøres lettere? For nogen er kurveløftet jo den eneste fysiske udfoldelse de får på en dag.
Når vi engang har diskuteret noget så ækelt som Rikke Hørlykke, så er indkøbskurve vel ikke det værste..Pastorius skrev:Det pisser mig af at mænd på et fodboldforum diskuterer indkøbskurve i Irma. Stram op!
For at bevare blot en flig af maskulinitet, løfter jeg også kurven i ny og næ. Desuden, når man kører med dem, er de gerne lige et par centimeter for lave, så man skal gå og hælde til den ene side. Det er jo bare et hold i ryggen "waiting to happen".
Forøvrigt kører de skævt og nogle af dem larmer. Jeg hader faktisk at handle et sted, hvor de ikke har helt almindelige kurve.Kenneth K skrev:For at bevare blot en flig af maskulinitet, løfter jeg også kurven i ny og næ. Desuden, når man kører med dem, er de gerne lige et par centimeter for lave, så man skal gå og hælde til den ene side. Det er jo bare et hold i ryggen "waiting to happen".
Det pisser mig af at ingen tar telefonen hos AaBs reception.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Når folk aldrig skriver hverken punktummer eller kommaer det er simpelthen bare noget af det mest pinagtige at se på og det frustrerer mine stakkels øjne hvorfor er det så forpulet svært i det mindste bare at lave et sølle punktum i en sætning ja jeg forstår det virkelig ikke
Det pisser mig af, at jeg bliver citeret for at have været i Irma. Det kunne jeg aldrig finde på.KK5700 skrev:De kurve pisser også mig gevaldigt af. Hvorfor kan mennesker nu ikke løfte deres egen kurv længere? Hvorfor skal ALTING gøres lettere? For nogen er kurveløftet jo den eneste fysiske udfoldelse de får på en dag.gwailo skrev: Min lokale Irma har fået nye kurve. Det er sådan nogle med hjul under, som folk kan trække efter sig. Det betyder at de forvirrede og langsomme handlende nu kan stå endnu mere i vejen, end de plejer, når jeg er nede at handle ind. Det pisser mig af.
// gwailo